Moiks,
kiva viiikonloppu ystävien mökillä mutta nyt sitten palattu arkeen, vaikka lomaviikko onkin. Olen lupautunut leipomaan yksiin häihin, ja 4 suklaahyytelökakkua oli tämän päivän saldo.
Yritän tässä vähän kommentoida ihanaisten kirjoituksia. Sorry jo etukäteen jos jonkun unohdan, en tarkoituksella ja kaikki jutut kuitenkin luen
Minni, onneksi meillä on uskonnonvapaus joka tarkoittaa juurikin sitä, että saa vapaasti uskoa tai olla uskomatta
Eihän me sitä täällä todella osata arvostaa, on niin itsestäänselvä asia. Kuitenkin on arkipäivää monella puolella maailmaa se, että ei saa uskoa/on pakko uskoa, huonoja vaihtoehtoja molemmat. Itselleni juuri tuo luottamus Jumalaan on elämän perusta... ei tarvitse kaikkea omilla hartioilla kantaa
Tervetuloa tähänkin pinoon
Oivikki minunkin puolestani
Minäkin kärsin tästä pimeydestä, ja luulen että väsymys ainakin osaltaan johtuu siitä...
Hieno tuotto kirppikseltä,
paulanna. Joskushan on nipinnapin että edes omiaan saa pois.... ja aika paljon työtä siinä hommassa on. Minä en ole enää viimeisen 10 vuoden aikana jaksanut kirppispöytiä pitää, sukulaisten lapsille ja Uffille on mennyt... pääasia on että käyttöön menee hyvä tavara.
Useakin on puinut
vaatetusta ja meikkiä, en nyt muista keskustelunavaajia. Farkut on jalassa tälläkin hetkellä, mustat tällä kertaa. Tällä hetkellä ei kyllä olekaan kuin parit SOPIVAT farkut, niitä liian tiukkoja on takavintturissa odottamassa parempaa huomista
Tykkään kyllä mekoista ja hamosista kesällä, mutta talvella jää enemmän juhlavaatetukseksi, palelen nin helposti. Löysin muuten sen juhlamekon häihin Itäkeskuksen Bronco Modasta. Ihanan mukava mekko! Itse asiassa pyrin siihen, etten muunlaisia vaatteita enää ostaisikaan... mutta joskus tulee tehtyä tyhmiä ostoksia vain siksi, että vaate näyttää hyvältä/on alennusmyynnissä/ja kohtahan minä sen 5 kg pudotan, eli pian sopii....
Meikistä... ripsari useimmiten arkena, mutta ei must jos kiire/ei jaksa. Juhlaan sitten meikkivoide ja puuteri, joskus tooosi harvoin hieman luomiväriä/poskipunaa/huulipunaa. Olen siis eläissäni omistanut varmaan 2-3 huulipunaa, eli siitä näkee ettei kulutus kovin huimaa!
Toivottavasti
Pienen Tähtösen silmätulehdus jo kunnossa! :hug:
Uudi, paikallisjulkkisia siis olette possun kanssa
onnea
Morticia, olen kyllä sitä mieltä, että ylimääräiset kilot eivät ole ainoa syy sille, miksi sovituskopissa näyttää niin KAMALALTA! Joku siinä valaistuksessa on. Luulenkin, että kun joku älyää laittaa vähän mairittelevammat valot sovituskoppeihin, myynti alkaa nousta kohisten... Vinkki yrittäjille
Siitä oman juhlamekkoni ostosta muuten. Olin kiertänyt jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat kaupat Itiksessä, ja vetänyt päälle toinen toistaan kamalampia mekkoja (lue= näytin niissä lähinnä liian pieneen kuoreen puetulta makkaralta). Juuri kun olimme jo lähdössä ilman mekkoa, äkkäsin tämän Broncon. Aikaa oli valehtelematta alle 3 minuuttia, tai ainakin alle 5... Kysyin myyjältä mitä suosittelisi, hän nosti rekistä mekon, jonka kävin sujauttamassa ylleni kopissa, MUTTEN onneksi ehtinyt katsella siinä valaistuksessa itseäni, vaan menin heti näyttämään miehelle ja myyjälle ulkopuolelle. Se oli siinä.... ja ONNEKSI mekko näytti hyvältä vielä kun tultiin kotiinkin!!!!
Kaikki nopeasti tehdyt ostokset kun eivät sitä todellakaan ole olleet....
mur-mur, minäkin olen kuun lopulla menossa Paula Koivuniemen konserttiin. Kiva kuulla että on hyvää odotettavassa
Lillis, kiva mökkireissu teillä - mutta surkeaa toi sohvajuttu... kädet ristiin että sen vielä saisitte!!!!
Osaisko
mur-mur neuvoa
Perhistä...?
Nyt mun muruni tulee töistä kotiin, joten lopettelen. Voimisia kaikille! Kuten
suhmuransantra sanoi, nautitaan syksystä! Kykyjen ja tilanteen mukaan....
Kastehelmi