Kuvitteelinen tilanne " olet vierailla isommalla hädällä, eikä ole wc paperia "

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on oikeestaan aina käsilaukku mukana ja mulla on siellä lähes aina nenäliinoja.... tajj juu... jos ollan vaikka ystävillä iltaa viettämässä niin en mä kyllä laukkua ottais vessaan mukaan mut kukaan mun kavereista/ystävistä ei ole niin isoa kämppää etteikö huutaa vois. :D
 
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyyhin terveyssiteeseen-mulla on niitä aina laukussa vaik ei olis menkkojakaan.
Mä kans!!! Ja siis en omaani, vaan olen joutunut kerran ottamaan siteen vieraan kaapista ja pyyhkäseen siihen.
... ja mihin laitat tämän siteen? Wc-pytty menee siitä tukkoon.
Työnnän alimmaiseksi roskikseen.
Yök. Mitä jos se roskis on täynnä emmännän siteitä yms. Tungetko kätesi vaikka kyynärpäätä myöten roskiin?
 
kuku
meillä kerran kävi näinvieras huuteli paperia..ei ollut muuta kuin punaisia serviettejä.Vieras totesi,että servieteistä irtosi punaista väriä,mutta punainenhan se on muutenkin :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyyhin terveyssiteeseen-mulla on niitä aina laukussa vaik ei olis menkkojakaan.
Mä kans!!! Ja siis en omaani, vaan olen joutunut kerran ottamaan siteen vieraan kaapista ja pyyhkäseen siihen.
... ja mihin laitat tämän siteen? Wc-pytty menee siitä tukkoon.
Työnnän alimmaiseksi roskikseen.
Yök. Mitä jos se roskis on täynnä emmännän siteitä yms. Tungetko kätesi vaikka kyynärpäätä myöten roskiin?
Talon emäntä arvostaisi varmaan rohkeuttasi pyytää sitä wc-paperia.
 
tyhmät
Mulle ei voi käydä niin, koska katson aina, että paperia on ennen kuin teen tarpeitani. Jos paperia ei ole, pyydän sitä isäntäväeltä jo ennen kuin olen pöntöllä istumassa.
 
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko wc:ssä käynti oikeasti näin arka asia, ettei voi pyytää paperia?
No kyllä sen ainakin KUULUISI olla niin arka asia. Mutta tässä kulttuurissa...yök. Moukkamaistahan se on ilmoitella ruumiintoiminnoistaan. :x
 
vieras
mä taas en ymmärrä miks ihmisillä ei oo vessassa roskiksia?! mihin ne siteet ja tamppoonit sit laittaa? ja juu en laita ees tampponei pönttöön ku jos menee tukkeeseen ja aina nolompaa jos on jonkun toisen pönttö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
No en mä nyt ainakaan oikeesti pyyhkisi pyyhkeeseen tai vaatteeseen :D Ihan vain piruuttani kirjoitin.
 
oksettavia tyyppejä
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
Niinpä. Mielummin kiljuttaissin paperia ovenraosta, kun pyyhitään pyyhkeeseen. Se jos mikä on noloa ja tyhmää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
Niinpä :) Onneksi meillä ei ole vierasveskissä kasvopyyhkeitä vain käsipyyhe vieraille :)
 
ei muista ninimerk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä taas en ymmärrä miks ihmisillä ei oo vessassa roskiksia?! mihin ne siteet ja tamppoonit sit laittaa? ja juu en laita ees tampponei pönttöön ku jos menee tukkeeseen ja aina nolompaa jos on jonkun toisen pönttö.
No eihän tampooneja edes saa heittää pönttöön, ei edes siihen omaan. Minä osaan kiikuttaa siteeni yms, myös parvekkeen roskikseen, tosin laitan vieraille roskiksen varulta, silloin kun niitä tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä taas en ymmärrä miks ihmisillä ei oo vessassa roskiksia?! mihin ne siteet ja tamppoonit sit laittaa? ja juu en laita ees tampponei pönttöön ku jos menee tukkeeseen ja aina nolompaa jos on jonkun toisen pönttö.
Mä käärin siteen paperiin ja sitten siihen siteen paperiin ja vein sen keittiön roskikseen, koska se tyhjätään lähes joka päivä
 
Mä tsekkaan kyllä aina kylässä/rafloissa tms. vessaan mennessä, että onko paprua vai ei. Paikasta riippuen pyytäisin emäntää/isäntää tuomaan lisää paperia tai raflassa tms. nappaan laukustani nenäliinoja. En tosiaankaan pyyhkisi mihinkään käsipyyhkeisiin tai norottelisi vettä käsien kautta lavuaarista.
 

Yhteistyössä