Kuvia plussatesteistä

Tässä meidän eilinen kp 33/32



Ja tänään aamulla kp 34/32



Täytyy varmaan lähtä käymään apteekissa, pääsee vielä huomenna (ja varmaan maanantainakin ) varmistaa.. ;)

muoks. haamujahan nämä siis vielä.. tosin luonnossa kyllä vahvempia kun tässä, tosi huono kamera..
 
Oih...pakko oli tulla fiilistelemään näitä ihania hetkiä kun viivaa alkaa erottumaan ja kun se viimein tulee vahvana =)
On se vaan niin sydämen rytmiä kieputtava kokemus.

Tuntuu että omista haamuista ja sitten plussasta on jo ikuisuus =)

Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja tiruliilla oli selvä haamu, ikinä en ole kuullut apteekin omaan tulleen viivanpaikkaa :flower: :D

paapelo+poju+Tiuhti 20+1
 


:heart: tässä meidän 25.3 tehty plussatesti :D
En tiedä kuuluuko tämä nyt tänne, mutta saatiin toisesta ihanasta niin hyvä kuva, että pakko! ;)

Delfis ja pikkudee 12+2 :heart:

*muoks* Niin ja kaikille plussan saaneille tosi suuret onnittelut! :heart:
 
Onnea kaikille plussanneille :flower: :heart:
mimmi, hienosti viiva vahvistuu =) :heart:

On näitä kuvia mukava katsella ja muistella omia fiiliksiä saatuani itse plussan maaliskuussa.
Nyt tuo plussa ilmoittelee itsestään päivittäin muljahteluilla masussa :heart:

Jennyli 15+4
 
heips. Predictor VARHAINEN RASKAUSTESTI.
onko joku testaillut kyseisellä SELVÄÄ NEGAA?
tai SELVÄÄ PLUSSAA?
TAI HAAMUA??

siinä tesxtissä sanotaan että tulos pitää lukea 30 minuutin kuluessa. Ja että 30 min jälkeen testiin voi tulla heikko viiva!! :eek: täh?? miksi voi tulla???

mä tein tommosen testin ja 5-10 min ei tullut mitään. jätin sen testin ja mies heräs sitten, otti testin; en tiedä katsoiko sitä sitten, mutta sit mies tuli n.27 minuutin päästä sanomaan, että tässä ON viiva. Katsoin mun kelloa ja sen mukaan oli kulunut 27 minuuttia: testiviiva oli selkeästi erotettavissa!!! (en tiedä oliko se viiva siinä jo aiemmin, koska mä en katsonut koko testiä sen 10 min jälkeen, kun harmitti niin paljon)
Tämä testihän on sellainen, josta voi katkaista sen pissapään ja sen testituloksen voi säilyttää ja se tulos säilyy siinä. tuossa se nyt on.
Testin herkkyys on 12,5IU.

En usko tulosta, koska siihen meni melkein se 30 min ennen kuin itse sen näin, ja siinä ohjeessa vielä lukee, että testiin SAATTAA tulla testiajan jälkeen heikko viiva.

tässä testi kolmena eri kuvana:





p.s. Cittarin mikä lie liuska ei näyttänyt nyt aamulla mitään testiajan sisällä; joskin pissin siihen toisesta vähän aikaa rakosta olleesta pissistä ja kahvin juonnin jälkeen.

 
Hei dreamer78 !
Eikös toi predictor ole juuri ei herkkä testi?Ainakaan minä en saanut siihen ed.rask. kuin vasta 5+ vahvat viivat!
Ja kyllähän tossa on viivat.Ei mun tietääkseni anna vääriä haamuja,ainakaa nminulle ei ole antanut mitään kun en ole ollut raskaana.
Testaa cb:llä tai apteekin omalla,niistä näkee aikaisemmin plussat.
Toivon sulle parasta :flower:
 
Mä en usko tuohon luge juttuun.Mulle on 6ivf tehty + passit päälle ja ikinä ei ole sanottu että luget vaikuttaa testitulokseen.Ainoostaan pregnyl on ollut aine,josta on varoitettu liian aikaisesta testauksesta.Just kirjoittelin tonne toiseen ketjuun tästä jutskasta ja ihmettelin siellä et sit kun on lääkkeellinen pas nii kuinka ihmeessä voi uskoo plussaan sit,kun lugeja käytetään monta viikkoa???
Sinuna tekisin vielä eri testillä.Oliko sulla pas vai tuoresiirto? Pas;ssa voi kiinnittyä myöh.,ja varmaan tiesitkin sen.Pidä bd sulle!
 
dreamer78 Mä testasin tolla testillä ihan oikean plussan, ja viiva ei todellakaan tullut heti vaan jotain 20min päästä. Jännä että siinä sanotaan ettei saa 30min päästä katsoa, kun samalla mainostetaan että voi säilyttää tyyliin ensimmäisenä muistona vauvasta... Mä muuten säilytin ja komeesti viiva säilyi muuttumattomana :) Muut herkät testit antoi muuten ihan haamuviivoja, tolla tuli sitten jo semmonen mitä pystyi viivaksi kutsumaan..
 

Yhteistyössä