Kuvia plussatesteistä

Tänne kun on tarkoitus ladata kuvia niin laitan muutaman tulemaan. Lyön vaikka vetoa, että ette näe niissä yhtään viivaa. Itse näen luonnossa ja jopa yhdessä testissä koneella. En kerro, että missä :D katsotaan näettekö te :p (testit ei ole oikeassa järjestyksessä) Kamerasta loppu patterit joten en saa nyt ainkaan parempia kuvia.

Aijaa.com - 8615335.jpg

Aijaa.com - 8615336.jpg

Itse näen musta-valkokuvassa alimassa testissä heikon viivan/viivanpaikan..
Luonnossa noissa joissain testissä näkyy viivojen ääriviivat :headwall: ottaa aivoon noi testit.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin tänään jo ostamassa kaks apteekin omaa testiä. Haluan saada selvyyden et onko noi aikasemmat testit ihan susia vai onko ne oikeassa ja raskaus ei ole alkanut. laitan kyllä kuvat jos niissä jotain näkyy. Tänään olis myös pienet grillijuhlat enkä viitti juoda jos en tiedä tilannetta.
Jos apteekin testi näyttää edes haaleeta haamua niin sit en enää ikinä tilaa noita liuskatestejä. Harmittaa muutenki miks en lukenu muiden mielipiteitä ennen ku tilasin ne.
 
Ninja - miun näytöllä näkyy: mustavalkokuvan alaimmassa selkeästi viivanen.:wave:
..onko sitten viivanpaikka?..vai alkava:heart:

Dippaatkos sen Apteekin oman tänään?..laittele vaan heti kuvaa, me täällä tiirataan innolla!
..ja toivotaan kovin, jotta PLUSSA siellä näkyis=):heart:
 
mur-mur olen seurannut tätä ketjua todella pitkään ja huomattut, että olet kauan ollut mukana. Nostan hattua sulle ja sun ihanan positiivisella ja kannustavalle asenteelle. Sitä täällä tarvitaan :heart:
Juu ajattelin tänään yhden tehdä. Laitan siitä sit kuvan tulemaan. Kameralla en pysty ottamaan, mut katotaan jos kännykällä tulis jonkinlainen kuva. Kova hinku tehä se testi, mut pelkään et se on täysin nega. No, jollei viimeistään maanantaina mitään näy, niin sit alkaa menkat ja uuteen yritykseen.
 
Sofi one step on kyseinen liuskatesti. Ennen en ole sillä testannu. Ne tuntu vaan niin halvoilta ku tilasin niitä. En nyt muista mitä makso. Tilasin samassa ovistestejä. Oon kokeillu niitä ovistestejä nyt oviksen jälkeen et näyttääkö ne raskauden, mut en osaa siitä mitään sanoa. Ne on joka päivä erin vahvuset ne viivat.
 
mymosa
No toivottavasti apteekin oma kertoo, se kun kuulema on aikas luotettava. Ja jos jatkossa on tarve halvalle ja luotettavalle testille, niin wondfon raskaus ja ovisliuskat on hyviä, sekä davidin puikko.
 
Miulla Wondfon-puikko malli näytti testiajan jälkeen AINA jotahin viivaa?:|
..tosin, testiajallahan ne täytyyhin tulkita..:whistle:

David 25mIU/ml puikko ei anna mitään turhia viivasia jos tärppi ei ole käynyt!
..muutoinhin sillä viivanen vahvistuu hitaasti(näin monen mielestä täältä pinoista olen lukenut)
..tuosta 10 herkkyydestä ei kokemusta..pitänee kopaista joskus;)

Ninja - hurrrrrjat peukutukset d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ninja - on helppo olla positiivinen kun kannustaa muita kuumeilijoita:)
..omalla kohdallani varsinaiset kuumeilut on kuumeiltu..haaveilut vain enää jää - jos niitäkään kohta enää..

