kuumeilijan kirje miehelle :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
-kirjoitin tämän tänään miehelleni. kirje on pitkä, mutta jos joku jaksaa lukea olisi kiva saada kommenttia. olenko toivoton tapaus.. kirjotan harmaana, en halua että tunnistetaan-

En tiedä mitä sanoisin, on niin paljon sanottavaa, mutta niin vaikea kertoa. Minun elämäni viimeisimmän vuoden aikana ei ole ollut mitään herkkua. Sinä olet elänyt siinä rinnalla ja kokenut samoja asioita, mutta selvästi lievemmin. En tiedä mitä ajattelet.

Lähes joka päivä itken, yksin kotona tai suihkussa niin ettet kuule. Tukahdutan kaikki tunteeni sisälleni ja se saa minut voimaan pahoin ja masentumaan. Heinäkuussa eli reilun kuukauden päästä tulee vuosi siitä kun alettiin lasta yrittämään, tuloksena keskenmeno ja kemiallinen raskaus. Kun nämä tuli olin rikki. Halasit ja se oli siinä. Eikö sinulla ole tunteita, etkö välitä, etkö ajattele miltä musta tuntuu, etkö ymmärrä että tämä on vaikeaa, tai sitä että en muuta enemmän halua kun onnellisen perheen.

En tiedä saavutanko koskaan onnellisuutta tässä suhteessa. Sen jälkeen kun armeijasta tulit on meidän suhde muuttunut. Monta kertaa olen kysynyt onko sinulla joku toinen, joskus epäilen että tykkäisitkin enemmän pojista. En tiedä miksi et enää halua minua. Se satuttaa. Olen lihava ja ruma ja en pysty tuomaan lasta tähän maailmaan, mikä minussa on vikana.

Nyt kun olen saanut lääkkeitä lapsettomuuteen, jonka pitäisi auttaa asiaa niin et vaan suostu olemaan minun kanssa. Elän joka hetki hirveässä paineessa siitä että oliko oikea aika mennyt jo, miksi ei rakasteltu kun piti. Et halua että kerron koska ovulaatio on, mutta jos en kerro niin me ei lasta tulla koskaan saamaan. Kaipaan aikoja, jolloin pystyttiin nauttimaan toisistamme ja haluttiin toisiamme. Minne se on kadonnut. Miksi en enää uskalla lähestyä sinua. Torjut minut joka kerta, en jaksa enää yrittää. Paineet vaan kasautuu. Tulen hulluksi.

Syön kalliita lääkkeitä, maksan kalliita lääkärikäyntejä, kärsin epämukavista sivuoireista päivittäin ja ainoa asia mikä sinun pitäisi tehdä on miehen työ, eli hoitaa ne siemenet sisälle. Se on näköjään liikaa pyydetty. En jaksa enää. Minä haluan lapsen ja jos et sitä pysty antamaan niin on minun haettava sitä jostain muualta.
Tiedätkö kuinka monta kertaa olen saanut sanoa sinulle näistä asioista ja puhumattakaan siitä, että olisit enemmän kotona ja pitäisit kodista huolen. Silloin kun siitä puhun niin seuraava päivä on ehkä ihan ok. Mutta sinun käytöksesi ei ole muuttunut kokonaisuudessaan mihinkään. Olen tullut siihen tulokseen, että olet mikä olet ja sinua ei voi muuttaa.

Meillä on oma koti ja auto yhdessä, joka on saanut minut pitkittämään tätä juttua silloin, kun tuntuu etten enää aio antaa sinulle uutta tilaisuutta. Mutta ihan oikeasti en enää jaksa. Olen onnellisempi yksin tai jonkun muun kanssa. Toivottavasti tulevaisuudessa saisin sen lapsen mitä toivon. Toivoin niin kovasti että meillä olisi perhe sinä, minä ja vauva. Täydellinen pikku perhe. En vaan enää usko siihen että pystyn olemaan sinun kanssa onnellinen. En ole ollut onnellinen pitkään aikaan. Minun elämässä ei ole sisältöä.

