Kuvapinoa

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin :D
Siis juu, tiedän.. Tyttö rassu :D :heart:
Höpö, höpö. Onnekas tyttö!!
Näetkö itsekin hänessä sen yhdennäköisyyden, mietin vaan kun omasta mielestä yksikään viidestä tytöstäni ei ole yhtään minun näköinen :whistle:
Siis oikeestaan en näe :D
Vanhoista valokuvista ehkä ja se että kaikki tuota jaksaa toitottaa ni kaippa se on niin :)
Mutta kyllä meissä on kammottavan paljon samaa kun vertaa kuvia musta tossa iässä.
Ja mainittakoon vielä kaikille ettei kukaan kauhistele: tytön hiukset on vaaleat kuten mulla, noi on mun pidennykset mitkä on pinneillä kiinni :)
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
miten mä saan kuvia tänne??
klikkaa tuota,sitten siellä klikkaat selaa nappulaa niin pääset omalle koneellesi valkkaat kuvan.Sitten painat lataa komentoa.ja sitte otat sieltä sen toiseksi ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiin Osasinkohan minä selittää

http://www.aijaa.com/
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Poppaliina, muutetaan trinsessan luo ja aletaan lehmäkuiskaajiks :D
Muutetaan vain. Jos päästäis vaikka piioiksi ruokapalkalla. Saatais jahdata karkailevia vasikoita :D Tai perustetaan joku kommuuni, otetaan perheet mukaan ja eletään mukavaa leirielämää lehmien keskellä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Poppaliina, muutetaan trinsessan luo ja aletaan lehmäkuiskaajiks :D
Muutetaan vain. Jos päästäis vaikka piioiksi ruokapalkalla. Saatais jahdata karkailevia vasikoita :D Tai perustetaan joku kommuuni, otetaan perheet mukaan ja eletään mukavaa leirielämää lehmien keskellä :p
:D Teretulemasta. Navetan vintillä on tilaa vaikka parille isommallekkin perheelle. :) Naapurin kissat käy siellä kyllä välillä hengailemassa mutta ne on oikein kilttejä. Vanhassa kalkkuna-aitauksessa valitettavasti ettei voi majailla koska sinne tulee vuohia. Tai lampaita. Kunhan nyt saan siivottua sen ja järjestettyä jollekkin villaiselle sinne hyvät oltavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.

Me tullaan trinsessa sit huomenna :wave:
Oho, nopeeta toimintaa :D Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.

Me tullaan trinsessa sit huomenna :wave:
Oho, nopeeta toimintaa :D Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:
Aika pitkä matka on lähimmälle synnärrille, mutta meillä on väljää tilaa navetassa niin kyllä sinne mahtuu hyvin. :) Sitten nostetaan sut ja vauva karsinaan, saatte rauhassa köllötellä siellä heinien päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.

Me tullaan trinsessa sit huomenna :wave:
Oho, nopeeta toimintaa :D Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:
Aika pitkä matka on lähimmälle synnärrille, mutta meillä on väljää tilaa navetassa niin kyllä sinne mahtuu hyvin. :) Sitten nostetaan sut ja vauva karsinaan, saatte rauhassa köllötellä siellä heinien päällä.
Kuulostais kyllä aika...maalaisromanttiselle
:D Vähän niinkuin heinillä härkien kaukalon :whistle:
 

Yhteistyössä