Työkaveri tällaisen lähetti sähköpostin.... Mitä ajatella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eileen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eileen

Vieras
Olen kiimainen Etkö kuule mitä sanon? Olen niin kiimainen Ja tänä iltana minä vannon minä sinun kanssasi Baby, kaikkialla minä suutelen sinua Ja minä kosketa sinua sisältä Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Oooohh! Uuuuhhhh! En tiedä miten voit tuntea Kun tunteet käännä pyörää Haluan sinut, aiot tehdä sen tänä iltana Tule luokseni jos tarvitset joitakin toimia Olen vierelläsi Ja haluan tehdä sen oikein Vauva Olen olet seksiä asianajaja Ja tiedän että olet kiimainen Olen kiimainen Etkö kuule mitä sanon? Olen niin kiimainen Ja tänä iltana minä vannon minä sinun kanssasi Baby, kaikkialla minä suutelen sinua Ja minä kosketa sinua sisältä Olen kiimainen Ja minulla on mitä tarvitset Oi olen kiimainen Tunnet lämpöä Kuten sanoin Voit stranggle ja taistella Aion pitää sinua Me ajelulle Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Uuuuooooh! Uuuh! Ooohh! Aaaahh! Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Tee minut tuntemaan korkea Kerron teille, miksi Voit kuiskata voi itkeä Ikuisesti, baby gimme rakkautesi Gimme More, en voi saada tarpeeksi Tarvitsen sitä Voi, uskokaa minua se on totta Tarvitsen vain paljon enemmän sinulta En usko että olet korni Kun sanot että olet kiimainen Olen kiimainen Etkö kuule mitä sanon? Olen niin kiimainen Ja tänä iltana minä vannon minä sinun kanssasi Baby, kaikkialla minä suutelen sinua Ja minä kosketa sinua sisältä Olen kiimainen Ja minulla on mitä tarvitset Oi olen kiimainen Tunnet lämpöä Kuten sanoin Voit stranggle ja taistella Aion pitää sinua Me ajelulle Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Uuooohh! Uuuhh! Ooohh! Aaahh! Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Olen kiimainen ... Oooooaaaaaahhh! Hhhhhhmmmmm! Olen kiimainen Etkö kuule mitä sanon? Olen niin kiimainen Ja tänä iltana minä vannon minä sinun kanssasi Baby, kaikkialla minä suutelen sinua Ja minä kosketa sinua sisältä Olen kiimainen Ja minulla on mitä tarvitset Oi olen kiimainen Tunnet lämpöä Kuten sanoin Voit stranggle ja taistella Aion pitää sinua Me ajelulle Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Uuooohh! Uuuhh! Ooohh! Aaahh! Olen kiimainen Vauva Olen kiimainen Hhhhhhmmmmmm! Olen kiimainen Ooooooaaaaah!
------------------------------

Työsähköpostiin siis. Meillä ei TOD ole ollut mitään peliä tai olla oltu tekemisissä työpaikan ulkopuolella tms muutenkaan. Kiva nyt sitten mennä maanantaina töihin

Onko ap se sama provoilija joka aina säännöllisin väliajoin tekee aloituksia 'ihanaa mä voitin jossain arvonnassa 1000000 vaik en oo ees osallistunu mihinkään, jeee' :D

Älkää nyt pilatko pan onnea, kuitenkin mielessään salaa hekumoinut ajatuksella työkaverista, joka haluaa seksiä apn kanssa.

Ap, ihanaa, sinulla on nyt ihailija joka haluaa sinua. Mitä meinaat tehdä? Lämpenetkö hänelle vai kerrotko sittenkin miehellesi, jotta hän tajuaisi miten kuuma pakkaus tällä on vaimona?

Yhteistyössä