~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Hei

Perhis en osaa myöskään sinulle neuvoa antaa. Raskaus aikana kysyin lääkkeistä neuvoa teratologisesta tietopalvelusta sinne soittamalla, siellä teidetään asiat tosi hyvin, ikävä juttu vain se, että se on auki vain arkisin ja muistaakseni vain osan päivää. Mutta voin lämpimästi suositella sitä, sinne voi soittaa koko maasta vaikka on HUSissa.

Lillis
voi ei, milloin sohvan pitäisi tulla? Toivottavasti saatte sen tai ainakin rahat takaisin.

Paulanna kuulosit mukavalle sinun päivä. On varmaan hyvä, että aika menee nopeasti ensivkolla, kun on sinulla paljon ohjelmaa.

Minä olin tänään tytön ja äitini kanssa shoppailemassa, oli mukavaa tyttökin viihtyi ihan hyvin rattaissa, kun on vähän väsynyt nuhan takia, mutta nenä ei onneksi enään koko aikaa vuoda.
 
Moiks,

kiva viiikonloppu ystävien mökillä mutta nyt sitten palattu arkeen, vaikka lomaviikko onkin. Olen lupautunut leipomaan yksiin häihin, ja 4 suklaahyytelökakkua oli tämän päivän saldo.

Yritän tässä vähän kommentoida ihanaisten kirjoituksia. Sorry jo etukäteen jos jonkun unohdan, en tarkoituksella ja kaikki jutut kuitenkin luen :)

Minni, onneksi meillä on uskonnonvapaus joka tarkoittaa juurikin sitä, että saa vapaasti uskoa tai olla uskomatta :) Eihän me sitä täällä todella osata arvostaa, on niin itsestäänselvä asia. Kuitenkin on arkipäivää monella puolella maailmaa se, että ei saa uskoa/on pakko uskoa, huonoja vaihtoehtoja molemmat. Itselleni juuri tuo luottamus Jumalaan on elämän perusta... ei tarvitse kaikkea omilla hartioilla kantaa :)

Tervetuloa tähänkin pinoon Oivikki minunkin puolestani :) Minäkin kärsin tästä pimeydestä, ja luulen että väsymys ainakin osaltaan johtuu siitä...

Hieno tuotto kirppikseltä, paulanna. Joskushan on nipinnapin että edes omiaan saa pois.... ja aika paljon työtä siinä hommassa on. Minä en ole enää viimeisen 10 vuoden aikana jaksanut kirppispöytiä pitää, sukulaisten lapsille ja Uffille on mennyt... pääasia on että käyttöön menee hyvä tavara.

Useakin on puinut vaatetusta ja meikkiä, en nyt muista keskustelunavaajia. Farkut on jalassa tälläkin hetkellä, mustat tällä kertaa. Tällä hetkellä ei kyllä olekaan kuin parit SOPIVAT farkut, niitä liian tiukkoja on takavintturissa odottamassa parempaa huomista ;) Tykkään kyllä mekoista ja hamosista kesällä, mutta talvella jää enemmän juhlavaatetukseksi, palelen nin helposti. Löysin muuten sen juhlamekon häihin Itäkeskuksen Bronco Modasta. Ihanan mukava mekko! Itse asiassa pyrin siihen, etten muunlaisia vaatteita enää ostaisikaan... mutta joskus tulee tehtyä tyhmiä ostoksia vain siksi, että vaate näyttää hyvältä/on alennusmyynnissä/ja kohtahan minä sen 5 kg pudotan, eli pian sopii.... :LOL:

Meikistä... ripsari useimmiten arkena, mutta ei must jos kiire/ei jaksa. Juhlaan sitten meikkivoide ja puuteri, joskus tooosi harvoin hieman luomiväriä/poskipunaa/huulipunaa. Olen siis eläissäni omistanut varmaan 2-3 huulipunaa, eli siitä näkee ettei kulutus kovin huimaa! ;)

Toivottavasti Pienen Tähtösen silmätulehdus jo kunnossa! :hug:

Uudi, paikallisjulkkisia siis olette possun kanssa :) onnea :)

Morticia, olen kyllä sitä mieltä, että ylimääräiset kilot eivät ole ainoa syy sille, miksi sovituskopissa näyttää niin KAMALALTA! Joku siinä valaistuksessa on. Luulenkin, että kun joku älyää laittaa vähän mairittelevammat valot sovituskoppeihin, myynti alkaa nousta kohisten... Vinkki yrittäjille ;)

