Siis oikeestaan en näeAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Höpö, höpö. Onnekas tyttö!!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis juu, tiedän.. Tyttö rassu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin
Näetkö itsekin hänessä sen yhdennäköisyyden, mietin vaan kun omasta mielestä yksikään viidestä tytöstäni ei ole yhtään minun näköinen
Niin neiti täyttää tänä vuonna 9v, kauhistusAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Meinasin samaa sanoa. Minkä ikäinen sun tyttös on?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sipuli, aivan sinun näköinen tyttö, siis täysin
klikkaa tuota,sitten siellä klikkaat selaa nappulaa niin pääset omalle koneellesi valkkaat kuvan.Sitten painat lataa komentoa.ja sitte otat sieltä sen toiseksi ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiin Osasinkohan minä selittääAlkuperäinen kirjoittaja kata-74:miten mä saan kuvia tänne??
Muutetaan vain. Jos päästäis vaikka piioiksi ruokapalkalla. Saatais jahdata karkailevia vasikoita Tai perustetaan joku kommuuni, otetaan perheet mukaan ja eletään mukavaa leirielämää lehmien keskelläAlkuperäinen kirjoittaja jadal:Poppaliina, muutetaan trinsessan luo ja aletaan lehmäkuiskaajiks
Teretulemasta. Navetan vintillä on tilaa vaikka parille isommallekkin perheelle. Naapurin kissat käy siellä kyllä välillä hengailemassa mutta ne on oikein kilttejä. Vanhassa kalkkuna-aitauksessa valitettavasti ettei voi majailla koska sinne tulee vuohia. Tai lampaita. Kunhan nyt saan siivottua sen ja järjestettyä jollekkin villaiselle sinne hyvät oltavat.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Muutetaan vain. Jos päästäis vaikka piioiksi ruokapalkalla. Saatais jahdata karkailevia vasikoita Tai perustetaan joku kommuuni, otetaan perheet mukaan ja eletään mukavaa leirielämää lehmien keskelläAlkuperäinen kirjoittaja jadal:Poppaliina, muutetaan trinsessan luo ja aletaan lehmäkuiskaajiks
Okei. Meillä onkin just 3 pientä vasikkaa joita on kiva hoitaa. Ne on niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.
Me tullaan trinsessa sit huomenna :wave:
Oho, nopeeta toimintaa Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.
Aika pitkä matka on lähimmälle synnärrille, mutta meillä on väljää tilaa navetassa niin kyllä sinne mahtuu hyvin. Sitten nostetaan sut ja vauva karsinaan, saatte rauhassa köllötellä siellä heinien päällä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oho, nopeeta toimintaa Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.
Kuulostais kyllä aika...maalaisromanttiselleAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Aika pitkä matka on lähimmälle synnärrille, mutta meillä on väljää tilaa navetassa niin kyllä sinne mahtuu hyvin. Sitten nostetaan sut ja vauva karsinaan, saatte rauhassa köllötellä siellä heinien päällä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oho, nopeeta toimintaa Mites tuota, onko synnytyssairaalaa lähistöllä vai voinko pötkäyttää lehmän viekkuun? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä pakkaankin kamat heti aamulla, mä tuun poppaliina hakemaan sut tossa puolenpäivän maissa.