Kuvia plussatesteistä

Mua pelottaa kovin, tein tänään testin, hetki sitten... olin pidätellyt noin kolme - neljä tuntia. Testiin pärähti samantien tummaksi se testiviiva, mutta miksi kontrolliviiva jäi aika paljon haaleammaksi...? meeneekö tämä nyt kesken vai mitä tapahtuu. Oon ihan harhaluulonen varmaan.
 
Elviir-a: Sä olet niin vahvasti raskaana, ettei sitä väriainetta riittänyt enää siihen kontrolliviivaan. :) Uskon että tuntuu uskomattomalta, mutta niin vahvat sun viivat on, etten olisi yhtään huolissaan. Koita vaan rentoutua ja rauhoittua, hyvin se menee varmasti! :kiss:
 
Hei
Kertokaas mulle että mikä ihme tää oikein on? :confused:
Kuvan laatu on huono, kun en osannut tarkentaa oikein. Paljaalla silmällä näen suttuisen punertavan viivan heti vas, valkoisen muovin jälkeen/vieressä.. Mutta sitä mietin että paikka on todella hassu, eikö testiviivan pitäisi olla lähempänä kontrolliviivaa..?? : /

Aijaa.com - 7051092.jpg
 
Huliina, ihanasti viivat vain vahventuneet päivä päivältä - Onnea kovasti&tarraa pikkselle!!!:flower::heart:

Elviir-a Wauuutsi wauuuu - siulla niiiiin paljon raskaushormonia, että kotrolliviivanenhin jäi jälkeen - Onnea ihan hurrrrrrjasti!!!!:wave::heart:

Leisku kieltämättä on testin punertava väri oudossa paikassa..:confused:
Dippaileppa uusi huomen aamulla - testailu Onnea kovasti!!!:wave::heart:

tyty86 ihuna haamuinenhan siellä kurkkii - Kovasti viivan vahvistumista toivottelen&SUPER pikaliimaa pikkiselle!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille! :heart:
Tänään sain 2h pidätyksen jälkeen hyvin haalean haamun pregcheck puikkotestillä testiajan sisällä ja haluaisin kysyä että onko kellään siitä testistä kokemusta? Tuleeko siihen näkyviin viivanpaikka testiajan sisällä ja ette ole ollut raskaana?? Hitsi ku ois kuvaki siitä mutta ei löydy usb johtoa, pahoittelen ! :( nii ja niitä pregcheck liuskatestejä olen käyttänyt mutta ei ikinä oo tullu mitään haamun haamua tai viivanpaikkaa jos en ole ollut raskaana mutta nyt yllätyin siitä puikkotestistä :confused:
 
Mä oon tehny niin monta erimerkkistä raskaustestiä että jos siinä oikeesti viiva näkyy uskoisin että se on positiivinen :) Toivottavasti pysyy matkassa mukana Pica. Onnea muillekin. Tää on niin ihana ketju, toivottavasti pääsen ite mukaan ennen joulukuuta vielä.
 
Kiitos, ootte ihanat! :) Pitää kattoa jos uusis viel parin päivän päästä aamulla(jos maltan odottaa ku ihan hirveä hätähousu olen), että miten sitten käy.. Jos on mitään näytettävää, yritän laittaa tännekin kuvaa :) Plussa onnea kaikille!!! :flower:
 
Minäkin lisää omia testejä tähän pinoon! :)

Eli kp 31/31 tuli apteekin omaan varsinaisen testiajan jälkeen haamujen haamu, tuolla pinoissa on siitä kuvakin, mutta viiva oli niin hailakka, ettei oikein ikuistunut kameraan, paljaalla silmällä just ja just näkyi hyvässä valossa.

Eilen eli kp 32/31 tein päiväpissasta työpaikan vessassa digin ja tulos:

Aijaa.com - 7055762.jpg

Ja tänä aamuna apteekin oma:

Aijaa.com - 7055729.jpg

:heart:
 
Suurensin kuvaa ja kyllä siellä haamulainen kurkkii! En tiedä tuosta kasettimallisesta testistä, mutta ainakin tekemässäni First Signal -puikossa oli aivan selvä viivanpaikka, mutta se oli väriltään täysin valkoinen.
 
Mä olen näkevinään tuossa haaleaa vaaleanpunaista väriä.. mutta tosiaan, tässä on päiviä vielä jäljellä, kp27 / 31.. tosi varhasessa vaiheessa siis testailin.. :headwall: mutta kun ei malta olla testaamatta.. sit ihmettelen näitä tuloksia.. huoh, tyhmä tyhmä tyhmä.. :headwall: :LOL: Kuiteskin huomen aamulla taas testailen vaikka kuinka psyykkaan, että ei vielä, ei vielä, ei vielä - ja siinä samassa kuitenkin testi jo on aukaistu ja sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä se.. :LOL:
 

Yhteistyössä