Kuvitteelinen tilanne " olet vierailla isommalla hädällä, eikä ole wc paperia "

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Eli olet puoli tuttujen luona kyläilemässä/ juhlissa, eikä missään ole wc:paperia, eikä heillä ole käsisuihkua.

Mihin pyyhit?
No en edes käyttäisi käsisuihkua, vaikka olisi kuinka tuttu tahansa...Pyytäisin jonkun tuomaan paperia :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Eli olet puoli tuttujen luona kyläilemässä/ juhlissa, eikä missään ole wc:paperia, eikä heillä ole käsisuihkua.

Mihin pyyhit?
No en edes käyttäisi käsisuihkua, vaikka olisi kuinka tuttu tahansa...Pyytäisin jonkun tuomaan paperia :)
Mutta kun ei ole :)

Mä katson että vastaako kukaan muu samanlain mitä mä tekisin ja olen joskus joutunut tekemäänkin.. :D
 
piipaa
On mulla ollu tilanteita,joissa olen sitten vaan kailottanut että tuokaa paperia.
Mutta,kun menee johonkin yleiseen vessaan, kannattaa aina tarkistaa että on laukussa mukana vaikka nenäliinoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyyhin terveyssiteeseen-mulla on niitä aina laukussa vaik ei olis menkkojakaan.
Mä kans!!! Ja siis en omaani, vaan olen joutunut kerran ottamaan siteen vieraan kaapista ja pyyhkäseen siihen.
... ja mihin laitat tämän siteen? Wc-pytty menee siitä tukkoon.
 
tekisin näin
Ekana mä tarkistaisin onko vessassa roskista, jos on niin sieltä sit jotain paperin tynkää.. Tai sit hätäpäissä pyyhkeeseen. Tai sit huljuttaisin persuksen puhtaaksi lavuaarin luona tai vettä kädessä pitäen pöntöllä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyyhin terveyssiteeseen-mulla on niitä aina laukussa vaik ei olis menkkojakaan.
Mä kans!!! Ja siis en omaani, vaan olen joutunut kerran ottamaan siteen vieraan kaapista ja pyyhkäseen siihen.
... ja mihin laitat tämän siteen? Wc-pytty menee siitä tukkoon.
Työnnän alimmaiseksi roskikseen.
 

Yhteistyössä