Siitä oman juhlamekkoni ostosta muuten. Olin kiertänyt jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat kaupat Itiksessä, ja vetänyt päälle toinen toistaan kamalampia mekkoja (lue= näytin niissä lähinnä liian pieneen kuoreen puetulta makkaralta). Juuri kun olimme jo lähdössä ilman mekkoa, äkkäsin tämän Broncon. Aikaa oli valehtelematta alle 3 minuuttia, tai ainakin alle 5... Kysyin myyjältä mitä suosittelisi, hän nosti rekistä mekon, jonka kävin sujauttamassa ylleni kopissa, MUTTEN onneksi ehtinyt katsella siinä valaistuksessa itseäni, vaan menin heti näyttämään miehelle ja myyjälle ulkopuolelle. Se oli siinä.... ja ONNEKSI mekko näytti hyvältä vielä kun tultiin kotiinkin!!!! :) Kaikki nopeasti tehdyt ostokset kun eivät sitä todellakaan ole olleet.... :LOL:

mur-mur, minäkin olen kuun lopulla menossa Paula Koivuniemen konserttiin. Kiva kuulla että on hyvää odotettavassa :)

Lillis, kiva mökkireissu teillä - mutta surkeaa toi sohvajuttu... kädet ristiin että sen vielä saisitte!!!!

Osaisko mur-mur neuvoa Perhistä...? :)

Nyt mun muruni tulee töistä kotiin, joten lopettelen. Voimisia kaikille! Kuten suhmuransantra sanoi, nautitaan syksystä! Kykyjen ja tilanteen mukaan....

Kastehelmi
 
Ottis
Morjenstus! Meinasin ihan vaan vaklien lueskella kun musta on niin laiska tullut, mutt Lilleriinan huutoon on pakko vastata :).

Täällähän minä :wave:. Viime viikko oli lomaa ja täytyy tunnustaa, ett se meni ihan vaan kotona pollehtiessa. Eikä ihan niin polehtiessakaan vaan pihatöitä osittain vesisateessakin tehdessä ja soipa Luoja sit vielä lauantaille oikein hyvän sään, ett saatiin silloin haettua puita kotiin. Ts. Kaikki mitä piti tehdä, saatiin tehtyä. Mies viivähteli paljon kotipaikallaan vielä keskiviikkonakin ja se oli tavalliseen tapaan vähän tulehduttaa tätä suhdetta, mutt sain puhtia ja vähän elämäniloakin, kun keskiviikkona 'karkasin' toisel puolel jokkee vähän viiniä maistelemaan ja saunomaan tyttöporukassa. Kyllä sitä nainen vaan aina toista naista kaipaa, siis henkisesti, ei siitä mihinkään pääse =).

Ja tärkeintä tietty on, että sain myös lukuläksyt tehtyä eli oli tullut lainattua kirjastosta kirjota, joista kaksi oli jo myöhässä ja ne sitten lukasin torstaina. Mökillä käytiin sunnuntaina ja silloin vähän haiku iski, ett olis ollut kiva olla sielläkin, vaan eipä sitä voi kahdessa paikassa yhtä aikaa olla. Ja voinpahan nyt sanoa, ett olen saanut olla kotona :heart: oikein sydämeni kyllyydestä, mutt kerrankin niin, ettei päässyt lomanloppumispaniikki keskiviikkona yllättämään niinkuin yleensä.

Ja.. koska ei risteilemässäkään käyty, olen mä nyt suunnittelemassa minilomaa itsenäisyyspäivän paikkeille silleen, ett pääsee vähän irtaantumaan kotoakin ;).

Täällä näyttää olleen juttua mm. pukeutumisesta ja tunnustanpa minäkin farkkukansaan lukeutuvani ja ihan Mortician tapaan inhoan shoppailemista ja varsinkin vaatteitten shoppailemista ja siksipä ostankin vaatteeni yleensä postimyynnistä, koska se vain on yksinkertaisesti helpompaa niin =).

Oivikki Tervetuloa minunkin puolestani joukkoon tummaan ja hurjaan :heart::hug:!!

Perhis Toivottavasti saat siihen hampaaseen apuja lekurilta, jos et saa Panadolista apua kipuun :hug:. Mulla oli pari viikkoa sitten samantapaista kipua, ett olin yöllä narskutellut hampaita ja aamulla tuntui takaa sivuhammas tulehtuneelta. Aikaakin jo varasin, mutten sitä onnekseni heti saanut, vaan seuraavalla viikolla sitten ajan peruin. Ensiapuna tuohon kipuun, puhdistin hampaat perusteellisesti ja hammasvälit kans ja sit kurlasin Listerinellä. Mulla se ainakin helpotti, vaikka pitikin viel pari päivää muistaa sillä puolelle pureskella mahdollisimman vähän.

Uudi Onnittelut lehtijutusta :flower:.

mur-mur Kiva, ett sulla on ollut oikein kunnolla ohjelmaa ja kaikin puolin mukavaa :).

