Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
mutta jos esim ihmisellä, naisella on kaljuuntumista tms niin ymmärrän kyllä hiuslisäkkeet.
en ole itse mikään mustaripsi elovena. mut sinut ulkonäköni kanssa. hiuksia on päässä ja ne on ihan ok väriset. ripset näkyy vain ripsivärillä mut en jaksa. mua ei päivisin töissä kattele kukaan ja mies tykkää musta ihan tälläisenä.
 
Ei hiustenpidennykset mitään mauttomia ole, jos valitsee luonnolliset. Mun työkaveri on käyttänyt vuosia hiustenpidennyksiä ja koko työporukka sai tietää asiasta vasta viime keväänä. Ei siis oikeasti mistään huomaa. Kaikki hiukset ovat niin tasaisesti samaa väriä ja pidennykset sulautuvat joukkoon huomaamatta.
Myös miehen sisko käyttää aina klipsipidennyksiä. Nekin on niin luonnollinen osa hänen omia hiuksiaan, että en usko kovin monin tunnistavan, että kyseessä on pidennykset.

Ripsienpidennykset ovat kauniita. Jos luonnollisen vaihtoehdon haluaa, niin paras on ihan kaupan laadukkaat tekoripset, joita pätkii sinne omien ripsien joukkoon.
 
ei.
en pystyis tekemään töitäni millään geelikynsillä. ripsipidennykset saa ihmisen näyttämään lehmältä ja hiuslisäkkeet on vähän....öööö...en mä tiedä. epätoivosta?
Irtoripset (itse liimattavat) ovat paljon luonnollisempia. Monien hiuslisäkkeitä ei edes huomaa. Ne pitää vaan osata valita oikein ja kohtuus kaikessa.
Mun ystävällä on todella ohuet hiukset ja kärsii niistä. Siis ponnarista tulisi tyyliin sormen paksuinen. On vielä sellaisessa työssä, jossa pitää olla edustavan näköinen. Hän käyttää tuuhennusta varten sellaisia klipsipidennyksiä. Sanoo, että on paljon itsevarmempi olo silloin ja kukaan ei jaksa päivitellä sitä, miten nuorella naisella on niiiiin ohut tukka.
 
Nuo kaikenmaailman sutturabloggaajat vaan saavat kaikille sellaisen mielikuvan, että lisäkkeet, pidennykset tms ovat aina mauttomia. Ne voivat olla myös niin luonnollinen osa hiuksia, ettei edes huomaa.
 
Ei kuulu. Minulla on nätit lyhyet kynnet (pitkillä ei voi soittaa kitaraa), nätit pitkät ja omat hiukset, ja ripsetkin on valmiiksi tummat, sen kuin sutasen niihin pituutta ripsarilla.

Värjään hiuksia, mutta pyrin pääsemään siitä eroon. Meikkaan, mutta en vahvasti.
 
"äide"
Ripsien pidennykset on koska olen todennut ne älyttömän käteviksi. Silmäni ovat sen malliset, että jos ripsaria laitan on se tuhriintunut ympäri silmiä jo ennen puoltapäivää. Ja omissa ripsissä ei tietenkään ole väriä eikä pituutta.

Laitan itsekkin ihmisille ripsien pidennyksiä. Niitä on eri pituuksia ja paksuuksi. Ohuimmat joita laitan eivät ole juurikaan paksummat kuin aidot ripset. Eli todella luonnollisen näköiset niistä saa jos haluaa.
 
Hiuspidennyksiä mulla ei ole vielä ollut, kerran niitä harkitsin ja sitten päätin antaa oman tukan kasvaa. Saa kasvaa edelleen. Rakennekynnet on olleet monta kertaa, mutta nykyisin en käytä niitä kuin lomilla, koska työ ei salli. Kerran olen kokeillut ripsipidennyksiä, ja joskus laitan nekin uudelleen, kun on joku erityistilanne :)
 
No ei taatusti kuulu! Näyttäisin supertoljolta työmalla. :D

Suurempiin juhliin -siis vaikka niinko oman hääni- saattaisin rakennekynnet laitattaakin. Mutta seuraavana päivänä ne jo katoaisivat. Mahdoton olisi niiden kanssa pidempään elää.
 
kestoilija
Arjessa, mulla ei oo omaa tukkaa melkein ollenkaan enää. Tai no on mutta ei kuitenkaan. Mulla on muutenkin sellainen perisuomalainen ohut, kamala karva, joten olen oman henkisen hyvinvointini vuoksi käyttänyt jo melkein 6 vuotta pidennyksiä.

Niin ja kaikki lisäkarvani ovat aitoa hiusta ja ihan luonnollisen väriset, tosin yksiin pidennyksiin oon pistäny vähän pinkkiä tehosteväriksi :D ja ovat aidon näköisiä, kun eivät ole sellaiset shampoomainoskiiltävät. Voishan sitä hankkia jonkun vaaleanpunaisen tai muut "niin feikki että jo siisti" -karvakaverin.
Huh, jos olet oikeasti kaljuuntumassa 6 vuoden hiustenpidennyksien takia, niin ne on kyllä olleet täysin väärät sulle (rasittaneet hiusta liikaa, huono laittotapa).

Eihän pidennyksiä edes voi laittaa, jos ei ole hiusta, mihin saada niitä kiinni.

Vähän ristiriitaista, kerrot käyttäväsi peruukkeja, kun sulla ei ole omaa tukkaa, mutta sitten sanot kuitenkin käyttäväsi hiustnepidennyksiä.

Millaiset pidennykset sulla oikein on? Olisi kiva nähdä kuvia sun hiuksista.
 
hehhee
"Miksi siis olisi white trash, jos on geelikynnet, mutta kynsien lakkaaminen on ok?
Monesti lopputulos on ihan samannäköinen, mutta kesto vain eri.

Eihän monesti edes erota, onko rakennekynnet vai omat kynnet."

"Ei kuulu. Geelikynnet oli joskus kuusi vuotta sitten. Hiustenpidennykset, rakennekynnet ja ripispennykset tuntuu nykyään jo aika white trash -hommalta. Kestovärin otan säännöllisesti ripsiin ja värjään kulmani." Ihanaa, taas joku, joka ei tiedä mitä white trash tarkoittaa, mutta sitä on pakko käyttää, kun on "uusi" ja hieno sana :D

Rakennekynnet löytyy :)
 
kestoilija
[QUOTE="vieras";28998122]Ei kuulu. Kerran olen kokeillut hiustenpidennyksiä,oli tosi inhottavan tuntuiset, en laita enää. Ripsiä olen muutaman kerran käyttänyt mutta en oikeasti tarvitse sellaisia ja rakennekynsiä en aio edes kokeilla, näyttävät niin rumilta.
Eiks noi ala oleen jotenkin out, samoin kuin suihkurusketukset.[/QUOTE]

Mun mielestä on käsittämätöntä, kun todetaan että rakennekynnet näyttävät rumilta. Miltä rakennekynnet siis näyttävät, eihän niitä voi monesti edes tunnistaa?

Rakennekynsiä on niin monia eri tyylisiä, ettei niistä voi todeta jotain tiettyä tyylisuuntaa.

Onko tässä kuvassa mielestäsi rakennekynnet vai kynsilakka?
12672940.jpg - Image - Aijaa.com
 
"yyhoo"
Ei kuulu. Meillä on esim. töissä rakennekynnet ihan kielletty hygieniasyistä. Mutta enpä harrastaisi niitä muutenkaan - mulla on ihan muitakin rahareikiä, kun tuollaset "turhakkeet".
 
Ripsipidennykset on. Muuta noista ei. Mielestäni monet em. lisukkeilla ja muillakin vastaavilla viritetyt ihmiset on ihan nättejä, jos ne lisäkkeet on hyvin laitettu. Ei ole tarvetta tai aikaa haukkua ketään feikiksi, kun on ihan hyvä itsetunto muutenkin. Kaikki laittaa mitä haluaa ja miten tykkää.
 
Professional Griefer
Ja välillä käytän noita klipsipidennyksiä ja välillä peruukkia, riippuu ihan fiiliksestä ja pään kunnosta. Omia hiuksia on tosi vähän, mutta niihin saa ihan hyvin kiinnitettyä klipsit.
 
"hiphei"
ei ole, tosin mulla löytyy ihan luomuna nuo kaikki :D eli mulla on pitkät vahvat kynnet joita lakkaan, pitkät kaartuvat ripset (ei tosin ihan nykyisten riipsipidennysten vertaiset ) pitkä paksu tukka :)

niin ja plussana suht kivan kokoiset pyöreät rinnat.
 
kestoilija
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29002528:
Olen varmaan vähän neuroottinenkin, mutta rakennekynsistä mulla tulee mieleen vaan hygienia-asiat, ja miten ne luonnolliset kynnet voi siellä alla.
Jaa, ei kai siinä oikeasti ole erona mitään kynsilakkaan. Nykyisin rakennekynsiä saa ihan yhtä ohkaisena kuin kynsilakkaakin. Sellaiset tajuttoman paksut rakennekynnet ovat vain huonon laittajan tulos.

Miten ne kynnet jaksaa yleensä kynsilakan alla, etkö ihmettele sit sitä?
 
Huutelen puskista
Rakennekynsiä en jotenkin tajua. Hyvin tehdyt eivätkä liian feikin näköiset ripsipidennykset ovat ihanat. Voisin kokeilla, mutta ainakin yhdellä tutulla parin vuoden ripsipidennysten käyttö söi omat ripset melko mitättömiksi. Rahaa niihin uppoaa myös aika lailla, joten olen priorisoinut muita asioita. Hiustenpidennykset ovat myös ok, mutta nekään eivät kuulu omalle prioriteettilistalle - ainakaan vielä. Ei sillä, ettenkö voisi joskus kokeilla.
 
Kyllä
Kyllä, rakennekynnet löytyy. Olen asiakaspalvelussa, jossa tulee näyttää huolitellulta.
Täysin luonnollisen näköiset, ja normaalikynsien pituiset. Käytännössä niissä ei ole mitään feikkiä, vaan ovat omat kynteni, joissa geeli päällä.
Suurin osa kritisoijista ei edes huomaisi asiaa.
 

Yhteistyössä