Kuvia plussatesteistä

Huldasharks: Miten tässä voi olla rennosti? :DD

Niin monet oireetki oon aikanaan kuvitellut " nyt oon raskaana, no nyt " ja sit kun päätettiin luopua toivosta ni ei mee kun puolisen vuotta ni tässä sitä ollaan ! Ihan kun tää olis sattumaa, koulu olis ihan pian suoritettu loppuun, oon ollut töissä pian vuoden ja laittanut säästöön rahaa. Meillä on pian 5 vuotis vuosipäivä ja huhhuh... miten tää on mahdollista !??
 
Elviir-a voi miten ihanaa - Onnea aivan hurrrrrrjan paljon siulle&tulevalle isälle!!!
..niin vahva PLUSSA!!!!

..elo osaa näköjänsä yllättää aivan t ä y s i n kun sitä vähiten osaa odottaa..
 
Viimeksi muokattu:
Hei, täällä uusi kirjoittelija :)
Pillerit jätetty pois huhti-toukokuussa, ekan kerran eilen sain testillä jotakin mikä ei ainakaan ihan negatiivinen ollut :)

Kp 30/ 26-29 tällä hetkellä.

onko tämä nyt sitten plussa vai ei, siitä en tiedä..tein eilen päivällä ja tänään aamulla RFSUn liuskatestin, molemmista tällainen samanlainen haamuntapainen..

http://kuvaton.com/k/e59.jpg

EDIT. Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta, kännykällä ei parempaa saanut.Luonnossakin tuo haaleanpunertava viivantapainen näkyi hyvin..
 
Viimeksi muokattu:
Ei se tainnu plussa sitten kuitenkaan olla, eilen nipisteli hassusti koko päivän mahassa ja iltaa kohti paheni niin pahaksi että hyvä kun pysty seisomaan..
Aamulla ei mitään ihmeellistä mutta äsken vessassa käydessä jäi pyyhkiessä paperiin hiukan punaista ja nyt tuntuu että menkkakivut alkaa ihan just :'(
 
Tässäpä teille muutama kuva. Kyllähän näihin jo uskoo... Uskoin jo ekoihin viivoihin, että raskaana olen, mutta on niin kiva nähdä ne viivojen vahvistumiset... <3 Nyt, kun vaan kaikki menis loppuun asti hyvin.

Nyt menossa hurjat rv 5+4

Eka selvähkö haamunen...
Kp 26/dpo 11. Testattu iltapissasta Davidin (mammaksi) herkällä liuskalla.
Aijaa.com - 7046371.jpg

Seuraavana päivänä päiväpissasta apteekin oma ja toi kasetti testi (kymppi herkkyys, en ny muista merkkiä)
Aijaa.com - 7046367.jpg

Ja ^^ noihin en usko tai no uskon mutta haluan nähdä viivan vahvistuvankin. Viime kierrossa oli kemialinen ja viiva ei vahvistunut lainkaan.

Apteekin oma rv 4+1
Aijaa.com - 7046426.jpg

sitten tämmönen (kuvassa kpt/dpo:t):
Aijaa.com - 7046368.jpg

RV 4+6 päiväpissasta (testin herkkyys 25)
Aijaa.com - 7046369.jpg

Ja ihana ClearBluen digi isänpäivän kunniaksi rv 5+3
Aijaa.com - 7046370.jpg

Jokohan noihin uskos.:-D

Varhaisraskauden ultra kahden viikon päästä. Kylläpä jännittää! Jos ei siellä näykkään sykettä.:-(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä