Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

Jatketaas tänne :)

Nyt on taas ollut hyvä päivä takana. Hieman vasempaan nivuseen pistellyt, mut ei muuten mitään ihmeellistä. Jännä, kun ei vieläkään ole tullut mitään pahoinvointia :eek: No, mut eihän se kaikille tule. Välillä ollut etova olo ja muutaman kerran oksu tullutkin..

Kuinkahan Jonaaan neuvola meni? :)
 
NiQ
Jonaaan neuvolareissusta kans olisin hirmu kiinnostunut :)

Tänään koko päivän hirvittävä paineen tunne alamahassa, syvään hengittäminen ja haukottelu satttuuuuuuu..... hmm... täytyy varmaan huomenna jo tehdä testi, kun miehen kavereita tuleepi kylään joiden kanssa "pitää" terassille lähteä :) huomenna siis kp30/30. Pelottaa, jännittää, surettaa.... :/ Sormet ja varpaat pystyyn, että saa juoda vaan limpparia huomenna :D
 
NiQ, täällä on peukut ja varpaat pystyssä :heart: Mä sain haamun 32/32 (joka vaihtelee, meni joskus reilu viikollakin yli, eli jotain kp 45 jne :eek: )

Kukaan ei ole edes ihmetellyt minkä takia en ole lähdössä kupittelemaan.. Joskushan sitä voi pitää taukoakin, ilman syytä ;) Kyllä ne varmaan parin viikon päästä jo ihmettelee ja jos toi mahakin tosta alkaa kasvamaan, vaikka se muutenkin jo aika "pömppä" on :LOL: Mä oon kauheesti alkanut miettimään, et jos noita on tuolla masussa kaksi :whistle: No, kun olis edes se yksi ja kaikki menisi hyvin =)
 
Kivaa innoM, kun teit tämmösen uuden ketjun, nii voi hörpätellä tänne kaikenlaista, eikä mee tuon edellisen ketjun "idea" ihan piloille :p

Minuu harmittaa edellee aika paljon kun oon tehny jo jokusen negatiivisen testin tässä, mutta oireet ei kuitenkaan niitten myötä oo minnekkää kadonnu. Tilasin siis myös netistä raskaustestejä ja sain ne keskiviikkona ja sinä iltana olikii sitte pakko samantien päästä testailemaan, kun en tietenkää malttanu odotella aamuunkaa asti ku oireita oli ollu jo kuitenkii aika kauan ja nii paljo, nii pitihä se varmuus saada HETI asiaan.. no, tulos oli nega. Pettymys oli aika suuri vaikka toisaalta oiskii ehkä parempi nii ettei sitä kolmatta rupeis iha vielä näin äkisti pukkaamaa, kun nuo kakskii on vielä nii pieniä, eikä mieskää taitas olla kovin valmis ajatukseenkaa kolmannesta. No, sinä iltana ku sen testin tein, ni alkoki sitte yllättävän kovat alamasukivut, ihanku menkat ois ollu alkamassa ja olinki jo iha varma siitä, et nyt ne sit tietty alkaa heti ku on tehny negatiivisen testin ja oon joutunu ite toteemaa, että raskaana en ainakaa oo.. mut eipä ne alkanukaa, eikä yölläkää vaik varauduin siihenki! Tein sitte torstaiaamuna uudellee testin ku aattelin josko se näyttäs paremmi jotai, jos oiskii kyytiläine matkassa, kun aamupissastahan ne suosittelee testit tekemää.. No, negatiivine oli sitte sekin! :/ vaikka sen jotenki arvaski ni jollai hölmöllä tavalla sitä kuitenkii kuvitteli et vois se mahollista ollakki et raskaana oisinki. Kun ei oo mitää ehkäsyjä käytetty, vaa meijän tyyli on ollu koko ajan se "keskeytetty" meininki.. tosin mie täysimetän edelleen, mutta eihän sitäkää saa minään ehkäsykeinona pitää. Silti en usko et tällä tyylillä ainakaa raskaaks tulisin, mutku nuo oireet... no joku sano miulle, että imettäjilläki voi olla tommosia oireita. Ehkäpä miul hormoonit tekee vaa ihan kauheet tepposet :| harmittaa silti.

Oireita tällä hetkellä:
*aika ajoittain etova olo/ällötys
*joskus tuntuu niinku hajut kävis herkemmi nenään
*väsymys
*päänsärky
*tuntuu niinku sylkee & limaa erittys paljo enemmä
*jano
*runsas valkovuoto
*alamasun juilimiset ja jomotukset + alaselkäsäryt (ja näitä on joka päivä useempaa otteesee!)

