Kuvia plussatesteistä

HEI, mä laitan tähän kanssa, saatte nauraa mulle ja mun testille. Tuola omassa pinossa olenkin jo esitellyt,

Mutta mulla on haamujen haamu, uutta testiä en ole tehnyt, menkat ON myöhässä ni mä tulkitsen tän plussaksi:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3372486.jpg

Ni sit mä muisan ku nimim Lumi-Marja oli läpivalassu testin ja siinä näky jotain, ni mä aattelin, että hitsi, miksi en minäkin.... Ja kyllä siinä oikeesti on jotain.

:LOL:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3382522.jpg

eiks oo hieno? siinä muillekin haamujen kanssa tekemistä.. Testi on tehty kp 28-32, kierto viime aikoina noin 25-26 ja siis edelliset kuukautiset alko niin, ettei varma voinu olla kp ykkösestä. Nyt on se 30-34 eikä menkkoja näy ni eiköhän tuo OLE plussa.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Tikuttelitko muuten ovista, eli mikä dpo sulla on nyt menossa?
Uskon että kyllä tuo tuosta vahvistuu :heart: Tiedä vaikka olisi kaksoset tulossa kun noin vahva tuo haamu...luokittelisin siis plussaksi ;) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Tikuttelitko muuten ovista, eli mikä dpo sulla on nyt menossa?
Uskon että kyllä tuo tuosta vahvistuu :heart: Tiedä vaikka olisi kaksoset tulossa kun noin vahva tuo haamu...luokittelisin siis plussaksi ;) :heart:
Hui. älä nyt pelottele ;) Miehen äiti on kaksonen ja sit niillä on viä toiset kaksoset! Mut kumman puolelta se kaksosuus yleensä periytyy, äidiltä tyttärellekö?
En oo koskaan tikuttanu ovista!

Pakanamaan Kartta ja muutkin. Vauva-lehden toissa numerosta, jossa oli monikkoraskauksista paljon juttua:

Suomessa syntyy vuosittain 830-850 kaksosparia. Kolmoset syntyy 10-15 perheeseen vuodessa. neloset syntyi Suomessa viimeksi vuonna 1994. Kaksoset voi olla perimältään epäidenttiset tai identtiset. Epäidenttiset kaksoset saavat alkunsa kahdesta samanaikaisesti hedelmöittyneestä munasolusta. Epäidenttiset kaksoset ovat perinnöllisesti yhtä erilaisia kuin tavalliset sisarukset ja he voivat ollaa joko samaa- tai eri sukupuolta.
Jos yksi hedelmöittynyt munasolu jakautuu kahtia, syntyy identtiset kaksoset. Identtisillä kaksosilla on samat geenit ja he ovat samaa sukupuolta. Kaksi kolmesta kaksosparista on epäidenttisiä. Heistä enemmistö on poikia. Identtisissä kaksosissa taas on enemmän tyttöjä.
Taipumus saada epäidenttisiä kaksosia on periytyvää. Taipumus välityy äidin kautta, mutta se voi kulkea suvussa myös miehen kautta: kaksos-sukuun kuuluva mies ei ole itse taipuvainen saamaan kaksosia, mutta sen sijaan hänen tyttärellään on tavallista suurempi mahdollisuus synnyttää kaksoset. Taipumus saada identtisiä kaksosia periytyy harvoin. Varmuudella ei tiedetä miksi joillekkin syntyy identtiset kaksoset. Todennäköisyys saada epäidenttiset kaksoset kasvaa synnyttäjän iän myötä sekä kolmannesta synnytyksestä lähtien. Hedelmöityshoitoihin liittyy suurentunut monikkoraskauden riski.Kaksospareista joka neljäs on saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla. Useimmiten kaksosraskaus on puhdas sattuma eikä sitä voi ennustaa.

Yhteistyössä