Kuvia plussatesteistä

Meimitär
Voi vitsi että odotan innolla saavani laittaa tänne kuvan (toivottavasti) omasta plussatestistäni, ensi viikolle asti pitää odotella, nyt vasta dpo 7. Olen täällä taustalla seuraillut ja upeita plussia ihmetellyt, onnea kaikille plussanneille!! :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas, tämän aamun testi oli sitten nähtävästi nega, tai no jotain siinä kyllä näkyy tietyssä valossa ja käännellen.Et taisi olla väärä hälytys tai sitten viallinen testi.

Outoa sinäänsä kaikki menkkajuilinnatkin katosi eilen tuhka tuuleen , pissalla ravaan edelleen ja olen kuin sika röyhtäilen kokoajan, niin ja aivastelu pahenee.

Mutta kaipa sitä olisi sitten iltapäivällä taikka huomenna kokeiltava toista testiä, katsotaan sitten miten käy.

kyllähän olisi kiva että saisi selvemmän tuloksen niin olisi helpompi
aamuinen testi on kuivunut niin nyt siinä näkyy viiva, haalea sellainen kylläkin mutta erottuu kumminkin missä valossa tahansa.
Äsken tein testin taas niin on samanlainen kuin aamuinen.
Illalla voi olla että kumminkin testaan vielä ja jos samanlainen tulos kuin aiemmat pistän pelin poikki ja odotteen jonkin aikaa.

Nyt kylläkin on ruvennut yököttämään kämppää on pakko ravailla kun en tiedä pitääkö käydä oksentamassa, vessaan en voi kovin usein mennä kun haisee siellä pissa.Niin ja painon tunne on hirveää varsinkin istuesssa.

voi kun nyt tietäisi mitä tää on ollakko vai eikö?
 
Neiti Näpsän äiti - kyllä siulla varmaanhin yritystä oli, koska punaviiva tuli aiemmin..ei vain jaksanut pieniäinen tarrata kiinni:(

Pluussatuulia laitan tulemaan:heart:
..ja toivon pikaista, 9kk kestävää tärppiä!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
maricajotain niissä nään, samanlaisia saan itsekkin vielä.
Viivan vahvistumisia.

Täällä ei ole vieläkään vuoto alkanut...37/28-32,
testeihin tosiaan tulee edelleen hailakoita haamuja, loppuviikosta testailen uudelleen jos tilanne ei ole muuttunut.
Niin ja rintojen ajottainen kipeytyminenkin on palautunut kuten huono olo ja painontunne.
 
Viimeksi muokattu:
Poikkka, näen kyllä selvästi pystyviivan tuossa kuvassa! Mutta käsittääkseni Clearbluen nuo + merkkiä näyttävät antaa toisinaan vääriä positiivisia. Itsekin oon yhden sellaisen Clearbluella saanut. Toivotaan kuitenki että ihan oikea viiva ois kyseessä! :)
 
Neiti näpsän äiti Harmin paikka =/ Paljon plussatuulia sinne <3
Ja muille toki myös :)
Marica30 Mä en ainakaan näe noissa mitään, mutta oon kyllä tosi huono näkemäänkään noissa mitään. Näitä kuvia katsellessani huomaan, että niissä missä muut näkee jotain tod. haaleaa, mä en näe mitään :LOL:
Plussasia sinne :heart:

Muoks. Tässä hyvä esimerkki mun sokeudesta. Mä en esim näe tossa Poikka:n testissäkään mitään =/. Mullakin on tuo clearbluen + - testi antanut kaksi väärää plussaa aikoinaan, sen jälkeen en ole testiä ostanut enkä osta!
 
Viimeksi muokattu:
[url=http://aijaa.com/v.php?i=003438697957.jpg]Aijaa.com - 8697957.jpg[/URL]

Yllärihaamu tuli tänä aamuna =) Nyt jänskättää todella sillä reilun viikon päästä olisi ollut ensimmäinen käynti IVF hoitajalla. En uskalla vielä peruuttaa aikaa. Täytyy katsoa vahvistuuko viiva... Onhan tätä tahkottu ja usko oli jo mennyt, että luomusti lapsi saataisiin. Tärppäsi 13. yrityskierrosta. Ei tätä oikein usko vielä todeksi edes :xmas:
 

Yhteistyössä