Kuvia plussatesteistä

Sanyo - on kyllä tummasävyinen kuvanen ja SILTIKIN plussa näkyy mitä parhaiten - Onnea kovasti!!!!:flower::heart:

Onnea kovasti myöskin Ninjalle - kestäköön tämä plussa sen 9kk. pienelle asukille tarrasukkasia tsiljoonat kipaleet!!!:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Onnea plussanneille.. :)

Niin sitä vaan on kulunut omasta plussasta aikaa (19päivää ekasta haamusta) ja ylihuomenna ois ar-ultra :) En kovin luottavaisesti sinne mene, jotenkin vaan koettaa varautua asiaan, ettei siellä mitään olekaan.
 
Sanyo - tarkoitatko hartian pistelyllä, jotta epäilet kohdunulkoista raskautta?
..yleensä kivut ei mielestäni ala(tai mitä olen netistä lukenut) noin aikaiseen, ehkä enemmin rv 7-9..

Kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin.:hug::heart:
 
keijukainen..hmmmm..ehkä viivanpaikka?..en ainakaan omalla näytölläni saa punertavaa viivasesta näkyviin..

Plussatuulia kuitenkin laittelen!:heart:

tiuhti_
miehän p ä ä ti n, että EN dippaile(en osta testejä)..sorruin ostamaan ja huomenna varmaanhin totuttuun tapaani dippaan:ashamed:(ellei täti kurvaa yön aikana)..vaikka selkeästi jo tätioireita on ja veskireissulla paperissa päivällä haaleaa punaista..juuuh ja joooh:p

Ottaapi miulla näköjään aikansa,(paksukalloinen kun olen:D) ennen kuin pääsen ns. irti tästä kuumeilusta/haaveilusta..
..noooh, hitaasti hywäinen tulee:)

((muoks))
keijukainen..kun mie nyt tiirasin alaviistosta ja kauempaa tuota testiä..saattaapi j o t a h i n aivan haalean punertavaa näkyä?..en mene kyllä vannomaan..ihan kuin vaalea viivanen ja niiden reunoilla haalean punertavaa..odotellaans päivä, pari;)
 
Viimeksi muokattu:
keijukainen77 kyllä minäkin saatan siitä jotain bongata.

sanyo hieno plussa sulla, onnea.

Ja Ninjalle myös onnittelut.

Itsse taidan taas tänään hipsiä testikauppaan, kun tätiä ei vieläkään kuulu. Kp on jo 31/26-28. En kyllä kauheasti usko, että plussa tulisi.

Tiini
 
Kiitos kaikille tsempeistä!! :heart: Aamulla tein testin uudelleen ja nyt siihen ei tullut viivaa, täysin valkoista vain... :( Eli taisin innostua liian aikaisin. Meillä on kuitenkin jo ikää, minä olen 34 ja mieheni 45... Että en usko ihan helpolla onnistuvan.
 
keijukainen - siullahan vasta yrityskerta 1!!!
..ei hätiä mitiä vielä välleinkään ja ikäsikin puolesta hyvin kerkeät raskautua - miehen ikä ei n i i n ratkaiseva jos simpat kunnoissa.(onko miehellä ensimmäinen lapsonen yrityksessä/entäpä siulla?)

Esim. simppatesti makselee paikkkunnasta riippuen alk. 60e
..ja jos et itse ole käynyt perus hormonikokeissa koskaan, suositteleisin FSH/LH ja progesteroni testejä, sekä kilpirauhastesti myöskin olisi hyvä ottaa.

MUTTA..nämä hormonikokeet kerkeät otattaa myöhemminhin - esim. ensi vuoden puolella jos raskaus ei ole alkanut.

Mukavaa syksyä ja pikaista plussaa!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
keijukainen kurjia uutisia sulla, oon pahoillani :(

Täällä vähän sama tilanne, enää ei testeissä näy mitään joten jos oli jotain yritystä niin se ei pysyny matkassa. Eli ei tässäkään kierrossa onnistunu :(
 
Pahoittelut munkin puolesta ninja ja tada.

Täälläkin on jatkunut negojen testaus kp 32/26-28 ja tädistä ei tietoakaan :(

Ninjan sanoja lainatakseni, Tulette vielä kuulemaan mustakin ;)

Tätiä ja yk:a 14 odotellessa,
Tiini
 

Yhteistyössä