Pakko kai mun on laittaa nää tännekin pällisteltäväksi, kun tyttöset meidän pinossa on saanu mut ihan sekasin
Testasin siis ensimmäisen kerran sunnuntaina (dpo 9-10), ei edes ollu päivän ensimmäinen kun oltiin kylässä yötä. En tiedä menikö testiaika yli, kun puuhailin kaikkea muuta siinä odotellessa, hyvinkin on voinu mennä vartti tai puolisen tuntiakin... :ashamed: Tällanen siitä tuli (testinä david 10)
Siis toi on uskomattoman hyvä kuva, ei se mun mielestä ihan noin selvästi näkyny livenä, mutta jotain kuitenkin olin näkevinäni kun vähän kääntelin.
Eilen aamuna nega (david 10), muiden kehotuksesta tein kuitenki testin taas päivällä joka näytti tältä (pregcheck)
Tostakaan en tosin tiedä kauanko odotin, kun siinäkin ruokaa tein samalla... :ashamed:
Tänään aamulla taas testasin (davidilla) ja puhdas nega : /
Mä tiedän että vastaus tähän on että odota pari päivää ja testaa uusiks ellei tätiä näy, mutta kun on useampi vuosi yritystä takana ei meinaa housuissa pysyä
Onko nää siis vaan jotain roskishaamuja, kun mä en tiedä miltä sellaset näyttää? :ashamed: