Moi! Liittyisin teidän joukkoonne höpöttelemään, jos sopii?
Itselläni on piinaavat ajat menossa. Menkat on nyt 4-5 päivää myöhässä ja testejä olen kyllä tehnyt ehkä vähän liikaakin
mutta negaa vaan näyttää. Oireita on ollut; ovulaation jälkeen nippaili mahasta, päänsärkyä harvase päivä, metallin makua suussa, väsymys ihan totaalinen ja mieliala vaihtelee ( yks päivä esim. sain kauheen itku raivarin kun en löytänyt imurin letkua
).. Voinko mie todella kuvitella nämä kaikki oireet!? Nyt on muutaman päivän ollut oikealla puolella alavatsassa vihlovaa kipua ja pelkäänkin että mitä se on. Mahaa koskee välillä, mutta ei menkkakipua. Vuosi sitten syksyllä olin vatsantähystys leikkauksessa ja poistettiin muutama pieni endometrioosipesäke. Nyt toivonkin että endometrioosi ei olisi uusiutunut:'(
Kauheasti heti höpötän omaa napaani, mutta olen ihan sekaisin täällä. En tiiä mitä omasta kehosta ajattelisi ja itku on herkässä. Nyt kun oon saanut vähän purettua omaa turhautumistani niin voisin lueskelle teistä vähän tarkemmin
Ainakin sen verran kerkesin lukemaan että Monni ja Leo on saanut plussan! Oikein paljon onnea!