Mun naapurissa asuu varsinainen kyylä!!

  • Viestiketjun aloittaja "tuitui"
  • Ensimmäinen viesti
"tuitui"
Kun käyn postilaatikolla niin se kuikuilee ikkunasta tai pyrkii juttelemaan vaikka ei vois vähempää kiinnostaa tutustua tuollaiseen kyylään. Kun hakee lapsia meiltä niin yrittää työntää jalkaa oven väliin ja kuikuilee sisälle koko ajan. Varmaan tenttailee lapsiakin ja pyytää kertomaan kaikenlaista. Aina se on kyyläämässä ikkunassa kun tulen autolla pihaan tai lähden jonnekin. Ei uskalla enää omasta kodista poistua kun tuollainen vainoaa koko ajan. Mikäköhän sillä on diagnoosina? Onkohan tuohon hoitoa? Ihme tyyppi.
 
"vieras"
[QUOTE="tuitui";28088224]Kun käyn postilaatikolla niin se kuikuilee ikkunasta tai pyrkii juttelemaan vaikka ei vois vähempää kiinnostaa tutustua tuollaiseen kyylään. Kun hakee lapsia meiltä niin yrittää työntää jalkaa oven väliin ja kuikuilee sisälle koko ajan. Varmaan tenttailee lapsiakin ja pyytää kertomaan kaikenlaista. Aina se on kyyläämässä ikkunassa kun tulen autolla pihaan tai lähden jonnekin. Ei uskalla enää omasta kodista poistua kun tuollainen vainoaa koko ajan. Mikäköhän sillä on diagnoosina? Onkohan tuohon hoitoa? Ihme tyyppi.[/QUOTE]

joku yrittää mutta jos olet sille runkkari niin ei se jaksa höpöttää? Minä näytän sen että joo kiitos ei kiitos jutut! OOn sanot seinä naapurille lähinnä että vittuako se sinulle kuulu! En noin mutta "ainakin sinulle!"
 
"vieras"
[QUOTE="tuitui";28088224]Kun käyn postilaatikolla niin se kuikuilee ikkunasta tai pyrkii juttelemaan vaikka ei vois vähempää kiinnostaa tutustua tuollaiseen kyylään. Kun hakee lapsia meiltä niin yrittää työntää jalkaa oven väliin ja kuikuilee sisälle koko ajan. Varmaan tenttailee lapsiakin ja pyytää kertomaan kaikenlaista. Aina se on kyyläämässä ikkunassa kun tulen autolla pihaan tai lähden jonnekin. Ei uskalla enää omasta kodista poistua kun tuollainen vainoaa koko ajan. Mikäköhän sillä on diagnoosina? Onkohan tuohon hoitoa? Ihme tyyppi.[/QUOTE]

:D löysitte toisenne ;) , se on tuolla aiemmassa alotuksessa, ehkäpä voitte nyt keskustella asiat selviksi?
 
"vieras"
No eipä tuo mitään, meillä naapurinrouva rupesi vihjailemaan minulle että aviomiehelläni on minun lisäkseni muita suhteita (millainen ihminen jolle tulee mieleen ruveta tekemään tälläistä ylipäätään :O ). Onneksi tiesin ettei vihjailussa voi olla mitään perää, mies oli kyllä valmis viemään asian oikeuteen saakka (kunnianloukkaus) mutta sain luopumaan ajatuksesta- mutta olisihan siitä voinut sakot (ja oikeudenkäyntikulut naapurille rapsahtaa. ennakkotapuksia vastaavasta on) Osoittautunut kertakaikkiaan ilkeäksi ämmäksi ja jotenkin kyllä inhottaa tuon episodin jälkeen asua tässä kun väkisinkin joutuu pihalla välillä törmäämään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28088269]:D löysitte toisenne ;) , se on tuolla aiemmassa alotuksessa, ehkäpä voitte nyt keskustella asiat selviksi?[/QUOTE]

nään sen anteeks annon mutta ei koskaan! ei koskaan...se jos sanon sille päin naama pieruissa että vaikututit kyrvältä ja sitä se oli! Minä jos sanon sanon vaan että hei vois jutellakin?
 
"lilli"
miejän naapurissa asuu kyttääjämummo: jos menee tekemään lumi tai puutarhatöitä on mummo heti lumikolan tai lapion kanssa lähistöllä, ovi käy välittömästi kun olet pihallesi astunut. lumihiutalettakaan ei ole postilaatikon päällä, piha kolattu hietikolle yms.

aina yrittää tulla jotain sanomaan, oon oppinut jo katsomaan milloin se alkaa lähestyä ja painelen takaisin sisälle.
 
"kyylä"
Kyylän tunnistaa siitä, että piha on kolattu millintarkasti mutta silti siitä aina vainlöytyy kolaamista. Kesällä samat pari ruukkukasvia ja piha-aita vaativat hoitoa non-stop. Pihavarastosssa voikin loppuajan kyyristellä, mitä lumenkolaukselta ehtii, tai seistä vaan pihalla.
 

Yhteistyössä