Lilleriina Meillä mökille lähtö kariutui lähinnä just kurjien kelien vuoksi, sillä ei ole oikein järkeä kattien kanssa lähteä jonnekin, missä ei ole kunnolla tilaa hypätä, laukata ja leikkiä, kun kuitenkin joutuivat olla sisällä enimmän aikaa. Kodin siis sillä valitsin latautumispaikaksi, ett sai katit päästää välillä tonne kylmälle ullakolle remuamaan ja saivat reppanat vähän vaihtelua välillä :).

Niin juu ja tulipahan tässä loman aikana selibaattikin purettua eikä siitä totisesti voi ainakaan minulle kiitosta suoda. Mulla kesti oviksen tulo yllättävän pitkään, vaikken sitä testaillutkaan. Olin ovista odottanut tulevaksi ti tai ke, mutt yllättäen bongasin limoja vielä torstainakin ja kun en ollut miestä saanut niin paljoa paidan helmasta aiemmin kiinni, ett olisin voinut edes ruinata piliä, ei mua pe-aamuna yhtään naurattanut, kun mies ehdotti, ett pupusteltaisiin. Yksinkertaisesti vedin liinat kiinni, että "Nytkö? Että ihan nyt just pitäis alkaa pupuilla, kun en ole piliä saanut melkein kolmeen kuukauteen ja just eilen sattui olemaan ovis." Johonkin tuohon malliin siis miehelle mesosin ja hänpä lähti taas sitten omille teilleen ja mä ylösnoustuani suorastaaan kiehuin pyhää raivoa (ennen miehen lähtöä tietenkin :)). Nooh.. lauantai-aamu kun koitti, niin mies esitti vähän nätimmin, että josko kuitenkin voitais.. ja mä pienen tuumaamisen jälkeen 'hellyin' lempimiselle. Enkä muuten nauttinut, vaan olin ku pahimman luokan Justiina ja kielsin miestä mm. hiplaamasta, ett suotta hän käsiään rasittaa, kun en kuitenkaan nauttis seksistä, enää ikinä!, ett antaa mennä vaan ja työntää pökkyä pesään. Mies naurahti jutuilleni, mutt huomasinpa, ett kyllä hänkin tarvii vähän henkistä tsemppiä lopulta 'tullakseen'. Hurjan kurja siis olin, mutt loppu hyvin kaikki hyvin =).
 
Heippa !! Kiitos kaikille Onni-possuun liittyvistä toivotteluista !!

Paranemisia hammassärkyyn ja muihinkin vaivoihin, joilla niitä on. En nyt jaksa paljon erikseen kommentoida. Tuli lopetettua äsken siivous ja hikeä pukkaa.
Saunaan pitäis mennä, mutta odottelen nyt isäntää, että mentäis sitten yhdessä.

Hällä ollut nyt mukavasti töitä. Vävykokelaallekin naureskeli, että kun ei tahdo emännän viereen keritä. Hyvä näin , koska on sitä sitten yrittäjällä velkaa ja muitakin menoja. Siis ei tietenkään hyvä, jos ei mun viereen ehdi, mutta you know.

Kastehelmi mukava, että löysit mekon noin kivuttomasti.:flower:

Ottiksella ollu leppoisa kotiloma. Lempeäkin saatu, niin sitä pitää. Vaan pitäis tuota ukkoas vähän tukistaa joskus. :D

Oivikin pieni kasvaa ja onneksi nuhakin on parempaan päin.:hug: Lapsen on niin vaikea tukkoisella nenällä hengittää ja kun eivät poloiset osaa vielä oikein niistääkään. Minkäs ikäinen tyttönen nyt on ?

Siskon lapset näin tänään ja kyllä ne on niin suloisia. Tuoneet sisältöä minunkin elämääni. Possun, kun aluksi näkivät, niin kiljuivat aivan innosta.

Ruotsissa minulla kummipoika myös, toisen siskon poika, isompi jo, niin innoissaan kanssa odotteli, että laitanko minä sen minipossun.

Minä olen myös kova lukemaan. Pahimmillaan useita kirjoja viikossa. Lapsena olin jo kova lukemaan lanakirjoja. Kun isä tai äiti vilkaisi ovesta luenko läksyjä, niin läksykirjan alla oli monesti lainakirja. :kieh:

Nyt tekis mieli pitsaa. Taidanpa hieman herkutella.

Rauhallista iltaa toivotan sisaret :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moimoimoi:wave:

Ottis, ihanaa kun kävit kylässä:hug:. On tää naisen mieli juu aika ihmeellinen, että kun ei piliä oo tarjolla, sitä ois vähän niinku vailla:whistle:, ja sit kun tarjotaan, niin ei MUKA kelpaa:popcorn:, parempaakin tekemistä, nih! Mutta hyvä juttu, että "antauduit" kuiteskin, vaikket muka tykännytkään..Kyllä se jotenkin kuiteskin laittaa askeleen kepeämpään nousuun ja vähän pilkettä silmään, kun on ollut ihokkain, eiköstä vain?
Mä oon kyllä nyt huono itse tohon kommentoimaan, sillä niin koavsti masentanut, etten oo antautunut edes lemmenleikkeihin:ashamed:! Pikaseen mökkisaunassa "tykättiin", mutta eipä se kovin romanttista tai kiihkeää oo, kun kuuntelee samalla mahdollisia "pienten jalkojen tepsutusta" pihapolulta, ja jännää samalla, saako vaiko eikö... Sunnuntaina iski taas semmonen ahistus, ettei tosikaan; en olisi jaksanut edes hengittää, saati herätä..Kauheaa olla tommosessa tilassa, kun oikeasti ei ole syytä siihen, vaan se vain iskee ihan puskista:(.. Nyt taas hitusen helpompaa, mutta "torttua en oo kostutellut", enkä antanut miehellekään sitä mahista, tylsä minä.. Ja kohta kait se tätikin tulee, joten viivähtää vielä senkin takia tuo mamboilu, ja miespoloinen alkaa olla puutostilassa:xmas:.

Marza, tervetuloa tänne puolelle! Oon käynyt vanhaa pinoa lukemassa samalla kun tätäkin, ja ihan tuttu oot jo mullekin=)! Mukavan räväkkä emäntä! Ihanaa, jotta saadaan porukkaa myös tänne ja jos vaikka aktiivisemmin kirjoiteltas, kun enempi porukkaa.

Oih, lukeminen on munkin intohimo! Parhaimmillaan männä viikolla mulla oli 5 bestselleriä kirjastosta lainassa, ja runsaudenpula, jotta mihinkä seuraavaksi tartun! Mulla kovin kausiluontoista tuo lukeminen; toisinaan menee pitkiä aikoja, etten saa mitään luetuksi, ja sitten taas välillä ahmin monta romaania viikossa, nam!

Kastis taitaa olla oikea velho keittiössä! Meillä on viikonloppuna kuopuksen Halloween-syntsät, ja onneksi tyttöseni(taas kerran) lupautui leipomaan sekä leikittämään juhliin/juhlissa. Kiva suunnitella kaikkea kummitusmaista herkkua, sekä leikkejä ja tekivät myös aivan upeat kutsukortit:HUHUU!

Mulla on vielä tähän aikaan vadelmatortut vaiheessa; sain vasta ysin aikaan lehtitaikinan sulamaan, joten nyt menen täyttämään "tähdet" vadelmamarmeladilla ja laitan ne uuniin, niin saavat porukat teen kanssa vähän "makiaa"!

Ihanaa, ihanampaa ja ihaninta eloa meille kaikille! Elämä on laiffii:LOL:

Lillis
 
Voi ei Lillis, voimia sinulle :heart: Tuo masis/ahdistus juuri silloin kun kaikki ON hyvin on vähintäänkin raivostuttavaa :mad: Ja samaa mieltä myös siitä, että rakastelu "kiinnijäämisen" pelossa ei ole yhtään kiihottavaa (varsinkin jos yllättäjät olisivat lapsia), vaikka kuulemma siitäkin monet kicksejä saavat... ;) Onnea Halloween-synttäreille :)

Uudi ja Lillis, täältä ilmoittautuu yksi lukutoukka lisää :) Ihan sama taktiikka oli minullakin, Uudi: läksykirja hämäykseksi päälle jos joku tuli huoneeseen. Lapsena ja nuorena ahmin kirjoja kassikaupalla koko ajan, mutta nykyään enemmän kausiluonteista kuten Lilliksellä. Kirjojen maailma on kyllä jossain kohtaa elämää ollut varsinainen pelastus, kun todellinen maailma on ollut liian raskas kestää... Tätä nykyä sentään yleensä on tämä todellisuuskin ihan houkuttelevaa ;)

Mitä kirjoja immeiset suosittelisitte? Ja mitä olette viimeksi lukeneet? Ihan vihoviimeiseksi olen lukenut yhtä ADHD:stä kertovaa kirjaa, liittyy opiskeluun, mutta viimoisin romaani Lisa Seen Shanghai Girls, englanniksi siis. Tykkään välillä lukea englanniksi, huvi ja hyöty samassa paketissa ;)

Moi Ottis, kiva kun olet "hengissä" :) lomailu kotona on siinä mielessä kivaa, että ainakin minusta se tuntuu sentään VÄHÄN pidemmältä kuin muualla... mutta nopsaanhan tuo aina kuitenkin menee.

Marza, toivotaan että pääsisit pian tuonne odotuspuolelle! :) Mutta sitä odotellessa tervetuloa rupattelemaan täällä!

Tämä täti aikoo lähteä ostamaan kunnollisen sähkövatkaimen ihan just kohta, kunhan jaksan päälleni pukea. (No siis en nyt sentään täällä alasti istuskele konetta naputtamassa, lemppariaamutakki päällä. Siis lempivaaatteeni ikuna :heart: Juuri nyt tämä lempivaate kylläkin haisee ällöttävän voimakkaasti pyykinpesuaineelle, oli mies mokoma ostanut jotain uutta pesupulveria alesta!) Nyt kun olen urakalla leiponut, alkanut ärsyttää tuo miehen ikivanha (siis oikeasti varmaan ainakin 30 vuotta vanha...) vatkain, hidas on. Oman uudemman vaan ei yhtään tehokkaamman annoin tässä kerran jollekin tarvitsevalle. Sekin kun oli eron jälkeen ostettu tilanteessa, jossa rahaa ei sitten enempää kuin se 16,90, jonka tuo maksoi.... Eikös ole hassua, miten joskus jää joku sivuseikka mieleen kuten tässä tapauksessa tuo hinta vuosien takaa, vaikka välillä on NIIN vaikeaa muistaa jotain lähimenneisyyteen liittyvää huomattavasti oleellisempaa seikkaa!!!!! :whistle: Puhumattakaan lähitulevaisuuteen liittyvää: kuten vaikka ottaa mukaan joku tietty tavara lähtiessään. Nimimerkillä Aikas monta kertaa eväänsä jääkaappiin unohtanut... Mulla onkin usein sellainen taktiikka, että laitan mukaantulevan tavaran suoraan ulko-oven eteen/tai kenkien päälle, jotta en PYSTY unohtamaan sitä. Tuo nyt ei vaan oikein onnistu eväiden kanssa, taitaisivat lähteä kävelemään ne kengät jalassa jos edellisenä iltana ne tehnyäni kävisin kenkien päälle laittamassa jääkaapin sijasta :LOL:

Jaahas, jospa nyt sitten katkaisisin tämän ajatuksenvirran tähän... Meillä onkin pikkulomanen tiedossa huomenna, pariksi päiväksi kylpylään kera miehen, kuopuksen ja tämän kaverin. Tiedossa siis myös kahdenkeskistä laatuaikaa armaan kanssa, kun lapsosella kaveri mukana :)

Iloa ja virkeyttä tähän päivään!*

Kastehelmi
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970 ja Uudi
Tervetuloa kirjoittelemaan Marza1970 !
Mitäpä tänne ? Lukenut olen, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt...
Toivottavasti Lilliksen ja muidenkin elämät on valoisampia nyt; ainenkin kohta, kun lunta tulee :) Sille kun ei mitään voi kun masis iskee...
Mielenkiintoista keskustelua pupustelusta (kuten joku kirjoitti) ;)
Kyllähän se niin on, että tuokin puoli kuuluu siihen hyvään parisuhteeseen ja tekee niin miehen kuin naisenkin tyytyväiseksi. Tällä iällä voi jo tunnustaa nauttivansa itsekin :) Tosin nyt oon niin hormonihöyryissä, että en oikein nauti. Tänään lisättiin Progynovaa vielä ja saas nähdä mitkä onkaan fiilikset kun Luget alkaa, varmaan viikonloppuna. Edelleen siirtopäivä auki ja matkasuunnitelmat myös sen myötä.
Nyt ei oikein kirjoitus luista, sohva kutsuu ja lepo, oon ihan fyysisesti puhki. Herätty klo 5:40 ja koko ajan ollut menossa, jalat pyytää nyt lepoa.

Hauskaa viikkoa teille ihanaiset !
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Siis uskomaton eilinen päivä kertakaikkiaan mun kummisedän huom 71v piti tulla meille porvooseen iisalmesta asti ja kuin ollakkaan hän körötteli junalla hesaan ja oli tulossa yhden bussilla kunnes soitti että ei ollu kerinny.sit soittaa et tulee kolmen autolla ja oli siitäkin myöhästyny soitti sit taksista että on menossa itikseen jos sais bussin kiinni sanoin että joo sieltä lähtee 15.20 auto. soitti sit 15.25 että on kerinny bussiin. nooh menin likan kanssa kävellen tonne pysäkille vastaan sit se bussi meni ohi ja soitin kummille että taisit pöräyttää bussilla ohi ja kummi huus kuskille että MIKS ET SANONU ET VANHA KAUPPA OLI KOHALLA MISSÄ PITI JÄÄDÄ POIS KUN MÄ SANOIN ETTÄ PITÄÄ MUISTUTTAA
:D
No soitin jälleen kummille että kävele nyt takasin päin kun jäi seuraavalla pysäkillä pois.
hän huus puhelimessa että hae mut ku sulla on moottori ja sanoin että ei oo kun se on huollossa että olen kävellen itsekkin vastassa.
kaiken kukkuraksi kummi oli jääny bussista pois jo kilometrejä aiemmin sillä sano et kyltissä lukee kalkkiranta...SIIS HALOO!!!!
ei ollu ollut edes oikeassa bussissa.koko iltana en saanut puhelimeen yhteyttä ja soitin hätäkeskukseen jossa sanottiin vaan että odotella aamuun :'(
 
No huh, huh olipa sulla ikävä ilta Marza . Toivottavasti olet nyt saanut kummisi kiinni ja hän on hyvässä kunnossa. Missä on ollut yön ? Ja miksi kukaan ei välitä tässä yhteiskunnassa ? Olisi 112 voinut edes delegoida tehtävän vaikka joillekin vapaaehtoisille. Kerro nyt ihmeessä mikä on tilanne ja onhan kummisi kunnossa nyt ???