Tämä on niin vaikia lajinsa - tämä raskautuminen, jotta jokainen tsemmppi ja lohdutuksen sana on naiselle tärkeä asia!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
tyttö91
Onko kukaan oikeesti saanu positiivista tulosta sofi one step testillä? Huomasin vaan et edellisellä sivulla oli siitä puhetta ja mulla nyt kierto niin pitkillä päivillä ettei oo ennen ollu ja vaan tuolla olen testaillut ja joka kertaa negaa näyttänyt, ihan selkeästi ilman haamuja..
Mietin jos aamu pissasta kokeilisi clearblue digitalia viikkonäytöllä kun pari päivää on jo mennyt oletettujen menkkojen alkamispäivästä ja menkkakrampitkin tuli jo 5 pv sitten ja yleensä sillon jo vuoto meneillään.. muitakin oireita on ollut mut niin.. Tänne piti vaan laittaa plussatestien kuvia mut täällä oli keskustelua aiheesta joten pakko oli kirjoitella tänne.
 
Tyttö91 - kyllä ne sofi One stepit näyttää sen alkaneen raskauden ihan yhtä lailla, kuin CB:n testikin jos siulla jo menkathin myöhässä?!=)

..ehkä tuota One Stepin testiä on lähinnä arvosteltu noista viivanpaikoista, joita antaa melkein aina ja kaikille..

Voihan se olla, jotta siulla pidempi kierto tällä kertaa..tai olet ovuloinut myöhemmin - silloin plussakin näkyis myöhemmin.;)

Dippaa vaan Digi jos se mieltäsi rauhoittaa,:) sen luulisi ainahin näyttävän jos täppi käynyt:heart:

Kirjoittelit tuolla toisessa pinossa:
Kierronpituus siis kysymysmerkkeinä kun viime kierrossa jätin pillerit pois kesken kierron ja sielloin tyhjennysvuoto tuli muistini mukaan kp27.

..löytyisikö tuosta vaikka syy, kierron pidentymiseen?



Ninja
..mites siulla..dippasitko?..
 
Viimeksi muokattu:
Juu dippasin. Ei siihen mitään tullu :( Maanantaina sit uudestaa. voi tietenki olla et ovis oli vähän myöhemmin ku oletin. Tikutan huomen viel ovistestillä ja katon mitä siihen tulee, ku en viitti r-testiä taas tehdä :D . Ku ei mul normaalisti oviksen jälkee oo menkkamaista särkyä viikkoa ennen menkkoja. Se särky on aina vuotopäivänä. Siks oon täs vähän ihmeissäni. Kaikkia muita oireita kyl on ennen menkkoja.
 
ShootingStar
En oo ihan varma mikä dpo nyt on menossa. En tikuttanu ovista. Olettamuksen mukaan nyt olis dpo 12 tai 13. Meni laskut uusik ku aloin ihmettelemään kalenteria. Olin yhdelle päivälle kirjottanu et ovis ja toiselle et menkat. Mut niiden päivät ei voi täsmätä. Sen mukaan menkat alkais dpo 18. Toivottavasti sait selvää :D ajattelin kyl huomen aamul tehä viimisen r-testin mikä kaapissa on. Voi olla kyl et se on ihan turhaa. Menee sitä rahaa muuhunki turhaan.

Millä testillä testasit ja olitko saanu haamuja ennen kunnon positiivista?
 
ShootingStar
Samoilla liuskoilla olen testannu negoja. Siis kyl niis jotain näkee jos oikeen tarkkaan kattoo, mut ne on jotain viivanpaikkoja. Tosiaan la apteekin oma oli nega. (kyl siinäkin näkee heikon reunaviivan jos oikee tarkkaan kattoo). Huomen aamul teen sen apteekin oman.

Mitä mieltä olette siitä kun ainakin sofin one step liuskoissa sanotaan, että virtsan pitäis olla huoneenlämpöstä kun testin tekee. Ei muissa testeissä niin ole. (ainakaan niissä mitä itse olen tehnyt) Onko ketään testannut vaikuttaako virtsan lämpötila testitulokseen?
 

Yhteistyössä