Kuvitteelinen tilanne " olet vierailla isommalla hädällä, eikä ole wc paperia "

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
"Mulla on aina kolme palaa wc-paperia päällekkäin pikkuhousunsuojana eli käytän ne ja sitten vain pöksyt jalkaan :)."

"Eli haiset kakalta loppu illan. Ei ehkä hyvä sekään..:(
Miksi sinulla on aina paperia housuissa? Kiinnostaa siis oikeasti."

Miten niin haisen kakalta??? Paperit ovat kuivia ja ne ovat siltä varalta, että tulee menkat tai välivuotoa.

Mä käytän odottamattomien vuotojen varalta kyllä pikkuhousunsuojaa, mutta kukin tavallaan.
 
Kurkkaisin röyhkeästi vessan kaappiin, josko löytyisi uusi rulla. Jos ei ole, niin kehtaan kyllä avata suuni ja huhuilla josko joku voisi tuoda uuden rullan.

--ja jos menen vessaan tosi vieraassa paikassa, vaikkapa kauppakeskusvessassa, niin ennen koppiin menoa kuikuilen onko siellä paperia.
 
meikku
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Eli olet puoli tuttujen luona kyläilemässä/ juhlissa, eikä missään ole wc:paperia, eikä heillä ole käsisuihkua.

Mihin pyyhit?
Todella kuvitteellinen tilanne; täytyy olla TODELLA kova hätä että menen kakkoshädälle joissain kyläpaikassa ja JOS tuollainen tilanne tulisi, niin takuulla tarkistaisin paperitilanteen ennen istumista.
Joten mulla ei olisi ko. tilanne mahdollinen.
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on aina kolme palaa wc-paperia päällekkäin pikkuhousunsuojana eli käytän ne ja sitten vain pöksyt jalkaan :).
??? Et oo kuullu vissiin pikkuhousunsuojista.....?
Ja kolme palaa kakkoshädän pyyhkimiseen on AIKA vähän.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kenellä muuten kakka oikeesti tulee vieraassa paikassa? Jos on niin rento että pystyy paskomaan, niin eiköhän pysty myös sitä paperia huutelemaan?
Häh? Siis jos paskattaa niin paskattaa, ei se nyt paikkaa katso, että suoli on täynnä...
 
ujo vessailija
Mä en koskaan istahda pöntölle ennen kuin olen tarkastanut paperitilanteen. Kyläpaikoissa ja julkisissa vessoissa laitan muutenkin paperia pöntön reunalle suojaksi ennen istumista, joten siinähän asia tulee joka tapauksessa selville. Enkä todellakaan käy kakalla muualla kuin kotona ellei iske suoranainen vesiripuli kesken reissua.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä taas en ymmärrä miks ihmisillä ei oo vessassa roskiksia?! mihin ne siteet ja tamppoonit sit laittaa? ja juu en laita ees tampponei pönttöön ku jos menee tukkeeseen ja aina nolompaa jos on jonkun toisen pönttö.
Mulla kyllä on vessassa roskis, mutta lähinnä vieraiden varalta. En sitä itse tartte. En käytä siteitä enkä tamppooneja, vaan kuukuppia. Ja ne harvat vanupuikot mitä joskus käytän, voisin viedä myös keittiö roskiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kenellä muuten kakka oikeesti tulee vieraassa paikassa? Jos on niin rento että pystyy paskomaan, niin eiköhän pysty myös sitä paperia huutelemaan?
Mulla esim on ärtyny suoli joka ei tod kysele koska on aivan pakko päästä vessaan. Aina jotenkin on selvitty, huutelen emäntää tai katselen miten voisin putsata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tästä syystä pidän vessassamme aina varapaperia näkyvillä. Ja myös siteitä ja tamppooneita. Että tarvitseva voi aina niitä käyttää, ilman pulmallisia tilanteita.
Niin miekin. Tosi harvoin käy niin että ei olekaan näkyvillä tai laatikossa josta kyl löytyy jos vieras vähän kurkkii. Suihku on tarjolla jos ei kehtaa pyytää tarvittaessa.
 
Non compos mentis
Ennen vieraiden tuloa tarkistan vessat; meillä wc-paperi ei lopu kesken. Joissain vierailupaikoissa on tarjolla ollut ainoastaan katkaistu kastelukannu. Olen kyllä tajunnut senkin käyttöperiaatteen.
 
usvis
HA! Tuli yks hauska juttu mieleen ku kerran yhellä miehellä oli kyläpaikassa ihan hirveä ruikulihätä ja ei ollu paperia. Se oli huutanu sille talon isännälle että tuotko paperia. Niin se isäntä oli piruillessaan vieny vain yhden palan! :D Ja toisella oli tullu kuin kuumaa tervaa... Se juttu naurattaa joka kerta!
 
karppi
Mä karppaan ja suoli toimii niin hyvin että en oikeestaan tarttis ees vessapaperia kakkoshädän jälkeen. Ei siis jää paperiin mitään. Eli laittaisin vaan housut jalkaan ja en pyyhkisi!
 

Yhteistyössä