heips. Predictor VARHAINEN RASKAUSTESTI.
onko joku testaillut kyseisellä SELVÄÄ NEGAA?
tai SELVÄÄ PLUSSAA?
TAI HAAMUA??
siinä tesxtissä sanotaan että tulos pitää lukea 30 minuutin kuluessa. Ja että 30 min jälkeen testiin voi tulla heikko viiva!!
täh?? miksi voi tulla???
mä tein tommosen testin ja 5-10 min ei tullut mitään. jätin sen testin ja mies heräs sitten, otti testin; en tiedä katsoiko sitä sitten, mutta sit mies tuli n.27 minuutin päästä sanomaan, että tässä ON viiva. Katsoin mun kelloa ja sen mukaan oli kulunut 27 minuuttia: testiviiva oli selkeästi erotettavissa!!! (en tiedä oliko se viiva siinä jo aiemmin, koska mä en katsonut koko testiä sen 10 min jälkeen, kun harmitti niin paljon)
Tämä testihän on sellainen, josta voi katkaista sen pissapään ja sen testituloksen voi säilyttää ja se tulos säilyy siinä. tuossa se nyt on.
Testin herkkyys on 12,5IU.
En usko tulosta, koska siihen meni melkein se 30 min ennen kuin itse sen näin, ja siinä ohjeessa vielä lukee, että testiin SAATTAA tulla testiajan jälkeen heikko viiva.
tässä testi kolmena eri kuvana:
p.s. Cittarin mikä lie liuska ei näyttänyt nyt aamulla mitään testiajan sisällä; joskin pissin siihen toisesta vähän aikaa rakosta olleesta pissistä ja kahvin juonnin jälkeen.