lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiinAlkuperäinen kirjoittaja kata-74:miten mä saan kuvia tänne??
Olen aika huono antamaan vinkkejä kun en itsekkään osaa kunnolla kuvata.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hei jokkeri sähän kuvailet enemmänkin?
haluaistkos antaa vähän vinkkejä jos mä pistän sulle yv:nä mun ottamia kuvia?
okei.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Olen aika huono antamaan vinkkejä kun en itsekkään osaa kunnolla kuvata.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hei jokkeri sähän kuvailet enemmänkin?
haluaistkos antaa vähän vinkkejä jos mä pistän sulle yv:nä mun ottamia kuvia?
Mistä, minkä linkin??Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiinAlkuperäinen kirjoittaja kata-74:miten mä saan kuvia tänne??
miulla meni hetki ennenku tajusin että mikä linkki sieltä pitikään ottaa että näkkyy tuo pieni kuva ja klikkaamalla saapi isommaksi
Kun sä oot ladannut sen kuvan, tulee siihen niitä tekstirivejä siihen alle niissä "laatikoissa", niistä kopioit senAlkuperäinen kirjoittaja kata-74:Mistä, minkä linkin??Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiinAlkuperäinen kirjoittaja kata-74:miten mä saan kuvia tänne??
miulla meni hetki ennenku tajusin että mikä linkki sieltä pitikään ottaa että näkkyy tuo pieni kuva ja klikkaamalla saapi isommaksi
Söpöliinit :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Söpöjä prinsessoja sulla mutta noi vasikat on kyllä ylivetoja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Se ei ole ylivetoa juosta niiden perässä keskellä yötä, kaatosateessa, yrittää ajaa niitä 5 km matka kävellen kotiin keskellä autotietä ja toivoa ettei tulisi autoa vastaan ettei ne pelästyisi.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Söpöjä prinsessoja sulla mutta noi vasikat on kyllä ylivetoja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Miks heillä on sellaiset "Mene äiti pois, me suunnittelemme jotain todella kivaa"-ilme?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina: