Kuvia plussatesteistä

LepikonHeta


Mitä tässä on? Tänään kp 27, pari viimeistä kiertoa alkanut näillä päivillä ja ovis oli kp 13-15 välillä. Eiköhän se vuoto kohta ala... Eilen illasta joku "Herkkä raskaustestikasetti" niminen testi nega. Kaksi aiempaa aamua tällaista samanlaista. Eli testi on Pregcheck ja herkkyys 25.
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
mymosa
Eskapismi, onnea :) jokaisen hcg nousee omanlaisesti tai ovis ollut myöhemmin, testaamallahan selviää alkaako nousta. Mulla rv5 oli 3+ jo ja viikossa nousi.

Heta, näyttää hyvältä.. nuo testit on hyviä ja viivan vahvenemista.

muoks. ai ne ei ollutkaan wondfon testejä, ihan samannäköisiä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heips kaikki. Tulen uutena mukaan (kauan sivusta seuranneena). Ompas vaikeaa alottaa :D. Ihan ensiksi kysyn, että mitä mieltä olette sofin one step raskaustestistä? Tuntuu, että siinä näkyy aina jotain, mutta kun se on kuivunut niin täysin nega on! Ollaan mieheni kanssa oltu 2,5 vuotta ilman ehkäsyä ja 5 keskenmenoa takana. (todella aikasilla viikoilla 4+3 - 5+0). Kierrot heittelee 28 - 90 päivän välillä. Lääkärissä olen käynyt, mutta asialle ei tehdä mitään. Terolutit ollu käytössä, mutta niistä ei enää oikeen ole ollut apua.
 
^Tervetuloa mukaan, äkkiä tähän touhuun sisälle pääsee! :) Teilläkin näköjään kivinen tie takana, pahoittelut menetyksistä ja pitkistä yrityksestä. Tää menee nyt ihan OT:ksi, mutta mullakin terot autto just sen aikaa kun niitä söi, silti tuppas vähitellen piteneen takasin.

Sofeista oon ikävä kyllä kuullu just että antavat vääriä haamuviivoja, itse en ole niitä käyttänyt. Toivottavasti plussaisitte pian!

lepikonhetan testissä haamulaisen näen minäkin! Onnea!
 
Nyt on vaa jotenki niin vahva tunne, jotain on tapahtunut. Oviksen tunnistin ja varmistus siitä tuli heti seuraavana päivänä ku nännit kipeyty, siitä nelisen päivää ni rinnat on kauttaaltaan kipeät ja turvoksissa. Yleensä nännikipu poistunu ku rinnat on kipeytyny, mut nyt niin ei käyny. Eikä normaalisti ennen menkkoja oo hiukset rasvaset jo seuraavana päivänä ku ne on pessy. Ja koko ajan palelee niin pirusti. Mul on yks sofi testi viel jäljellä. teen sen huomenna ja sit käyn kyl ostaa jonkun toisen testin. Muutama niistä olii ihan puhdas nega, mut noi kaks viimistä ei oo mun mielestä ihan ollu.
 
Nyt aloin vertaa niit testei keskenään niin kyl niis eroa on. Eli "viiva" tummentunu. laitan sit vasta kuvan ku se näkyy kamerassa edes jollain tavalla. Nyt tuskin näkyis mitään. Näkyiskö muuten Apteekin omalla jo näillä päivillä? Dpo 12
 
Ninja09 - kyllä Apteekin oma saattaa hyvinkin jo hyvin bongata alkaneen raskauden dpo12!=)
(näin täällä plussapinossa mooooonella)

Plussapeukutuksia!!!d=)b:heart:


Juuu, LepikonHetalla selkeä haamulainen:heart:
..vahvistumisia sille!:wave::heart:
 
mä vaan ihan vähän pelkään että josko tää onkii kohdun ulkopuolinen, ei ne kivut kyllä oo toispuoleisia ja ei oo mitään vuotojakaan, mut silti :ashamed: tai sitten mulla on ollu ovis vaan aikasemmin :D mut mä olin mukavinaan tunnistavinani sen kivuista, ja ovistikut kyllä näytti vissiin kaks päivää plussaa :D

Ninja eiköhän sulla oo haamulainen siellä kurkkinut ;) meinaan sofin testit ei oo musta mitään parhaita, ainakaan ne "herkät" 10-testit! mut apteekin oma on hyvä, mä sain sillä eilen päiväpissasta (dpo11) ihan kauniin viivasen jo ;) ja juu, mie oon testaushullu :D
 
tiuhti - pelkohan se varmaan on kova, jotta meneeko NYT kaikki Ok?..epäilys vaan kalvaa..
..mutta luotetaan ja u s k o t a a n, jotta siulla HCG nousee siksi nopiaan, koska istukka toimii hyvin ja pikku asukilla siellä kaikki hywäisesti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti_ uskon et pelottaa ettei pikkanen olekkaan oikeassa paikassa. Sitä miettii ja miettii niin kauan et saa varmistuksen. Sit alkaa ne uudet pelon aiheet :D 5 keskenmenon jälkeen toivoisin vaan et alkais jo jotain testeissä näkymään ku aina on niin myöhään näkyny ja sit ne onki ollu siinä. Ja tosiaan kyl niin jotain näkys ja jos ovistestit alkaa viel vahvistuu ni sit meen viimeistää maanantaina apteekkiin. Menin tekemään kaikki ne r-testit ettei mun tarvii huomen aamul arpoo et näkyykö siin mitää ku en muutenkaa luota noihin :D kaikilla on kuulemma tullu tosi haaleita plussia koko ajan noilla testeillä. Nyt vaa on usko niin korkealla et en taas halua pudota ja kovaa :/
 
Kiitos kannustuksesta :hug:
Ei voi muutakun odottaa ja toivoa parasta. Vaikka saisin nyt tietää, että olen raskaana niin silti eläisin pelossa ensin menkkojen alkamispäivään ja siitä sit ensimmäiseen ultraan :D On vaa nii vaikeeta olla tietämätön :D Tekis vaa mieli koko ajan testailla :p
 
kiitos mur-mur kun jaksat tsempata :heart: myös ihan pienessä mielessä on käyny josko siellä olis kaksi :saint: meillä on kaksosia suvussa meinaan... sepäs vasta oliskii ylläripylläri :D mutta eiköän tää asia ratkea ajan kanssa, hyvältähän tää näyttää kummiskin nyt :)

Ninja tätä tää tosiaan on, pelkoa toisen perään! mulla on kaksi kemiallista takana, ja vuosi yritystä, nyt yk12 sitten tärppäs ja oli muuten vielä niin hassua että meillä olis yritys jääny pitkälle tauolle uuden lääkityksen takia! eli meillä kävi enemmän kuin iso tuuri, ja tämän haluan kertoa sulle siksi, että ihmeitä tapahtuu :heart: MUISTA SE!
 
Tiuhti meillä on 2,5 vuotta takana ja tällä hetkellä ei varsinaista yritystä. Ei käytetä ehkäsyä eikä tarkkailla ovista. (tunnistan kyllä itse oviksen). Miehelle en uskalla edes puhua epäilyksestäni vielä.
Teillä kävi todella hyvä tuuri :heart: Jos meillekkin onnistaisi tuolla tavalla. Miehelläni on polvileikkaus ensi viikolla, joten lapsen teko jää ainakin 6 viikoksi tauolle :( eli jos nyt ei oo tärpänny, niin sit tulee pitkä tauko :/
 

Yhteistyössä