Kuvia plussatesteistä

kiitos kiitos:p alko kädet tärisemään:D nyt kun vaan olis OIKEASTI tärpännyt,tosin en kyllä voi uskoa että kaks testiä huijais mua näin. koitan olla innostumatta liikaa,ennenku teen ens viikolla uuden testin, mutta toivottu tää pikkunen on kuitenkin:)! ja onnea hugoliina =) :heart:
 
annukka

Tässä sinulle vertailtavaa omista testeistäni...ne oli herkkydeltään 10mIU ja merkiltään One-Step

Tässä dpo14 kp27/29-31 haalea viiva tehty ilta pisusta


Tässä dpo16 kp29/29-31 tehty hiukan vahvempi viiva aamupisusta


ja tässä sitten plussa dpo18 kp31/29-31
 
ootko nyt sitten monennella:)? noi näyttää noi kaks ekaa kyllä niin niiltä mun testeiltä, että uskoisko nyt sitten viimein että ne oli positiivisia, apuva. oon haltioissani =) toivottavasti huomenna aamulla vahvempi viiva, laitan heti tänne sit:p
 
No sanos muuta, saa nähä miten uni tulee ku aamulla teen viel yhen rsfu testin mikä on kaapis, ja sit jos se taas näyttää kahta viivaa ostan viel töihin kun meen niin pari sieltä s-marketista:D sen verran oon täpinöissä! ja lokakuisiin sitten juu:) nyt kaikki peukut ja varpaat sun muut pystyssä siel:D ;)
 
Täällä yksi himotestaaja ilmoittautuu :ashamed:

tässä kp28/27-31 aamun tulos, dpo12 ( jäi sitten juopottelu väliin :whistle: )


kp 30 aamulla, rfsu ja halpatestin puikko


kp32( rv 4+3 ) illalla


ja jokohan nyt riittäisi... rv 4+4 aamupäivän predictor


Halusin nähdä miten viivat vahvistuvat, koska aiemmassa, kesken menneessä raskaudessa hormonitaso ei noussut kovin nopeasti.
 
Koittakaas testiä apteekin testillä...noi liuskat on ihan pepusta vaikka herkkiä ovatkin :kieh: Omaa kokemusta on...apteekin testit näyttää vahvaa positiivista ja liuska haaleeta ;)
Tässä tänään rv 4+3 :heart:

 

Yhteistyössä