Kuvia plussatesteistä

Kuvittelenko turhia?? Ylimmät on eilen illalla ja tänään aamulla tehdyt ovistestit ja alin keskellä viime yötä (dpo15) tehty r-testi (apteekin tavallinen). Pitäiskö olla viivan jo vahvempi tässä vaiheessa, vai onko toivoa et oon raskaana? Kuva on kyl aikas epäselvä, en tiiä erottaako kukaan muu siitä mitää, mut kyl siihen r-testiin ihan selkee haalee viiva tuli.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3118252.jpg
 
Oiskos tää nyt sitä? Kaks viivaahan siinä on, mutta onko normaalia että se raskausviiva tuli ennen kontrolliviivaa? Minusta se oli sangen ihmeellistä ja se on vielä vahvempikin. Tosin testissä lukee, että viivoja ei saa verrata keskenään.

Elikkä voinkjo luottaa siihen että tuo eka on se raskaus viiva. Eli kyseessä on ihan oikea plussa eikä haamu?

Linkki kuvaan http://www.aijaa.com/v.php?i=3173381.jpg

En voi uskoa todeksi. :heart:
 
Mansikkatee, mulla tuli samanlaiset viivat testiin, kun viikkoja oli jo kasassa n.7 ja tein "varmistustestin". Ja silloin juuri kävi niin, että testiviiva piirtyi siihen ennen kontrolliviivaa, johon ei sitten meinannut enää riittää väriainetta :D

Eli kyllä sä vaan vahvasti raskaana olet! Onnea! :heart:
 
Tässäpä mun viimeinen testini :D tehty kyllä jo lokakuussa, en saanut aikaiseksi liitettyä tänne kuvaa aiemmin.Tässä Acon10, ja kp 26/26..Ekat haamut kyseisellä testillä kp23/26 ja päiväpissasta..Laskettu aika on 3.7 että oli ihan oikeita plussia nämä..

 
naomio: kovasti näyttää samalle mille mun eka haamu :heart: Kuinka pian viiva ilmestyi testiin? Mulla nää haamut tuli 2 minuutin sisään, ja haalenivat hieman kun kuivuivat..ekoista haamuista ei meinannut vlokuvaa edes saada :D

Ei kannata luottaa tulokseen kyllä jos aikaa kulunut yli puol tuntia testin tekemisestä, sain itse kaikkiin kasettimallisiin testeihin joko haamun tai selkeän plussan kun niitä säilytteli ja tuijotteli pidempään :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja naomio:
sanoisinko, että noin 5- 8 min sisällä ne ilmesty.. toivottavasti tässä nyt huomenna olis jo tummemmat viivat ... :ashamed:
Niin tietty jos ne sallitussa ajassa siihen tuli niin eikö se silloin meinaa että sitä raskaushormoonia elimistössä ois...

Älä ole kuitenkaan huolissasi jos huomenna ei vielä kovin ole tummunu viiva, koska se raskaushormoonihan yleensä tuplaantuu joka toinen päivä, käsittääkseni (korjatkaa muut jos olen väärässä)..Eli varminta ehkä järkevintä olisi testata ylihuomenna..mutta se on sitten eriasia että malttaako...(itse tein nyt viimeksi 5 testiä :ashamed: ) Ja kyllä noi mun mielestä näyttää ihan oikeilta haamuplussilta, eli kyllä varovaisesti jo onnittelisin..Onko sulla mitkä kierronpäivät, kun teit nuo...Itse myös testasin sillä herkällä testillä ja kuvat löytyvät tästä pinosta edelliseltä sivulta ja ihan ainakin itse raskaana olen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja naomio:
niin ja tänäänkun testasin clearbluella sain vain juuri ja juuri näkyvän erit. himmeän sinisen viiva... en nyt sit tiiä :ashamed:
No mut jos sulla tuli tosiaan viiva ja väriä..niin kyllä se ihan hyvältä vaikuttaa..toivotaan että vahvistuis! Eihän sulla vielä kovin paljot oo nuo kierrronpäivätkään..eli ei vielä kovin vahva viiva yleensä tulekaan, jos ei vielä menkatkaan myöhässä...
 
Moikka vaan kaikille...paljon olen sivuja lueskellut ja nyt pääsen näyttämään omat plussakuvani :heart: Oon ihan koukussa näihin testeihin (ovis ja raskaus) mut ehkä nyt pidän testaamisesta pientä taukoa ja uskon positiiviseen tulokseen ja toivon että pikkuinen pysyy kyydissä =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3226718.jpg
 

Yhteistyössä