Kuvia plussatesteistä

mamutski siulla tänään dpo8..kylläpä aikaiseen testissä haamuinen näkyy!!..vahvasti siulla hcg nouseepi=)
Onko aina näkynyt noin aikaiseen?

Ovisplussa= dpo -1
siitä seuraava päivä = dpo 0
..ja sitä seuraava päivä= dpo 1..sitten dpo 2 jne..jne´..
 
Viimeksi muokattu:
ok,kiitos tiedosta :hug: toivottavasti nyt myös vahvistuis koska viimeks ei vahvistunu,eikä myöskään näkyny näin aikasin..voisko olettaa että nyt ois terve alkio..noi davidin 10 herkkyys testiä ja niissähän sanotaan että voi näkyy jopa 6 pvää hedelmöityksestä. No oireita mulla pukkaa jo mut en oo uskaltanu toivoo vielä mittään. täytyy aamulla testata uudestaan :rolleyes:
 
mamutski jos miulta kysyt, vastaan: Oikein hyvältä vaikuttaa d=)b ja toivon kovasti, että NYT pikkinen pysyy kiinni sen n. 9kk!!!:heart:

..käyn huomenna kurkkimassa, josko olet sitten testaillut uudemman keran:)..ja muistappa: ettei viiva välttämäti vahvene, kuin joka toinen päivä!
 
Viimeksi muokattu:
mamutski ihanaa, että viiva vahvistunut!!=):heart:

..mie en valitettavasti tuosta kuvasta tällä kertaa sitä viivasta nyt löytänyt?..sen verta tuo testi kallellaan..
Pääasia kuitenkin, että SINÄ itse sen viivasen näet!!:wave:

Tarraa&liimaa kovasti edelleen pienelle!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mamutski menin nettiin internet explorerin kautta ja suurentelin tuota kolmatta kuvaa - sain punertavaa viivasta näkyviin nyt!!=)
..Mozillan kautta en saanut suurennettua, se vain toimii miulla nopsemmin.

Kovasti viivan vahvistumisia toivottelen!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Cappuccino!! :heart: Ihanan selkeä plussa!!:flower:

mamutskin testeissä en valitettavasti ainakaan vielä näe mitään, mutta se ei tarkoita mitään! :) Pääasia tosiaan on, että sinä itse näet, kuviin on vaikea saada niitä ekoja haamusia! Olihan Cappuccinollakin tosi haaleita ne ensimmäiset, osa näki niissä jotain ja osa ei.
Vahvistumisia kovasti toivon :hug:
 
Cappuccino..hymyilytti nuo testiarvuuttelu ketjusen kommentit välillä..onko ihmiset tosiaan noin huononäköisiä..vai tietsikan näyttökö monella ihan surkia!!:confused:..kumma juttu..

..vaan, taitaa olla sellainen harjaantunut silmä meillä jo kovasti;)..onhan noita testejä tullut jo kohta 2veen ajan dippailtua - mooooooonta!!:D

Voi hyvin ystäväisein&kasvata masua:heart:
 
Viimeksi muokattu:
cappucino kyllä mä näion noissa ihan selvät haamuviivat,ihan kun mullakin tosi negatiivisia ihmiset kyllä on. pääasia on et ite tietää mitä näkee! onnea sulle plussasta!

ite tein eilen illalla vielä testin ja nyt oli jo semmonen viiva et mieskin näki sen =) yleensä se ei nää niissä mitään.. tänään aattelin olla testaamati ja huomenna testata katotaan jos saisin siitä sit kuvaa tänne. Raskausoireet on kyllä niin vahvat :$ väsy,etominen,palelu,kauhee valkkarin tulo..tissejä viiltää. tämä olisi 5 lapsemme ja myös viimeinen joten toivon että se meille suodaan
 
Joo mä oon kans miettinyt et onko ihmisillä niin surkeat tietokoneen näytöt vai miten ei enää viivoja :confused: Mut itseppä näin ja se tosiaan riitti :)

Kiitos mur-mur kaikista onnitteluista vielä!

mamutskille varovaiset onnittelut, laitahan kuvaa sit seuraavasta testistä! :flower:
 

Yhteistyössä