Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Mä kans en ymmärrä tuota, että jos on hyvät hiukset/kynnet yms. ennestään, niin pitää lähteä tekolinjalle.

Tyttäreni kertoi haluavansa hiustenpidennykset. What?! Hänellä on todella paksut hyvin kasvavat hiukset. Kampaaja totesi, ettei hänellä ole pitkään aikaan ollut niin paksuhiuksista leikattavana. Tyttärelläni on lapaan asti olevat hiukset. Minkä helevetin takia siihen pitäisi vielä pidennyksiä tunkea?!

Ja tätähän ne nuoret naiset tekee. Pistää överiksi. Ja se ei ole enää kaunista.

"vieras"
Ei ole mitään, mutta en kyllä ymmärrä mitä niin muovista on tekokynnissä. Mulla on kynnet ihan omasta takaa enkä ainakaan nyt maksaisi feikeistä. Jos olisi turhaa rahaa voisin käydä ainakin lakkauttamassa kynteni jossain, koska se on mukavaa ja rentouttavaa. Pelkäisin koko ajan että tekokynnet katkeaa. En kyllä ymmärrä mitä kamalaa tai muovista siinä on verrattuna perus lakkaan.

Kaikkein feikeintä olisi musta värilliset piilarit. Jotenkin sillä ihminen muuttuu täysin eri näköiseksi ja ei ole jotenkin itsensä. En voisi koskaan laittaa koska jotenkin hävettäisi.

tekoripsia on rumia ja kauniita. Sellaiset hämähäkit on musta kauheet. Luonnolliset taas kauniit, mutta mieluummin sellaiset luonnolliset luonnostaan. En edes uskaltaisi ottaa koska kuulemma tuhoaa omia ripsiä ja voin ihan hyvin laittaa juhliin irtoripset jotka saa heti pois. Mulla on luonnostaankin tummat ripset ja ripsiväri on ihan hyvä myös. Ei musta jättiripset välttämättä ole edes kauniit. Eräs nainen jonka näin.. Tekee myös pieniä mallin töitä, älyttömän luonnon kaunis ja ripset kuitenkin aika vähät. Ei vähentänyt yhtään kauneutta, sopi hänelle.

Tekotukka on taas feikein. Toisen ihmisen hiuksia päässä, se kai siinä ällöttää. Mutta jos oma tukka kamala, voisin ottaakin. Mieluummin kyllä omallani olen. Luonnostaan on pitkä tukka, mutta mikään kamalan tuuhea silti ole. Ei nyt harvakaan, mutta jos noihin hiuslisäkepäihin vertaa.

"Sirkkeli"
Mun mielestä keinotekoisen näköiset jututkin voi olla hienoja ja kauniita. Vaikka räikeänvärinen peruukki tms.
Tietenkin voi olla. Mutta olen samaa mieltä tuon yhden kanssa, että jos luonnostaan omaa hyvät kynnet tai paksut pitkät hiukset, niin miksi mennä lisäämään sitä keinotekoisuutta. Joka sitten yleensä menee överiksi.

Mutta siis miun mielestä sitten tällaiset mitä ei ole, niin voi hyvin parannella. Mun tyttärellä on siniset hiukset. Keinotekoista joo, mutta kun ei niitä luontaisena saanut :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28997857:
Kaikki ei valitettavasti ole yhtä onnellisessa asemassa kuin sinä. Kaikilla ei ole luonnostaan upeita kynsiä ja eloveena tukkaa. Pitäiskö tyytyä lohkeilleisiin kynsiin ja harmaaseen lirulettiin, jos luomuna ei muuta omasta takaa löydy?
Luepas viesti 41 ja 46 uudestaan! Miksi sä hyökkäät mun kimppuun jostain, mitä mä en ole sanonut?

[QUOTE="Sirkkeli";28997879]Tietenkin voi olla. Mutta olen samaa mieltä tuon yhden kanssa, että jos luonnostaan omaa hyvät kynnet tai paksut pitkät hiukset, niin miksi mennä lisäämään sitä keinotekoisuutta. Joka sitten yleensä menee överiksi.

Mutta siis miun mielestä sitten tällaiset mitä ei ole, niin voi hyvin parannella. Mun tyttärellä on siniset hiukset. Keinotekoista joo, mutta kun ei niitä luontaisena saanut :D[/QUOTE]

Juuri näin! :D Mulla himottais laittaa sininen tukka mutten tiedä kehtaanko ku oon jo vanha täti :snotty:

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
[QUOTE="vieras";28997884]Luepas viesti 41 ja 46 uudestaan! Miksi sä hyökkäät mun kimppuun jostain, mitä mä en ole sanonut?[/QUOTE]
En koe hyökänneeni, kunhan totesin :) Viestin 41 en tiennyt olevan sinun kirjoittama. Tulkitisn ehä viestin 46 väärin. Sinä olet luonnokaunis juu, ja jotenkin halveksuvaan sävyyn tunnuit puhuvan niistä, joiden on pakko niihin lisäkkeisiin turvautua. Pahoittelen jos käsitin väärin.

Jostain syystä vaan ne jotka halveksuvat kaikkia "vippaskonsteja" tuntuvat olevan juurikin niitä luonnonkauniita, pitkäripsisä eloveenablondeja jotka näyttätävät upeilta ilman sen suurempaa tuunausta. Hyvähän se toki siinä tilanteessa huudella. En tätä millään pahalla tosiaan tarkoita, mutta nämä upeat ilmestykset voisivat joskus astua niiden saappaisiin, joilla oikeesti kasvaa se 3 karvaa päässä tai joiden ripset on ihan onnettomat nystä ym. Kai heilläkin on oikeus tuntea itsensä kauniiksi ilman että saa kuulla olevansa feikki wt? Tämä viimeinen kappale nyt vaan oli yleistä pohdiskelua, eikä osoitettu henkilökohtaisesti viestin 46 "vieraalle"

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28997908:
En koe hyökänneeni, kunhan totesin :) Viestin 41 en tiennyt olevan sinun kirjoittama. Tulkitisn ehä viestin 46 väärin. Sinä olet luonnokaunis juu, ja jotenkin halveksuvaan sävyyn tunnuit puhuvan niistä, joiden on pakko niihin lisäkkeisiin turvautua. Pahoittelen jos käsitin väärin.

Jostain syystä vaan ne jotka halveksuvat kaikkia "vippaskonsteja" tuntuvat olevan juurikin niitä luonnonkauniita, pitkäripsisä eloveenablondeja jotka näyttätävät upeilta ilman sen suurempaa tuunausta. Hyvähän se toki siinä tilanteessa huudella. En tätä millään pahalla tosiaan tarkoita, mutta nämä upeat ilmestykset voisivat joskus astua niiden saappaisiin, joilla oikeesti kasvaa se 3 karvaa päässä tai joiden ripset on ihan onnettomat nystä ym. Kai heilläkin on oikeus tuntea itsensä kauniiksi ilman että saa kuulla olevansa feikki wt? Tämä viimeinen kappale nyt vaan oli yleistä pohdiskelua, eikä osoitettu henkilökohtaisesti viestin 46 "vieraalle"
No, sä väitit mun sanoneen jotain ilkeätä, mitä en ollut sanonut. Joo, semmoinen on musta hyökkäämistä kimppuun.

Jos katsot mitä tämä joku oli kommentoinut mun 41 viestiin, jossa olin asiallisesti vastannut ap:n kysymykseen, niin ymmärrät, miksi mun 46 viesti oli sellainen kuin oli. En puhunut halveksivaan sävyyn tekojutuista. Mun ajattelua oli haukuttu oudoksi, kun en halunnut ottaa tekokynsiä, kun mulla oli nätit omat kynnet. Sitä outoutta vastaan mä hyökkäsin, kun musta siinä ei ole mitään outoa, etten halua maksaa jostain aivan turhasta kuukausittain 40-70 euroa ja joka rumentaisi mun kynsiä ja veisi aikaa jne.