Tässä oon lähdössä palaveriin ja täytyy myöntää, että ei millään huvittais. Mielessä jo ensviikko ja loma :) Jos sitä Tarton reissua nyt lomaksi voi sanoa; vauvanistutusloma :)

Mutta olipa ihana herätä tähän aamuun, kun järvellä on kuuraa ja höyry nousee sen pinnasta...Miten kaunista ! Onneksi on ne talvirenkaat eilen vaihdettu, jotta voin turvallisin mielin päräyttää kohti Hesaa ja palaveria.
Nyt mä odotan kyl jo vähän luntakin. Olisi niin paljon valoisampaa.
Ja uskokaa tai älkää, minä, joka en ole pätkääkään jouluihminen; nautin eilen kun kaupoissa oli joulutavaraa ja ostin lapsille (siis mun lapset jo murkkuja/täysikäisiä) jo parit lahjatkin. Varmaan nää hormonit tekee: olen kuin heliumpallo , kävin puntarissa ja nämä E2-pillerit on tuoneet mulle viikossa + 2 kg. Et silleen...
 
No voi kurjuus Marza :)
Kyllä nyt on hätä. Koeta soittaa sitten Porvoon sairaalaan kysy sieltä neuvoa miten toimia, eihän ihminen voi noin vaan kadota...
Ihan kaamea tilanne on sulla; toivottavasti selviää parhain päin :)
 
Morjens:wave:

Marza; toihan on ihan kauheaa! Kuinka kukaan taho ei auta, vaikka vanhemmasta ihmisestä kyse, joka ihan vieraalla "maaperällä"? Toivon todella, että tilanne jo selkiytynyt ja parhain päin! Lämmin halitus, ja voimia koittaa selvittää ja saada selvyys tilanteeseen:kiss:! Kaikista kaameinta, mitä omalle kohdalleni voin kuvitella, on juurikin se, että joku läheinen katoaa! Toivon, toivon ja pidän toivoa yllä, että loppu hyvin ja kaikki hyvin!

Paulannalle kaikkea mahdollista hyvää ja ihanaa "loma"viikollesi:heart:

Mulla ollu vapaa tänään, ja palellu oon niin pirskatisti: Huomenna taas aamuseiskaan töihin, ja kesäkumit alla, voivoi:(! Toivon kovin, ettei ainakaan montaa senttiä lunta tule yön aikana..

Kuopukselle kävin talvikengät pikaseen ostamassa, kun ainoat kengät olleet kumpparit ja "vähän liian sopivat"-lenkkarit:D! Ihana, ihana Stadium, ei tälläkään kertaa pettänyt; viidenkympin kenkulat sain alle kahen kympin..Tosin tyttöselle tuli hommattua takki samalla kertaa, ja se maksoikin jo melkein satkun:x

Missä meiän palstahengettäret luuraa??? *mur-mur* ja Ottis ny ainakin, tänne het ja nyt!! Tulee vieroitusoireita, kun ei teistä kuule mitään!

Annoinpa itselleni luvan repiä se "metrinen" otsasta, ja tanssuttiin mambon tahtiin eilis-aamulla aikasten..Hyvillä mielin sai lähteä ite töihin:saint:! Onkohan jo ollut juttua siitäkin, jotta kumpi teille passaa/maistuu paremmin; aamusella vai iltasella? Vaiko kenties päiväkaffen aikaan? Mä oon niin ilta-uninen, että harvemmin musta illalla tanssipartneria saa, aamujumppa paremminkin passaa mulle;).

Oikeesti vähän paniikkia pukkaa, kun mietin, jos lapset lukee näitä mun kirjotuksia!! Ihan kuin päiväkirjaani salaa tutkailisivat, toivon että eivät..

Nyt typy oottaa koneelle pääsyä..(arvatkaas vaan, etteikö aiheena olis vanhojen tanssit?:headwall: )

Lempeitä unia kaikille, Marzalle erityislämmin aatos ja virtuaalihali!

Lilleriina:wave:
 
:'( ei mitään uutta vain epätoivoa ja mieli juoksee ja pää kipeä ja mieskin koittanut piristää osti pizzaa ja tilas mulle pari sarah brightmanin levyä mutta en mä enää taida tietää mitä ihmettä tehdä...
hirveää ihan tää kaikki epätietoisuus :'(
 
Marza:hug:..jos ihminen ollut vuorokauden kateissa(vanha mies)on Poliisin kyllä jo toimittava, herranjestas sentään!!!!!!:O

Onko tuollaista koskaan aiemmin tapahtunut vastaavaa?