Ei oo kivaa ku pitää vähä väliä ravata veskissä tarkistelemassa mitä lorahti housuun ja todeta et se onkin vaa valkovuotoo. Ja ku nuo alamasukivutki hämää nii pahasti. Mutta...ei kai täs auta muu ku porskutella eteepäi. Plussaonnea! :flower:
 
Ainii ja plussana noihin äskösiin oireisiin, niin miulle on ilmestyny myöskii sellasia kutisevia näppylöitä varsinki takamuksen seutuville ja niitä ihan samaisia miulla oli sillonki ku ootin esikoista ja tuota toista muksuu...että nehän ne erityisesti huomion herättiki ja luulin et se testi vois siks näyttää jo jotai ihan muuta, mutta eih...
 
Möhkis88, oireet kyllä viittaisivat raskauteen, mutta en osaa enempää sanoa, kun ei itellä oo koskaan ollut tälläisiä oireita ilman, etten olis raskaana :eek: Ootko lääkärille yrittänyt soitella, varailla aikaa? Onko menkat kuinka myöhässä? Ja sulla on siis jo 2 lasta?
 
NiQ
Aamullahan se nega sit kilahti testiin :( Jotenkin arvasin, mut silti pettymys. Nyt siis kp30/30. ovista en bongannut kunnolla sillointällöin tikuttelulla.

Massu edelleen sekaisin silloin tällöin, alavatsaa kouristelee ja on painon/paineen tunne, huulet rohtunu ja halki sivuilta, valkovuotoo "lorahtelee", leuka täynnä näppyjä, päätä särkee harva se päivä, välillä tulee yleisetova olo ja jotku ruoat inhottaa mistä on ennen tykännyt ja naama rasvoittuu tosi äkkiä. Mut kai sitä toivoo vielä on kun ei täti oo kurvassut :) tai sitten mä oon vaan niin lahjakkaasti kuvitellu olevani raskaana, vaikka nää johtuukin 2kk sitten lopetetusta hormoniehkäisystä... :headwall:
 
KUUMEILUA tosiaan.... en malta odottaa enää, tänään olis kp 28/28-30 elikkäs niinq oireita on ja yks lapsi ennestään ja apuaaaaa. Mul olis yks clearblue plus testi kuumottamassa tossa... en tiiä viittinkö ns.haaskata kalliin testin, saada kuitenki negan ja pahan mielen... pupuiltiin kyllä bongatun oviksen aikaan.... iiiiik, mitä mä teen???? Hankinko pahan mielen vai mahdollisen plussan :/ :heart:
 
tatskattu, tee aamulla se testi mieluummin. Kyllä nyt yhden yön jaksaa odotella ;)

Hui, kun tuli tänään luettua noista kohdunulkoisista ja keskenmenoista. Ei ois pitänyt. No, ei mitään havaintoa vielä sellaisista ole ollut kertaakaan =)
 
Jospa mä tulisin kans tänne höpöttelemään. :) Haamu siis tuli tänään ja on ihan epätodellinen olo, pitä vähän väliä käydä tarkistamassa onko se viiva siellä vielä. :D

Huomenna pitäis tehdä testi vielä aamupissasta, mut pelottaa kauheesti, että entä jos se on sittenkin nega? Toi haamu on kyl ihan selkee ja tein päiväpissasta, alle kolme tuntia edellisestä pissaamisesta, ettei kai se tuon vahvempi tarvii ollakaan.. Mut silti jännittää kauheasti.
 
Hui, kun ehdin säikähtää. Eilen illalla tuli selänpuoli (vasem.) kipeeksi, mut on ollut ennenkin. Samoin juilimista etupuolella. No, ei tullut kuitenkaan mitään vuotoja ja nyt olo taas "normaali". Vissiin jotain ummetusta ja sen takia sattuu. Kuinkahan ton sais pois, että suoli toimisi vähän paremmin? Activiaa? :LOL:

Rintojen verisuonet on olleet pari päivää todella pinnassa. Samoin nännipihoissa on näppyjä, mut sen tiedän olevan aivan normaalia =)

Tulispas Jonaaa pian kertomaan uutiset ja toivottavasti hyvät sellaiset :heart:

NiQ, niin ei kaikilla näy heti edes haamu. Luin, että voi olla viikonkin menkat myöhässä, että näkyy.
 
