Kuvia plussatesteistä

Mamma91 - Onnea kovasti!!:heart::flower:

kristen hyväinen on punaviiva, älä huoli!!!:heart::)
..ekan plussanhan sait samalla testillä lauantaina..eikös?..ja se OLI haaleampi, kuin tämä viimeinen..Apteekin oma puhuu myös vahvaa kieltään!!
 
Viimeksi muokattu:
Tinjamin, kyllä siinä paketin päällä luki, että pregnancy test. Tosin saman firman ovulaatiotestit ovat kyllä saman näköisiä.. Ei oo Mammaksin testi, oon nimittäin rapakon toisella puolella. :) (tai mistä sen tietää, jos mammaksin testit ovat tilattu täältä..).
 
karvatonkorva vielä(kin) utelemaan..;)
Kuinka pitkä siun kiertosi yleensä on?..milloin sait eka plussan?..=)

Et ilmeisesti käytä ovistestejä?!..milloin luulet ovulaation olleen/mikä kierronpäivä?..
Kiitos kovasti jo edeltä vastauksistasi ja mukavaa masun kasvatteluaikaa!!:flower::heart:

Ps. Mie sain samalla David testillä ekan haamuisen dpo12/Kp28-28(24.10)
(kemiallinen kuitenkin sitten ja vuoto alkoi 3.11)..)
..ja miullahin on ollut Kys synnytyssairaalana:wave:..jospa vielä kerran:heart::rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Pitäsköhän munkin laittaa. Kyseessä wondfon 25mIU testiliuska ja päiväpissasta tehty sen kummemmin pidättelemättä. Dpo:t 10 tai 11.

yK10 :: 10 dpo iltapäivä wondfon liuska, 25mIU picture by Koralli73 - Photobucket

Mulla vaan on 4 kemiallista raskautta takana tältä vuodelta, joten enpä tiedä miten tässäkään käy. :| Toivottavasti viiva vahvistuis huomattavasti. Vaikka mun mielestä tuo onkin aika hyvä plussa näille dpo:ille päiväsaikaan tehtynä, vai?
 

Yhteistyössä