jadal
poppaliina, ihan sen näköisiä sun muksut, että päällepäin näyttää oikein kilteiltä ja rauhallisilta, mutta kun silmä vältää syntyy kepposia
Poika ilmeisesti ymmärtää eläintarhojen päälleAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Eläintarhasta löytyi se olennainen
...Muoks, mun kaikki kuvat on näemmä liian suuria.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Masokistikuvia näin lahdutuskuurilla:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/uv1.JPG
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/uv2.JPG
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/uv3.JPG
Missä tuollasia kasvaaAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aikas isoja sieniä tässä. (Ja nää siis ruokalautasen kokoisia mollukoita, joita en ennen ollut ikinä nähnyt.)
Heh, osuit aika naulan kantaan. Osaavat olla niin kilttejä, mutta osaavat kyllä muutakin Ei me suotta sanota poikaa EemeliksiAlkuperäinen kirjoittaja jadal:poppaliina, ihan sen näköisiä sun muksut, että päällepäin näyttää oikein kilteiltä ja rauhallisilta, mutta kun silmä vältää syntyy kepposia
Yhden pienen keskisuomalaisen järven rannalta nuo löytyi ryppäinä. Oli pakko ottaa näytiksi kotiin ja selvittää mitä ne on. Valitettavasti ei oikein syötäviä, mutta vois käyttää kait lankojen värjäykseen. Suomuorakas nimeltään.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Missä tuollasia kasvaaAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Aikas isoja sieniä tässä. (Ja nää siis ruokalautasen kokoisia mollukoita, joita en ennen ollut ikinä nähnyt.)
Luultavasti miettivät seuraavaa vesileikkiä vessassa. Tai siis menevät VAIN pesemään barbeja ja autoja, mutta jostain syystä koko vessa lainehtiikin |OAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Miks heillä on sellaiset "Mene äiti pois, me suunnittelemme jotain todella kivaa"-ilme?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tuohan kuulostaa vain jännältä ja hauskalta.. no ehkä ei ole sitä tosipaikan tullenAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Se ei ole ylivetoa juosta niiden perässä keskellä yötä, kaatosateessa, yrittää ajaa niitä 5 km matka kävellen kotiin keskellä autotietä ja toivoa ettei tulisi autoa vastaan ettei ne pelästyisi.
Nooh, ei se nyt niin kamalaakaan ole. Ainakin tuo kyseinen kävelyreissu mihin aiemmin viittasin oli ihan mukava. Kävelin yhden hitaamman lehmän kanssa muita puol kilometriä jälessä ja rupattelin lehmälle koko matkan.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tuohan kuulostaa vain jännältä ja hauskalta.. no ehkä ei ole sitä tosipaikan tullenAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Se ei ole ylivetoa juosta niiden perässä keskellä yötä, kaatosateessa, yrittää ajaa niitä 5 km matka kävellen kotiin keskellä autotietä ja toivoa ettei tulisi autoa vastaan ettei ne pelästyisi.
kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Nooh, ei se nyt niin kamalaakaan ole. Ainakin tuo kyseinen kävelyreissu mihin aiemmin viittasin oli ihan mukava. Kävelin yhden hitaamman lehmän kanssa muita puol kilometriä jälessä ja rupattelin lehmälle koko matkan.
siis onko tossa sinä vai sun tyttösAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Ihan kymmeneksi minuutiksi laitan kuvan meidän halloween vampirellasta ettei tarvitse mun ainaista profiilikuvaa toljottaa
Hampaatkin oli pukuun sopivat ja vaatteet tuolla takin alla on ihan mun ihka omia gootti vaatteitani!
Aivan huippusöpö likka sulla.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Ihan kymmeneksi minuutiksi laitan kuvan meidän halloween vampirellasta ettei tarvitse mun ainaista profiilikuvaa toljottaa
Hampaatkin oli pukuun sopivat ja vaatteet tuolla takin alla on ihan mun ihka omia gootti vaatteitani!
Siis juu, tiedän.. Tyttö rassu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin
Joo tosiaan, tyttö on mun pieni kopio.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:siis onko tossa sinä vai sun tyttösAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Ihan kymmeneksi minuutiksi laitan kuvan meidän halloween vampirellasta ettei tarvitse mun ainaista profiilikuvaa toljottaa
Meinasin samaa sanoa. Minkä ikäinen sun tyttös on?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin
Se on kyllä :heart: Mutta rämäpäinen ku mikäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan huippusöpö likka sulla.
Höpö, höpö. Onnekas tyttö!!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis juu, tiedän.. Tyttö rassu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin
Mä tykkään jutustella niille. Navettatyöt jos teen niin mulla menee triplasti kauemmin kun miehelläni. Sanon jokaiselle huomenet ja iltamat, sekä jokaisen kuulumiset kyselen. Onneks meillä ei ole iso navetta, muuten menisi viikko siellä.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Nooh, ei se nyt niin kamalaakaan ole. Ainakin tuo kyseinen kävelyreissu mihin aiemmin viittasin oli ihan mukava. Kävelin yhden hitaamman lehmän kanssa muita puol kilometriä jälessä ja rupattelin lehmälle koko matkan.
Niin kuulostaa. Haluaisin oman lehmän jolle rupatella =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Nooh, ei se nyt niin kamalaakaan ole. Ainakin tuo kyseinen kävelyreissu mihin aiemmin viittasin oli ihan mukava. Kävelin yhden hitaamman lehmän kanssa muita puol kilometriä jälessä ja rupattelin lehmälle koko matkan.
:heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Niin kuulostaa. Haluaisin oman lehmän jolle rupatella =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Nooh, ei se nyt niin kamalaakaan ole. Ainakin tuo kyseinen kävelyreissu mihin aiemmin viittasin oli ihan mukava. Kävelin yhden hitaamman lehmän kanssa muita puol kilometriä jälessä ja rupattelin lehmälle koko matkan.
Se on sellainen sievempi painos mustaAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Meinasin samaa sanoa. Minkä ikäinen sun tyttös on?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin