Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

Monni: jännittävä tilanne sulla!!! Oletko tehnyt uutta testiä?

Täällä nyt ilmeisesti dpo9. EN ole velä ajatellu alkuviikosta testata. Yritän sinnitellä tuonne torstaille tai perjantaille. Apteekin oma tuolla odottelee kaapissa...:D. Juu se ihan huutaa mulle sieltä. :LOL:

Moikkelis

Hyökkään uutena tänne kyselemään :) Kierto on aivan sekaisin ja raskausoireita ois ilmassa. Smile Ennen muinoin kierto oli 28pv, mut pillereiden lopettamisen ja erityisesti nyt keskenmenon jälkeen kierto on vaihdellut ja ollut ensin 31pv ja viimeisimpänä huikeat 42pv! Milloin testaisitte jos olisitte samassa tilanteessa? Ajattelin juhlia joulua (tai pilatta sen) tekemällä testin aattoaamuna, jolloin olisi kp29.

Leo81, kiitos :) Onnea haamuisesta! Testaile, testaile ;)

Pumba, mulla myös kierto heitellyt. Keskenmenon jälkeen oli jotain 40 pintaan (42). Sain haamuista haamuisen kp 33. En ehkä lähtis sinuna vielä tuossa vaiheessa testailemaan, jos et noita halpistikkuja (herkkyys 10) omista?? Omani sain 10 herkkään, joten ei noissa apteekin omissa tms olis vielä ollut mitään toivoa edes haamusta kp 33. Nyt tuli (tänään) kp 36 myös herkkyys 25 testiin selkeä punainen viiva ja kuten digitaalinen osoitti niin raskaana ollaan :)

Kiitos Monni vastauksesta! Oot varmaan ihan oikeessa, ettei kannata vielä lähtee testailemaan, menee vaan joulu pilalle... On tää kyl rankkaa aikaa, ku joka kuukausi menee samaa rataa: hullua yritystä -> odottelua -> oireita -> menkat. Alkaa olla jo mitta taas täynnä, mut ehkäpä tässä latautuu taas uutee yritykseen menkkojen aikana (jos niitä tulee :p). Isot onnittelut Monni siulle! Oli kiva saada vastaus joltain, jolla on samankaltainen tilanne ollut :)

Moi! Liittyisin teidän joukkoonne höpöttelemään, jos sopii? :)

Itselläni on piinaavat ajat menossa. Menkat on nyt 4-5 päivää myöhässä ja testejä olen kyllä tehnyt ehkä vähän liikaakin:whistle: mutta negaa vaan näyttää. Oireita on ollut; ovulaation jälkeen nippaili mahasta, päänsärkyä harvase päivä, metallin makua suussa, väsymys ihan totaalinen ja mieliala vaihtelee ( yks päivä esim. sain kauheen itku raivarin kun en löytänyt imurin letkua:LOL:).. Voinko mie todella kuvitella nämä kaikki oireet!? Nyt on muutaman päivän ollut oikealla puolella alavatsassa vihlovaa kipua ja pelkäänkin että mitä se on. Mahaa koskee välillä, mutta ei menkkakipua. Vuosi sitten syksyllä olin vatsantähystys leikkauksessa ja poistettiin muutama pieni endometrioosipesäke. Nyt toivonkin että endometrioosi ei olisi uusiutunut:'(

Kauheasti heti höpötän omaa napaani, mutta olen ihan sekaisin täällä. En tiiä mitä omasta kehosta ajattelisi ja itku on herkässä. Nyt kun oon saanut vähän purettua omaa turhautumistani niin voisin lueskelle teistä vähän tarkemmin:) Ainakin sen verran kerkesin lukemaan että Monni ja Leo on saanut plussan! Oikein paljon onnea!:)

.. niin ja testannut olen davidin herkillä liuskatesteillä. Kaapissa kuumottaa digitaalinen testi, mutta mitä turhaan sitä tekemään kun herkilläkin tulee nega. Miun mieli ei vaan pysty hyväksyy sitä että en oo raskaana. :headwall:

Nyt pitäisi vain rauhoittua jouluun.. helpommin sanottu kuin tehty:)

cala, onko kipuilu alavatsalla kenties samalla puolella, josta ovuloit tässä kierrossa? Siellä voi toiminnastaan kertoa keltarauhanen, joka pitää raskautta yllä.

Tein herkällä itsekin negaa, vähemmän herkällä tärppäsi, taitaa olla testeissä eroja. Malta vielä, sieltä tulee joko menkat tai plussa piakkoin :)

Cala: jos saat jostain marketista pregcheck liuskoja niin ne näyttää kuulemma paremmin kuin nuo david liuskat. Tai ne kuulemma ainakin vahvistuu paremmin joillakin. Mulla ainakin tuli niin outoja jomotuksia alavatsalla jo ennen ekoja haamuja. Mulla vaihtelee puoli kaiken aikaa kyllä.

Täällä viivat vahvistunut kuvia lisäilen vielä ainakin tuonne kuvia plussa testeistä pinoon. Digin teen varmaan viikonloppuna, elei mies halua tehdä sitä aiemmin :). La olis 28 kierron mukaan 31.8. Mennään siis sillä, koska sen nyt tietää, että neuvola laskee sen mukaan. la on joka tapauksessa 31.8-2.9. :heart: Niin ja kolmatta tässä odotellaan. Kaksi poikaa on ennestään. :heart:

Yhteistyössä