Minä rakastan sinua. En tiedä tunteistasi, et ole puhunut niistä lähes vuoteen. En halua menettää sinua, enkä sitä mitä meillä on. Haluan vaan meille perheen ja onnellisen tulevaisuuden.
Haluan oppia tuntemaan sinut ja nauttimaan yhteisistä hetkistä. Haluan kulkea käsikädessä, haluan käydä kävelyllä yhdessä, haluan pussailla ilman syytä, haluan kuulla että rakastat minua, haluan olla onnellinen.

Kysymys kuuluukin haluatko ja pystytkö antamaan tämän kaiken. En aio enää tuhlata elämääni suhteeseen mikä on jo tuomittu ja roikkua tässä aivan turhaan. Ja viimeiseksi en halua että lapseni kasvaa ilman isää. Jos et voi vannoa että muutut ja alat ajattelemaan minua ja tuomaan romantiikkaa ja onnellisuutta tähän suhteeseen niin lastakaan en sinun kanssa halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
ei lasta tuohon suhteeseen !

peesi

teidän juttua ei vauva pelasta.
lähde suhteesta jos on paha olla. oletan että olet nuori, löydät kyllä sen elämäsi miehen jonka kanssa saat lapsia ja olet onnellinen.
:) kaikkea hyvää elämääsi

kiitos.. ollaan nuoria 22 vuotiaita. ongelmana on juuri se että ei osata puhua asioita enää ja seurusteltu on jo 7 vuotta. tässä vaiheessa sitä pitäis tuntea toisen täysin. ollaan vaan erkaannuttu toisistamme. tää vauvatouhu on sen oikeestaan saanut aikaan :( mutta en voi siitä päästää irti, lapsen kaipuu on niin suuri.

ja mieheni on ihana, mutta mies joka ei puhu eikä pussaa!!! haluan että hän muuttuu ja ymmärtää, teen kaikkeni pelastaakseni tämän, mutten aio olla enää onneton!!!

Jos suhde jo tuollainen ilmankin lasta niin voin sanoa ettei se ainakaan paremmaksi muutu.
Suhde kuntoon tai ero ja lapset vasta kun sinä ja kumppani olette kasvaneet henkisestikkin.

Mielestäni tuo oli aika sekava kirje,tuli sellasen kiristyksen,painostuksen ja syyttelyn maku miestäsi kohtaan......nuinko haluat asiat ratkaista?

Jos miehesi on aina tuollainen ollut ettei pahemmin hellyyttä anna, niin en usko että se siitä muuttuu enää! Ahdistuu vaan mies. On varmaan aika punnita suhteen plussat ja miinukset ja katsoa kumpi puoli jää voitolle.
Tsemppiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oletko noista puhunut hänen kanssaan? Milloin annat kirjeen ?

annan kirjeen huomenna. olen puhunut, mutta käytös muuttuu hetkeksi ja taas jatkuu samana :( luulen että vaadin liikaa. molemmilla ura huipussaan ja arki on kiireistä. se ei silti estä lapsen hankkimista (jos se edes suotaisiin) nyt olisi juuri se hetki...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos.. ollaan nuoria 22 vuotiaita. ongelmana on juuri se että ei osata puhua asioita enää ja seurusteltu on jo 7 vuotta. tässä vaiheessa sitä pitäis tuntea toisen täysin. ollaan vaan erkaannuttu toisistamme. tää vauvatouhu on sen oikeestaan saanut aikaan :( mutta en voi siitä päästää irti, lapsen kaipuu on niin suuri.

ja mieheni on ihana, mutta mies joka ei puhu eikä pussaa!!! haluan että hän muuttuu ja ymmärtää, teen kaikkeni pelastaakseni tämän, mutten aio olla enää onneton!!!

Sekun on niin vaikea yrittää toista ihmistä muuttaa
:/

Muutoksen ja halun jatkaa on nyt lähettävä siun miehestä

Nään itteni ton kirjeen takana, kylläkin muutama vuosi sitten.
Mun mielestä oot hienosti kirjottanu omista tunteista, mutta aika lailla miestä syyllistäen... Anna kirje miehellesi ja keskustelkaa, mut en tiiä kyl, et kannattaako ihan vielä tehdä sitä lasta, kattoisitte ensin, et mihin toi suhde tulee johtamaan. Onko tuhoon tuomittu vai ei? En voi muuta sanoo, ku et toivottavasti saisitte suhteenne toimimaan ja saisit elämältä sitä mitä haluat. Oli se sit tämä mies tai joku toinen, tärkeintä vaan on, et oot ite onnellinen... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Erika:
Mielestäni tuo oli aika sekava kirje,tuli sellasen kiristyksen,painostuksen ja syyttelyn maku miestäsi kohtaan......nuinko haluat asiat ratkaista?

peesi. Tuskin auttaa yhtään asiaa.