Lillis..täällä ollaan:wave:
..on vain jotenhin sellainen masis&väsy päällänsä:(..ja panin merkille: Ei yhtään tee miel lempiä nyt kun "kuumeilut" miun kohdilta ohitse..ei sitten y h t ä ä n tee miel!!:ashamed:

Tämä parisuhteemme onhin ollut ilmeisesti vain "lumetta" jo pitkän aikaa?..olen vain sitä pieniäistä niin kovin kaivannut..en taida tällä hetkellä oikein tuntea miestäni kohden - mitään..ainakaan rakkautta se ei ole..*huoks*:(

..kurjake tunne kummminhin..pelottaa ihan tuleva

..no, j o t a h i n hywää sentäis..saavutin tänään sen virstanpylvään painossani(ja vähän enemmänhin)mikä piti tapahtua 22.10..tuntuu ihan pikkasen kivalta kun olo n. -13kg kepoisempi:)
Seuraava virstanpylväs olisi tuo omalääkärin aika, sinne reilu 1kk aikaa..jos vähän hillitymmin nyt..eli -4kg voisi olla sopiva, ehkäpä?=)

Ravitsemussuunnittelijalla uusi aika 15.11 ja Joulukuulla varailen ajan omalla lääkärille..jospa ne asiat alkais lutviutua - sillä tapaa, että saisin sen lähetteen erikoislääkärille Kys:ille vuoden vaihtuessa.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Marza minunkin puolestani. Voi miten ikävä tilanne siellä kummin kanssa. Toivottavasti on jo selkiytynyt. :heart:

Mur-mur onnea hienosta pudotuksesta. :hug: Kyllä nyt täytyy lääkärinkin ottaa tosissaan asia hoitoon. Pahoittelen, että parisuhteesi ei tunnu nyt olevan kohdillaan.
Varmaan, kun on monet vuodet sitä pientä yrittänyt, tuntuu tyhjältä, jos toive ei toteudu. Toivottavasti se kipinä vielä jostain löytyy. :kiss:

Lilleriina Lämpöinen hali :hug:sinulle ja toivotaan, että se ahdistus jättää sinut rauhaan.
Isännällä kans tänä aamuna vielä kesärankaat. Ja ostoonhan se oli lähdettävä, kun on töissäkin kierrettävä ympäri kyliä.
Minä tilasin edulliset renkaat Saksasta ja olisivat tulleet vasta viikon päästä.
Tänään soitin liikkeeseen ja kauppoja ei voinut purkaa, mutta hällä oli kaksi sopevaa nastarengasta ja kehotti hankkimaan kilpailijalta toiset kaksi ja he asentavat paikalleen, niin pitää sitten ne Saksan renkaat itse ja myy jollekin toiselle.
No näin tehtiin ja saatiin vielä halvemmalla, kuin olis Saksasta tullut.

Paulanna hyvää Hesan reissua. Jännitys tiivistyy. Kohtahan se on se pitempikin matka tulossa. :heart:

Kastehelmi se leipoilee ahkerasti. Minun jauhopeukalo on täysin kadonnut.
Tsemppiä hyvän vatkaimen löytämiseen. :flower:
Minulla aina kännykkä hukassa. Isäntä sitten panee jo monesti lähtiessä omaan taskuunsa, että tulee mukaan.
Minä kysyn, että missähän mun kännykkä, niin isäntä sanoo se on hällä jo. Hyvä, että huolehtii. Muitakin tavaroita haen, kun en muista mihin olen laskenut.
Hajamielen professori olen.

Hauskaa perjantai-iltaa kaikille Tv Uudi ja Onni
 
oikeasti ei ole selvinnyt vaan pasilan poliisilaitoksella ei otettu mitään kantaa vaan kehoitettiin soittamaan itäkeskuksen poliisilaitokselle...mä en jaksa enää käsittää ollenkaan oikeasti sillä huoli on ja tulee olemaan se on kaiketi niin että viikko pitää odottaa ennekuin aletaan toimia :'(
 
Marza onpa ikävää. Tietysti huoli on kova, kun läheinen on hukassa. Kummallista touhua, että ei mitään tehdä, vaikka ihminen ei ole saapunut määränpäähänsä. Voimia kovasti sinulle ja toivotaan, että kaikki ratkeaa pian ja onnellisesti.:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Heippatirallaaa ! Se on nyt loma
Marza olet ollut ajatuksissani epätoivosi kanssa ja ihan kaamealta tuntuu, ettei poliisit ota tosissaan. Kummisihan puhui puhelimeen ja sitten akku loppui tai jotain tapahtui eikä yhteyttä sen jälkeen:( Olisihan hän kaiken järjen mukaan soittanut, jos olisi paikassa missä puhelin toimii tai sen saa ladattua. Eikö poliisi edes tähän reagoi ? Tai jos hän on kunnossa olisi lienee jo tullut vaikka taxilla luoksesi. Ootkos laittanut vaikkapa facebookin hakua; on aika nopea foorumi tavoittamaan paljon ihmisiä, josko joku tietäisi jotain tai olisi nähnyt jotain...Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin; tilanne on kaamea.