Tänään tuli jo vahvempi viiva. :) Haamu se kai silti vielä oli, vai missä sekin raja menee? Mutta eiköhän tuo tuosta vielä selkeäksi plussaksi muutu..

Viidettä päivää etovaa oloa ja juilinta jatkuu yhä. Eilen sattui alaselkään tosi paljon, nyt taas alavatsaa pistää oudosti.
 
Ei, kyllä se vaan selkeä plussa jo on! :heart: Kävin varmaan sadannen kerran sitä tuijottamassa ja kaukana haamusta, vaikka onkin vaaleampi kuin testiviiva. Voi apua, kai se on vaan uskottava, että raskaana sitä ollaan!
 
eiks se haamun määritelmä oo,et saa vähä arpoo onko viivaa vai ei... sit jos on selvästi näkyvissä oleva haaleaaki haaleampi, se on sitte se plussa.
mulla niitä haamuja oli sillon kun ovista joskus tikuttelin =)
nii ja :flower: innoM ja Iidapiida
 
Kiitos onnitteluista. :) Joo, kyllä toi ekakin ihan selkeä viiva on, vaikkakin todella haalea. Testiajan aikana sai vähän arpoa että onko siinä jotain vaiko ei, mutta vahvistui kyllä muutamien minuuttien aikana. Ja tuo tän päivänen oli alkuun vain aavistuksen tummempi kuin eilinen, mutta sekin vahvistui minuuteissa ihan kunnon viivaksi.
 
mä olen ihan kuitti.. nyt viikon polkenut töihin... ja kyllä huomaa. jalat rupeaa olee hyytelöö ja masukin on saanut hiukan liikuntaa.. hmm.. mites se menikään et piti åieni maha kasvattaa et kukaan ei heti huomaa jos olen raskaana jossain vaihees :) :LOL:
 
Iidapiida, mä tein tuollaisia testejä 4 ja tänään tuli plussaviivasta vahvempi, kuin testiviivasta (kp 41/32) =)

On tää niin tunti/päivä kerrallaan elämistä ja ekan neuvolan odottelemista :whistle: No, toivottavasti ekan kerran jälkeen "helpottaa", tai no tuskin :LOL:
 
Heips kaikile ihanaisille! Ja onnea plussaajille! :heart:
Ja mahtava tämä oma lörpöttelysivu! :)

Täällä oltiinki jo ooteltu minun neuvolakuulumisia. Hui. Ei sielä mitään mahaa katsottu, vaan tyrkättiin käteen heti neuvolakortit ja esitteet ja vihkoset. :eek: Olin lähinnä järkyttyny ku en halua niitä vielä näin aikasessa vaiheessa! Ja oonki höpötelly ihan omiani, eli olenki nyt vasta viikola 6+1. Älkääkä kysykö, miks jo nyt eka neuvola... En käsitä ittekkään. Kaikki verinäytteet ja painot, sairaudet suvussa, kaikki otettiin ylös. Keskustelin kaikista tuulimunista ja kohdunulkoisista niin terkka oli aika varma, että jos se sellainen olis niin se olis antanu jo merkkejä, esim. kovempia kipuja, vuotoa... Niitä mulla ei ole ollut. Ens viikon torstaina sitte lääkärin juttusille ja sielä kuullaanki jo sydänäänet, lähinnä siks, että nähdään onko sikiö sielä missä pitääkin. Hirvittää tämä ku innoM:ki tosiaan pääsee ekaan neuvolaan vasta viikola 9! Meikäläinen on semmoset 3 viikkoa etuajassa.

Mullaki alaselkäkipuja toispuoleisesti nyt viikonloppuna. Selkä väsy shoppailureissula tosi äkkiä! Ja olen ihan naatti, vaikka oon nukkunu koko viikonlopun aikana semmoset 20h... Pitsa kuvottaa, vaikka ennen saatoin syödä sitä ihan mielettömästi. Aina varsinki lounaan jälkeen kamala kuvotus?? Monella taas niin päin, että sillon kuvottaa ku syömisestä on jo paljon aikaa.

Nyt vois taas vaikka mennä nukkumaan. Alkaa jo kyllästyttää tämä nukkuminen :D Vaikka rrrakastan nukkumista! Nyt sitä vain tulee tehtyä koko ajan...
 

Yhteistyössä