Kuvia plussatesteistä

mur-mur Kiitos, oon tosi käsi muutenki näiden koneiden kanssa. En jotenkin oikeesti voi uskoa. Voiko se antaa vääriä plussia? Ei sillä että en lasta haluaisi, päinvastoin, haluan ja paljonkin ! Pelottaa !
 
Kyllä se taitaa vaan olla ihka oikia plussa:heart:;)
..mikäs kierron päivä siulla onkaan menossa/kierron pituus?

Joskushan R-testit reagoi vahvaan ovulaatioon..mutta ei NOIN selkeästi, kuin siun viivanen on..

Huominen kertoo jo enemmän!:)

..ja nuo Pregcheckit ovat luotettavia ja miusta aika herkkiä, vaikka ovatkin 25mIU/ml herkkyyttä - eivät siis herkimmästä(10)päästä.
..mie sain eka haalean haamuisen liuskalla dpo9(tai dpo11?)(en ovista sillä kierrolla tikuttanut)
 
Viimeksi muokattu:
Sekin tässä vielä kun lopetin e-pillerit about kuukausi sitten, voiko se vaikuttaa tuohon? Tosin luin jostain että e-pillereiden lopetuksen jälkeen tulee jonkinmoinen hormoniryöppö ja silloin on todella hedelmmälliset päivät tms?
 
Sanyo - olet oikiassa, pillereiden lopetuksen jälkeen moni nainen raskautuu nopiastikkin!
..ja pillereiden lopetus, ei vaikuta millään lailla testitulokseen.=)

Onko siulla jo menkat myöhässä?

..vaan..nyt mur-murin aika menna aa aaseen..:wave:

Plussaus onnea huomiselle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Hyvä kuulla =D
Mulla ei oo oikeesti mitään tietoa kun noi e-pillerit veti mun laskut ja menkat ja kierron ja kaikki aivan sekasin. Jotenkin tuntui vaan et oli testattava kun ihme nippailuja alkoi mahassa... o:
 
mymosa
Mähän plussasin kaksi edellistä heti pilsujen loputtua, lopetin vielä niin, etten aloittanut uutta liuskaa. joten tiesin milloin tulee menkat jne.. kun pilsujen kanssa oli säännöllset.

Toivottavasti sanyon haamulainen vahvistuu plussaksi asti.
 
Miten sen nyt ottaa? Laitoin priva-viestin ennen tätä palsta-viestiä ja näissä on vaan minuutin ero :)
Mutta ei mua haittaa, jos sä sen testin saat. Mun on kai turha testailla enää tässä kierrossa:( Toivotaan, että se testi näyttää sulle plussaa!!

*muoks* Vähän hitaasti päivitti, huomasin vasta nyt tuon edellisen viestin
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kai mun on laittaa nää tännekin pällisteltäväksi, kun tyttöset meidän pinossa on saanu mut ihan sekasin :D

Testasin siis ensimmäisen kerran sunnuntaina (dpo 9-10), ei edes ollu päivän ensimmäinen kun oltiin kylässä yötä. En tiedä menikö testiaika yli, kun puuhailin kaikkea muuta siinä odotellessa, hyvinkin on voinu mennä vartti tai puolisen tuntiakin... :ashamed: Tällanen siitä tuli (testinä david 10)


Siis toi on uskomattoman hyvä kuva, ei se mun mielestä ihan noin selvästi näkyny livenä, mutta jotain kuitenkin olin näkevinäni kun vähän kääntelin.

Eilen aamuna nega (david 10), muiden kehotuksesta tein kuitenki testin taas päivällä joka näytti tältä (pregcheck)


Tostakaan en tosin tiedä kauanko odotin, kun siinäkin ruokaa tein samalla... :ashamed:

Tänään aamulla taas testasin (davidilla) ja puhdas nega : /
Mä tiedän että vastaus tähän on että odota pari päivää ja testaa uusiks ellei tätiä näy, mutta kun on useampi vuosi yritystä takana ei meinaa housuissa pysyä :D Onko nää siis vaan jotain roskishaamuja, kun mä en tiedä miltä sellaset näyttää? :ashamed:
 
Eipä anna pregchek roskishaamuja.. ;) Kovin samanlaiselta näyttää kun mitä mä sain tästä mahassa jylläävästä pötkylästä!

Noi davidin testit taas on sellasia et esikoisestakin testatessa piti viikkoja olla jo enemmän kun 4 että sain yhtään mitään viivaa niihin vaikka oli olevinaan herkkiä.. :rolleyes:

Piti ihan vanhaa fiilistellä, tästä se lähti! :heart:

Aijaa.com - 8635699.jpg
 
Viimeksi muokattu:
tada - mie kyllä näen tuossa pregcheckin testissä ehkäpä haamulaisen alkua!:)
..ja tuossa David testissä myöskin..

Dippaappa tosiaan päiväpisukasta, miulle antoi AINA selvempää viivasta, kuin aamu sellainen!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hello! koitan saada kuvan tänne tulemaan kun saan kameraan patterit.
Tänään aamulla tuli clearlue testiin kaunis plussa :heart:
Nyt jännään et koska vuoto alkaa:ashamed: jo viis menny kesken niin en pysty uskomaan et nyt jatkuis onnea kovin pitkälle.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_

Yhteistyössä