Mutta selvennetään vielä, kuten sanoin viestissä 41, ymmärrän hyvin, että ihmiset ottavat tekokynsiä, jos omat eivät kasva, lohkeilevat tms. Samoin ymmärrän hiustenpidennykset ja ripsipidennykset. Musta niissä ei ole mitään huonoa. Ja kommeintoin myös sitä, että pidennykset ym. voivat olla kauniita ja luonnollisen näköisiä(sillä tarkoitan sitä, ettei pidennykset ym. tarkoita automaattisesti muovisuuden näköistä). Mistä tahansa saa hyvän ja huonon näköistä olipa kyse vaatteista, meikeistä, hiuspidennyksitä/luonnollisista hiuksista kuin tekokynsistä/luonnonkynsistä.

En halveksi ketään ulkonäön perusteella. Minusta myös minulla on oikeus olla ottamatta tekojuttuja sen takia, etten tarvitse niitä. Mielestäni en ansaitse oudoksi haukkumista sen takia, etten ota jotain turhaa.

[QUOTE="vieras";28997929]No, sä väitit mun sanoneen jotain ilkeätä, mitä en ollut sanonut. Joo, semmoinen on musta hyökkäämistä kimppuun.

Jos katsot mitä tämä joku oli kommentoinut mun 41 viestiin, jossa olin asiallisesti vastannut ap:n kysymykseen, niin ymmärrät, miksi mun 46 viesti oli sellainen kuin oli. En puhunut halveksivaan sävyyn tekojutuista. Mun ajattelua oli haukuttu oudoksi, kun en halunnut ottaa tekokynsiä, kun mulla oli nätit omat kynnet. Sitä outoutta vastaan mä hyökkäsin, kun musta siinä ei ole mitään outoa, etten halua maksaa jostain aivan turhasta kuukausittain 40-70 euroa ja joka rumentaisi mun kynsiä ja veisi aikaa jne.

Mutta selvennetään vielä, kuten sanoin viestissä 41, ymmärrän hyvin, että ihmiset ottavat tekokynsiä, jos omat eivät kasva, lohkeilevat tms. Samoin ymmärrän hiustenpidennykset ja ripsipidennykset. Musta niissä ei ole mitään huonoa. Ja kommeintoin myös sitä, että pidennykset ym. voivat olla kauniita ja luonnollisen näköisiä(sillä tarkoitan sitä, ettei pidennykset ym. tarkoita automaattisesti muovisuuden näköistä). Mistä tahansa saa hyvän ja huonon näköistä olipa kyse vaatteista, meikeistä, hiuspidennyksitä/luonnollisista hiuksista kuin tekokynsistä/luonnonkynsistä.

En halveksi ketään ulkonäön perusteella. Minusta myös minulla on oikeus olla ottamatta tekojuttuja sen takia, etten tarvitse niitä. Mielestäni en ansaitse oudoksi haukkumista sen takia, etten ota jotain turhaa.[/QUOTE]

Kuten jo sanoin, vastasin vain viestiin 46. Sanoin myös, että voi olla, että viestin sävy meni ohi. Sanavalinta "rumenna" vaan sai minun pässäni muodon= rakennekynnet on rumat(jotkun on ja jotkun ei). Toki ymmärrän, että rahojen hukkaan heittämistä se on, jos löytyy nätit kynnet/hiukset/ripset luonnostaan, jos siis jaksaa huolehtia niistä luomuista. Minä en jaksasisi/ehtisi vaikka miten kestävät kynnet olisi muuten. Lakat kun ei minulla pysy kuin sen 2 päivää ihan sama mitä lakkaa käyttää.

Mutta kimppuun hyökkääminen, no joo, ei kai nyt sentään? Kunha virittelin keskustelua siitä. Enkä kai missään vaiheessa väittänyt sinun sanoneen jotain ilkeää?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28997949:
Kuten jo sanoin, vastasin vain viestiin 46. Sanoin myös, että voi olla, että viestin sävy meni ohi. Sanavalinta "rumenna" vaan sai minun pässäni muodon= rakennekynnet on rumat(jotkun on ja jotkun ei). Toki ymmärrän, että rahojen hukkaan heittämistä se on, jos löytyy nätit kynnet/hiukset/ripset luonnostaan, jos siis jaksaa huolehtia niistä luomuista. Minä en jaksasisi/ehtisi vaikka miten kestävät kynnet olisi muuten. Lakat kun ei minulla pysy kuin sen 2 päivää ihan sama mitä lakkaa käyttää.

