Kuvapinoa

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
miten mä saan kuvia tänne??
lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiin :)

miulla meni hetki ennenku tajusin että mikä linkki sieltä pitikään ottaa että näkkyy tuo pieni kuva ja klikkaamalla saapi isommaksi :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
miten mä saan kuvia tänne??
lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiin :)

miulla meni hetki ennenku tajusin että mikä linkki sieltä pitikään ottaa että näkkyy tuo pieni kuva ja klikkaamalla saapi isommaksi :D
Mistä, minkä linkin??
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
miten mä saan kuvia tänne??
lataat kuvat esim. aijaa.comiin ja sitte otat sieltä sen toiseks ylimmän linkin ja copy-pastetat sen tänne viestiin :)

miulla meni hetki ennenku tajusin että mikä linkki sieltä pitikään ottaa että näkkyy tuo pieni kuva ja klikkaamalla saapi isommaksi :D
Mistä, minkä linkin??
Kun sä oot ladannut sen kuvan, tulee siihen niitä tekstirivejä siihen alle niissä "laatikoissa", niistä kopioit sen
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:


Karkaavat vasikat. :D
Söpöjä prinsessoja sulla mutta noi vasikat on kyllä ylivetoja :heart:
Se ei ole ylivetoa juosta niiden perässä keskellä yötä, kaatosateessa, yrittää ajaa niitä 5 km matka kävellen kotiin keskellä autotietä ja toivoa ettei tulisi autoa vastaan ettei ne pelästyisi. :D
 

Yhteistyössä