Lilleriina kirjoitti, että kauheaa, jos lapset lukee kirjoittamiasi tekstejä täällä; sama huoli. Noi mun murkut on vielä niin näppäriä koneiden kanssa kuten nuoret yleensäkin. Onneksi mulla kyllä oma kone ja harvoin tätä muut käyttää.

Joku kirjoitti, että ei sekään olisi paras mahdollinen tilanne kun ollaan miehen kanssa ns. puuhissa ja lapset ilmaantuu paikalle. EI tosiaankaan hyvä tilanne. Itsellä tulee varjeltua ettei nuo murkut säntää paikalle. Nyt ei oo vähään aikaan pelkoa...Tuli eilen viesti "siirtolääkäriltä", että nyt no sex tämän päivän jälkeen ennen siirtoa. Ei kyl kauhesti ole halukas olokaan, kyllä noi hormonit on tehnyt minusta saamattoman ja laiskan nyt siinäkin asiassa; on vaan hyvä olla itsekseen ja kutoa sukkaa. Siirtopäiväksi varmistui perjantai, joten koko viikko menee odotellessa h-hetkeä...No ei ihan. Mennään Viroon jo tiistaina kun spermaa tarvitaan jo silloin ja oleillaan siellä sitten pe asti, ei viitsi edestakas reissata. Mennään autolla niin on millä kulkea siellä :)

Mur-mur kyllä olet mahtavasti painoa saanut alas ! Hieno homma !!!

Mitäs Uudin Onnille kuuluu ? Onko jo kasvanut ?

Nyt tää tyttö hiljenee joksikin aikaa ja nauttii lomasta :) Käyn kyllä varmaan täälläkin lukemassa ja ehkä kirjoittamassakin, tää on niiiiin hyvä foorumi:LOL:

Ihanaa viikonloppua kaikille, nauttikaamme nyt auringosta:wave: Täällä paistaa ja maa on mukavasti valkoinen

paulanna
 
Täällä on ihana kirkas pakkas päivä ja vähän jo maa valkoisena. Lähden tässä tytön päiväuni aikaa sitten käymään kaupoilla, muuten yritän saada tuon nuhanenän kuitenkin paranemaan niin ei mennä ulos leikkimään kuiteskaan.

Uudi tyttö on nyt jo 1v 10kk.

Mur-Mur hienosti olet painoa saannut putoamaan. Kyllä kai uusi elään vaihe (kuumeilusta luopumien) vaikitta myös parisuhteeseen, jospa kuitenki vielä suhde siitä lähtisi uutten eloon.

Paulanna jännä viikko teillä edessä, toivottavasti kaikki sujuu hyvin, peukutukset.

Minulla on ihana uutinen olen rktt =) , sain kaksi pikkuista hippua matkaan. Tämä jää toden näköisesti vikaksi yritykseksi, joten kovasti taas toivon sitä ihmettä tapahuvaksi.



Kastehelmi ja Otti kiitos mukava täällä on jutustela.

Kastis ihanalle kuuolstaa tuo teidän loma. Toi tavaroien mukaan ottamisen muistaminen on niin tuttua :D. Minullakin on kytössä vaikka mitä virityksiä, voisitko laittaa tyhjä eväspussin siihen kenkien päälle niin muistaisit otta eväät jääkaapista.

Lillis parempaa mieltä sinulle.
 
Paulanna hyvää lomaa sinulle. :heart: Onni on kasvanut ainakin jonkin verran ja jakselee hyvin, kiitos kysymästä.
Jääkaapin ovi, kun narahtaa niin Onni on salamana paikalla ja voi sitä juoksua, kun sorkat vipattaa ja laukkaakin tulee väliin.
Sitten on ihana katsoa, kun Onni on hyvällä päällä. Tulee pikku sivuhyppyjä, niin kuin vasikalla, kun pääsee kesälaitumille.

Oivikki mahtavaa supertsemppaukset nyt sinulle ja onnea matkaan, että hippuset siellä kasvavat 9 kk. :kiss:
Onpas aika mennyt, sinunkin prinsessa jo pian kaksi vuotias. Ihanassa iässä taapero on nyt.

Mites Marzan kummi onko mitään kuulunut ?

Hauskaa lauantai-iltaa kaikille Uudi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä