Kuvia plussatesteistä

Onko täällä kenelläkään kokemusta first response testistä? Kun tein se tänä aamuna aamun ensimmäisestä pissistä ja olin näkevinäni siinä haamujen haamun joten purin sen osiin ja löysin haalean viivan jossa oli selvästi väriä. Mutta koska purin testin vasta tuon 3min jälkeen niin onko se valheellinen?
 
simpli - tuo testihän ON erittäin herkkä ja saattaa antaa valheellisen viivasen testiajan tulkitsemisen jälkeen..
(voi dippailla jo 6vrk ennen menkkojen laskettua alkamisajankohtaa)

Huomenna uusi dippaus!!!:wave:
..ja siihen toivon 3min sisään punaväriä:heart:

Ps. Ulkolaisilta sivustoilta löytyy paljon kuvia tuosta testistä dipattuna..siihen tulee aika haalea monasti se testiviivanen.
Katsoppa tuolta esim. erästä dippauskuvaa: dpo14 tosi haalea viivanen ja digi näyttänyt "raskaana"(kuva 7)
Pregnancy Test Gallery - Positive - Page 2 | Countdown to Pregnancy

Toki toisilla naisilla sitten jo dpo7-9 tullut vahva viivanen(hcg noussut nopsaan)tämähin on aivan tapauskohtaista.

Tässähin kuvassa(dpo14-16?)aika himmeä viivanen vielä)
 
Viimeksi muokattu:
Laittelenpa tähän tuon implantaatio laskurin:heart:(kiinnittyminen)..välistä kun sitähin täällä kyselty, että: milloin se kiinnittyminen tapahtuu ja milloin sitten voisi aikaisintaan testailla?
Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy

Ylempää vaihtoehtoon laitellaan ovis pvä ja vaihtoehtoisesti alempaa viimeiset kuukautiset(jos oviksesta EI tietoa?)

..tässä vielä google kääntäjä
Google-kääntäjä

On kyllä aika surkea kääntäjä, mutta kyllä sillä "hoonolla soomellahin" jotain selvää saa.;)
 
Viimeksi muokattu:
Tiudeliini, mä luulen, että joissakin tikuissa testiväri vaan sekottuu kosteuden kanssa ja falskaa testiviivan kohdalta muuallekin, kun se hormoonin reagoiva aine on selkeästi siinä kohdalla, johon viivan pitäs tulla, mutta tuossa ei ainakaan näy, eikä noissa edellisissä. Mikä dpo sulla on? Mä oon saanut noilla tikuilla viivanpaikkoja ja haamuja ja ne viivanpaikatkin tais erottua hieman tuota selvemmin. Mur-mur tais joskus vinkata, että pregcheck on kumminkin aika herkkä testi. Mulla luotettavimmin haamun näytti lopulta Apteekin oma, vaikkei kyydissä pysynytkään sitten lopulta. Toivotaan sulle viivaa vielä ilmestyväksi! :)

Tässä kuva tuosta mun viivanpaikasta/haamusta, joka tuli samalla testillä. Luultavimmin oli viivanpaikka, koska dpot oli vasta 6-7.
http://i4.aijaa.com/b/00582/10083501.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu, ei ole tietoa dposta, kun en muista viimeisiä kuukautisia kun lopetettiin ehkäisy :(. Sepä tässä nyt ärsyttääkin ja tikutankin kokoajan, koska puolison kanssa ollaan arvailtu ja muisteltu, että viimeiset menkat on ollu jo yli kuukausi sitten. 12-14 päivä.

Nyt musta tuntuu siltä, että mulla on mahdollisuus plussata jos on. Tein apteekin omaa tänään ja siihen tuli hyyyyvin heikko haamu, ei sitä saanu vaan kuvattua :(, vaan ihmissilmällä näkee sen.

Odotan huomisaamuun ja teen toisen testin.
 
Hei! Täällä ensimmäistä kertaa elämässä plussattu lauantaina. Ihanaa ja jännittävää päästä osallistumaan keskusteluihin, aiemmin olen vain seuraillut vierestä ja odottanut odottamista :)

Tässä tärisevin käsin otettu kännykällä kuvat testistä (kuvien laatu hieman huono):
Aijaa.com - 12.5.2012

Aijaa.com - 12.5.2012

Testaushetkellä kp 28/26. Oma epäilys on, että ovulaatio on saattanut olla aiemmin kuin mitä silloin nettilaskureista katsoin. Vahvat kaksi punaviivaa ilmestyivät testiruutuun alle minuutissa <3

-Onnesta ymmyrkäisenä Noreen-
 

Yhteistyössä