Kuvia plussatesteistä

Pakanamaan kartta, niinkuin hugoliina kirjoitti niin epäidenttiset kaksoset periytyvät ja yleensä äidin puolelta! Eli ilmeisesti se että irtoaa kaksi munasolua on jotenkin periytyvää.
Identtisistä kaksosista ei taas ole pystytty tutkitusti todistamaan periytyvätkö, jostain ihmeellisestä syystä yksi munasolu vaan jakautuu kahdeksi alkioksi!
Meillä on identtiset pojat ja sillä heitin ilmaan voisiko sinulla olla kyseessä kaksosraskaus koska itse testasin vahvan plussan pojista dpo 10.
Enkä suinkaan pelottele, tuplaonnihan on ihana lahja ;) :heart:
 
mä olen kyseisellä testillä testannut ja ei ollut kyllä viivan viivaa testiajan sisällä. Testiajan jälkeen tuli kyllä haalea haamu, mutta sitä ei nähnyt kyllä kuin todella tiiraamalla eikä ollut pätkääkään väriä. Aamulla testissä oli jo vahvempi roskishaamu mutta siis se oli selvä nega testiaikana ja piti kutinsa.
Testi on tietääkseni vanha acon 10 ja mulla ei koskaan ole näyttänyt vääriä plussia, olen testannut kyseisellä testillä aivan hävettävän monta kertaa :ashamed: joten jos olet saanut testiajan sisällä haalean viivan onnittelen sinua :hug:
 
on se sitten ihka oikee plussa, usko mua! Ei mihkään testiin voi tulla testiajan sisällä mitään viivaa jos ei ole hcg hormonia elimistössä. Joistakin rfsu:n testeistä olen kuullut huonoa mutta ei pitäisi tulla viivaa edes haamua jos ei ole hcg:tä. Ja olen tosiaa noilla testeillä testannut niin sata kertaa ja ei IKINÄ ole testiajan sisällä tullut mitään viivaa...jos en ole ollut raskaana. Testaappa huomen uudelleen. Kyllä sulla taitaa olla pikkuinen kyydissä :heart: Tule huomenna kertomaan miten kävi =)
 
Kassu:
www.aijaa.com
sinne sitten rekisteröidyt ja pääset lisäämään kuvia omiin kansioihisi. Siellä sivun ylhäällä lukee aina lisää kuva/kuvia (jompikumpi), sitten vaan valkkaat omalta koneelta haluamasi kuvan ja lataat sen sinne...kun kuva on latautunut aijaan kansioon ilmestyy kuvan alapuolelle erilaisia koodeja, joiden edessä lukee esim. pieni kuva...sitten maalaat kyseisen koodi tekstin kauttaaltaan, painat hiiren oikeaa nappia ja valitset kopioi...sitten kipinkapin tänne.
Sitten vain klikkaat tähän viestikenttään taas kursorin, klikkaat taas hiiren oikeaa näppäintä ja valitset liitä ja tadaa kuva näkyy sitten lähettämisen jälkeen :D

Tunsimpa itseni nörtiksi kun noin pitkän stoorin sain aikaiseksi :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja annukka-:
onko tämä OIKEASTI PLUSSA? kaks tälläistä saanut 2 aamuna, mitä pitäis ajatella :x :D :headwall:


Nyt toimi...ja kyllä siinä vaikuttaisi toinen viiva olevan...ei vain oikeen saa selvää onko siinä väriä, mutta jos siinä on samaa väriä kuin kontrolli viivassa, niin onnittelisin kovasti, sillä se on sitten plussa...sillä ei ole väliä, miten vahva viiva on, sillä siihen vaikuttaa hcg-hormonin määrä ja se voi olla vielä matala, joillain kestää kauan että saavat tumman viivan, jotkut eivät sitä tummaa viivaa saa kirveelläkään vaikka olisivat kuudennella kuulla raskaana :D

Testi reagoi, jos hormonia on yli testin herkkyydeksi ilmoitetun määrän.
Jos epäilyttää kokeile vaikka tiistai aamuna uudelleen jollain muulla testillä, apteekin omat ovat luotettavia, eivätkä yleensä ikinä anna vääriä tuloksia vaan vaikka viiva olisi haalea se on plussa. :D
 
kyllä se vaaleanpunainen oli se viiva! että tiedä sitten, pakkauksessa oli kaksi testiä, kummatkin näytti sen toisen vaaleanpunaisen viivan. ens viikolla sitten uusia testejä kehiin, en uskalla vielä innostua:) ! :$
 
Ja vielä hugikselle onnea hienoista plussista :D
Tässä meidän koneella on nyt joku häikkä, kun saa päivittää miljoona kertaa, että näkyy :headwall:
Näkyy kkuitenkin linkin osoitteet jos painaa LAINAA painiketta...raastavaa :ashamed: :D
 

Yhteistyössä