Ja sun onnesta on vastuussa vain sinä. Noi miehen seksuaalisuuteen viittavat jutut menee varmaan myös iskuna vyön alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Erika:
Jos suhde jo tuollainen ilmankin lasta niin voin sanoa ettei se ainakaan paremmaksi muutu.
Suhde kuntoon tai ero ja lapset vasta kun sinä ja kumppani olette kasvaneet henkisestikkin.

pidän tätä kirjettä ns. viimeisenä varoituksena (ULTIMATIUM). tiedän että mies rakastaa minua ja haluan että hän ymmärtää etten ole itsestään selvyys!!! toivon että hän ymmärtää ja saisimme puhuttua ja jälleen oppisimme tuntemaan toisemme..miten sitä voikin näin eksyä ;(

Voisit kirjoittaa uuden version, koita sanoa sama syyttämättä. Toi on aika rankasti syyllistävä, etkä ota siinä itse mitään vastuuta tai mene itseesi yhtään. Ei yhtään hedelmällistä

Kirjeessäsi on joitain samoja asioita kuin mitä itse kirjoitin hoitojen alussa miehelle. Toivottavasti kyse on vaan siitä, että miehesi käy lapsettomuusasiaa eteenpäin hieman eri aikataulussa kuin sinä. Koita jaksaa. ei se rakaksu varmaankaan sieltä taustalta ole minnekään kadonnut.

Ja ne jotka huutelee, että ei lasta tuohon suhteeseen: Te saitte suhteesta niin pienen siivun ja yhden ihmisen näkökulmasta, että pitääkö heti teilata??
Jos ei ymmärrä lapsettomuuden tuskasta mitään niin on sitten mieluummin hiljaa.

t. Yksi hiljattain lapsettomuuspuolelta odotuspuolelle siirtynyt

Ensin suhde kuntoon ja sitten vasta lapsi. Miehelle tuo lapsettomuus voi olla kanssa kova paikka ja siitä voi olla hankala puhua. Hänkin voi tuntea syyllisyyttä ja toisaalta seksistä tulee helpolla vain pakollinen suoritus. Voi olla taustalla muutakin. Kirjeessä on niin kova uhkaus, ettei se ainakaan seksuaalista intoa tuo takaisin, vaikka ihan asiaahan tuossa oli. Toivottavasti saatte asianne kuntoon. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Kirjeessäsi on joitain samoja asioita kuin mitä itse kirjoitin hoitojen alussa miehelle. Toivottavasti kyse on vaan siitä, että miehesi käy lapsettomuusasiaa eteenpäin hieman eri aikataulussa kuin sinä. Koita jaksaa. ei se rakaksu varmaankaan sieltä taustalta ole minnekään kadonnut.

Ja ne jotka huutelee, että ei lasta tuohon suhteeseen: Te saitte suhteesta niin pienen siivun ja yhden ihmisen näkökulmasta, että pitääkö heti teilata??
Jos ei ymmärrä lapsettomuuden tuskasta mitään niin on sitten mieluummin hiljaa.

t. Yksi hiljattain lapsettomuuspuolelta odotuspuolelle siirtynyt

kiitos!!!! ihanaa kun joku ymmärtää :) se kun mulle sanotaan ettei kannata lasta hankkia on kova isku!! kun vuoden on jo yrittänyt ja takana keskenmenoja on se vaikeaa olla ajattelematta, ettei sittenkään..ja hoidotkin on aloitettu..tämä seksuaalinen puoli taas on muuttunut juuri lapsipuuhien takia, luulen että juuri paineiden takia!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pidän tätä kirjettä ns. viimeisenä varoituksena

terveeseen suhteeseen ei kuulu viimeiset varoitukset. toivottavasti ymmärrätte erota ja lopettaa toistenne hajottamisen. parempaa elämää kummalekin ja ap:lle suosittelen vaikka ihan yksittäistäkin käyntiä mielenterveystoimistossa.