Kuvia plussatesteistä

eli tämä on se 'surullisen kuuluisa' rsfu:n testi ja en tiedä oikein kierron pituuksia. Pillereiden takia olleet poissa pitkään. Kierto on vaihdellut ennen pillereitä n. 28-44. Tässä kierrossa olen testaillut muutaman negan. Ja samaisella testillä tässä kierrosta en ole nähnyt vielä tällaista (vaikka olen olevinaan saanut vaikka mitä näkyviin :LOL: ) Esikoiseni näillä kyseisillä testeillä testannut...

Kiitos avusta (ja pihinä testi puolitettu, mutta toivottavasti saatte selvää). Huomen aamulla ajattelin testata uudestaan. kp33 tällä hetkellä http://www.aijaa.com/v.php?i=3789685.jpg
 
Mie kyl epäilisin et miulla ois dpo12 tänää...Ff vaan anto ovispäiväks kp19 mut ite luulen sen olleen kp16 limojen ja kipujen perusteella ja pupuilutki sattu sille päivälle. :D d :D b Zandelle testailuun!!Toivottavasti sielläki tärppäis,meillä yk4 tuotti tulosta.
 
Mulle tuli tämmönen http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=4 parin tunnin pissitauon jälkeen ihan testiajan sisälläkin. Tosi haalea. Onko ees plussa :ashamed: Jospa testi näyttää väärin..??? Tuo on kotitesti.fi-sivuilta tilattu liuskaraskaustesti. Noh, uus testi muutaman pvän kuluttua...
 
Täällä yksi jännittäjä lisää. Ensin tosi tosi haalea viiva predictoriin sunnuntaina ja tämä nyt tiistaina. Salamavalo kyllä vähän vääristää, on oikeasti hieman tummempi. Oireet kyllä puoltaisi raskautta...

 
jeppis: kyllä se plussalta näyttää! Toivottavasti sulla se sitä meinaakin!! :heart: Mä sain tommosen toissapäivänä ja eilen apteekin testillä negan. Tosin vuoto ei oo alkanu. Mitkä sulla on kp:t? Mutta jos oot saanu predictoriinkin plussan niin uskaltaisin jo onnitella!! :)
 
minime Tänään sit malttamattomana tein apteekin omalla uuden, ja puhdasta negaa näytti :( Ei voi ymmärtää, mulla menkat myöhässä jo pari viikkoa, kp 43 tänään. Eli mulla tällanen suora:

predictoriin tosi haalea plussa (aamupissasta)
sen jälkeen yks clearbluen nega (päiväpissasta)
sit tuo clearbluen jo aavistuksen selkeämpi "plussa" (aamupissasta)
ja tänään taas nega (aamupissasta)

Mitä ihmettä?? Sekin kävi mielessä et jos hcg vaan nousis tosi hitaasti niin ei näkyis päivällä mut onhan tossa jo aikaakin kulunut että luulis että se jo olis noussut...
Onkohan tässä enää mitään toivoa? Kun kuitenkin sanotaan että edes tollasta plussaa ei tule jos ei sitä raskaushormonia ole... Soitan huomenna neuvolaan ja kyselen mitä tehdä...

Niin ja oireista vielä niin mulla alko menkkakivut pari viikkoa sitten just sillon kun menkkojen ois pitänyt alkaa, mut ne meni ohi ja vuoto ei alkanutkaan. Muutenkin on ollut välillä omituisia tuntemuksia mahassa, eilen illalla kaikista voimakkaimmin, tuntui ihan siltä et paikat venyy tuolla masussa, ja sit kaikenlaista nipistelyä jne.

Tuu minime kertoon jos sulle selviää uutta :)
 

Yhteistyössä