Kuvia plussatesteistä

Huomasin toiset kuvat testistä eri pinossa, niissä tuo liuskan pehmeä imuosakin on ihan eri sävyinen kuin tässä pinossa olevassa kuvassa, ilmeisesti on eri testi nyt siis kuvassa kuin niissä toisissa? En toki väitä vastaan jos et ole kuvaa muokannut, itsehän sen tiedät parhaiten :D

Huomasin kuopuksesta testejä tehdessä aikoinani että viivan sai paremmin näkymään kun kameran kontrasteja muokkaili syvemmiksi, ja samalla punasävy tuli paremmin esiin haamuviivasta. Seuraavana päivänä olikin jo ihan selkeä plussa eikä tarvinnut muokata nähdäkseen punaa. Noita samanlaisia harmaita viivanpaikkoja sain viime vuonna imetysaikana kun pari kertaa oletin olevani raskaana mutta en varmasti ollut kun menkat alkoivat vasta monta kuukautta niiden testien jälkeen :)
 
*mur-mur* Nuo ovat siis tulleet ihan testiajalla näkyviin, kuvat olen ottanut ehkä muutaman minuutin testiajan jälkeen. (n 15 min testin kastumisesta?) Huomenissa varmaan uudestaan, jos vaan ehdin. Perjantaina voisi ottaa tuomiopäivän ja digin kehiin.

Milleriina Siellä toisessa ketjussa on useita kuvia samoista ja eri testeistä. En tapaa kuvia muokkailla, sillä kontrastin, saturaation tai valojen muuttaminen kutakuinkin tuhoavat kaiken "todistusarvon" mitä testillä voisi olla (näyttävät silloin ihan mitä sattuu ja mitä nyt haluaa nostaa esiin). Testien terävyyteen ja väriin vaikuttaa varmasti se, että säädän tarkasti valkotasapainon saadakseni tuolla lähikuvausmoodilla mahdollisimman tarkan kuvan. Se kontrolliviiva on oikeasti tuon värinen.
 
Hei mitä tarkottaa, kun ovistesti näyttää positiivista (ihan pikkuriikkisen kyllä negan puolella) ja raskaustestiin tulee puolikas viiva? (siis viiva puolikas pystysuunnassa)... Ja se viivan puolikas on vahva..
Tää on niin just tätä. Kuvaa en nyt saa tästä kummatuksesta! :D

Mulla nyt kp12 (edelliset menkat tosi oudot, niukka vuoto eikä sen kummempia kipuiluja).
Nyt olo on ollu outo, yököttää, väsyttää, viluttaa, lämmöt koholla...

Ajattelin nyt kuitenkin sitten illalla testata uudestaan tuon raskauden.....

muoks. testi oli siis wondfo one-step (ovulaatio sekä r-testi)
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku Sunflower11 ilmeisesti meinasi sitä, että kun teen raskaustestin ovulaatiopäivinä tai pian tulevana ovulaatiopäivänä nii se voi näyttää puolittaisi viivoja tai haaleata plussaa, tai niin minä ymmärsin? Eli et ilmeisesti ole raskaana? korjaa Sunflower11 jos olen väärässä.
 
Pamsku Sunflower11 ilmeisesti meinasi sitä, että kun teen raskaustestin ovulaatiopäivinä tai pian tulevana ovulaatiopäivänä nii se voi näyttää puolittaisi viivoja tai haaleata plussaa, tai niin minä ymmärsin? Eli et ilmeisesti ole raskaana? korjaa Sunflower11 jos olen väärässä.
Juu näin mäkin luulen. Raskaustesti siis kuulemani mukaan voi reagoida LH(?)- huippuun? :p
 
Pamsku - minulla O-testi on juurikin reagoinut välillä tuohon LH piikkiin noin: R-testiin tullut puolittainen viiva.

Oleppas siellä valmiina lemmiskelypuuhiin, siulle on mitä ilnmeisemmin ovis tulossa tällä kierrolla aiemmin!;)
 
Murmur hipheii! :) mMiehelle ilmoitinkin tuossa aikaisemmin, että virittääpi tunnelmat kohdalleen.

Olipas säkä! Testit saapuivat tänään postissa... Onneksi päätin jo huvinvupksi testata! Tosin tuskimpa meillä olis ovis mennyt ohi suun muutenkaan.... :)
 
Dodii... nyt menee hermot noitten testien kanssa... Eli menkat olis pitäny alkaa eilen, mutta tuliki vaan tuhrua, joka nyt on siis loppunut ja ei mitään menkkakipuja tai pääkipuja niinku yleensä.

Tein aamulla heti ensimmäisenä CB:n testin ( pissin Purkkiin) ja siihen tuli heti se +, mutta nyt se on hävinnyt siitä kokonaan!!!!! MITÄ IHMETTÄ??? Se alko häviimään noin 7minuutin jälkeen. nut siinä näkyy enää ne haaleana haamuna se pystyviiva.... dpo on 15?
 

Yhteistyössä