Kuvia plussatesteistä

viipsu En halua lannistaa mutta mulla on aina testeissä tuollainen "viiva". Mä pidän sitä ihan vaan viivanpaikkana. Mutta toivottavasti sun kohdalla tuo tarkoittaa plussaa ja vahvistuu pikku hiljaa kunnon viivaksi! :heart: :D
 
Tänään testailin clearbluella ja haamun sain siihenkin :) Aikaisemmin sillä kun olen testaillu niin nega on ollu kyllä ihan puhdas sellainen. Täytyy nyt vaan malttaa mielensä ja testailla jokusen päivän päästä uudestaan. Josko saisin tänne sitten oman plussakuvan laitettua :)
 
Rva Pikkumyy mitä testejä ovat noi sun ovis- ja raskaustestit? ja mistä tilaat? Mulla oli joskus kun esikkoa testailin niin noita ja koin ne tosi hyviksi :) Mikä on ton raskaustestin herkkyys? Kiitti jos vastailet. :) ja onnittelut selkeästä haamusta :flower:
 
Käytän babyplussan ovis ja raskaustestejä pääsä'ntöisesti, nyt tämä testi oli One Step tai Steps merkkinen raskaustesti ja myös ovulaatiotesti samaa merkkiä, minulle aivan vieraita, mutta sekä babyplussaan , että tähän uuteen minulle vieraaseen tuli haamut yöllä kp 25/30 babyplussaan ja viime yönä kp 26/30 One steppiin , eli on siellä jotain yritystä, koko ajan pissattaa ja vähän "huono" olo, ym
Näitä voin suositella yli vuoden kokemuksella;=)

http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Products/20

Kiitokset varovaisista Onnitteluistanne, toivottavasti kaikki menisi nyt kolmannella kerralla hyvin. :saint: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitoksia tyty86 ja Brianna :flower:
Niin kuukauden päästä olemme olleet naimisissa ja tämä on kolmas raskauteni sinä aikana, joten toivokaamme, että tämä pienokainen olisi vahva! :heart:

Rouva Pikkumyy ja OnniEmmi kohdussa :heart:
 

Yhteistyössä