Mutta kimppuun hyökkääminen, no joo, ei kai nyt sentään? Kunha virittelin keskustelua siitä. Enkä kai missään vaiheessa väittänyt sinun sanoneen jotain ilkeää?
"Kaikki ei valitettavasti ole yhtä onnellisessa asemassa kuin sinä. Kaikilla ei ole luonnostaan upeita kynsiä ja eloveena tukkaa. Pitäiskö tyytyä lohkeilleisiin kynsiin ja harmaaseen lirulettiin, jos luomuna ei muuta omasta takaa löydy?"

Toi oli sun viesti. Kuten sanoit aiemmin, tulkitsit, että halveksin pidennyksiä/niitä, jotka ottavat pidennyksiä. Musta sun kysymys ja tekstisi oli asenteellinen, eli siitä paistoi just se, että kuvittelit mun halveksivan. Se halveksunnan "väittäminen" oli se ilkeä juttu. Musta ainakin toisten halveksuminen ulkonäöllisestä tai muista seikoista on ilkeätä ja pikkumaista ja en todellakaan tykkää, että joku kuvittelee musta niin, vaikka en aihetta ole siihen antanut. No, saitpahan viritettyä keskustelua...

Jatkossa ei kannata tulkita toisten viestejä vaan lukea viestiketju alkuun asti. On ihan helppoa seurata lainauksien perusteella alkuuna asti.

Hyvät yöt!

[QUOTE="vieras";28997959]

Jatkossa ei kannata tulkita toisten viestejä vaan lukea viestiketju alkuun asti. On ihan helppoa seurata lainauksien perusteella alkuuna asti.

Hyvät yöt![/QUOTE]

Pahoittelin jo, jos käsitin väärin. Mutta tämä on keskustelu palsta ja riski tulla väärin tulkituksi on, varsinkin jos ketjussa kirjoittaa useampi vieras. Vaatii tarkkaavaisuutta, kuka nyt oli kuka ja vastasi kenelle. Sellaista tarkkaavaisuutta ei valitettavasti löytynyt minulta tänä kyseisenä yönä. Ja tulkintoja täällä tekevät kaikki, myös sinä tulkitsi viestini paaaaaaljon agressiivisemmaksi, kuin sen tarkoitin.

Mutta joo, öitä ja no hard feelings.

lucifer
ei,tekokynnet ei sovi leipojalle saati autojen kanssa rassautuessa,tosin tuskin olisivat olleet käytännölliset metästäessäkään.silmäripset mulla on luonnostaan pitkät,ei tarvi pidennyksiä.hiuksista tykkään pitää kaljua.

Professional Griefer
Missä ihmeessä sä käytät peruukkeja? Huh. Niistä mulla on käsitys, et näyttää ihan feikeiltä.
Arjessa, mulla ei oo omaa tukkaa melkein ollenkaan enää. Tai no on mutta ei kuitenkaan. Mulla on muutenkin sellainen perisuomalainen ohut, kamala karva, joten olen oman henkisen hyvinvointini vuoksi käyttänyt jo melkein 6 vuotta pidennyksiä.

Niin ja kaikki lisäkarvani ovat aitoa hiusta ja ihan luonnollisen väriset, tosin yksiin pidennyksiin oon pistäny vähän pinkkiä tehosteväriksi :D ja ovat aidon näköisiä, kun eivät ole sellaiset shampoomainoskiiltävät. Voishan sitä hankkia jonkun vaaleanpunaisen tai muut "niin feikki että jo siisti" -karvakaverin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Ei kuulu. Kerran olen kokeillut hiustenpidennyksiä,oli tosi inhottavan tuntuiset, en laita enää. Ripsiä olen muutaman kerran käyttänyt mutta en oikeasti tarvitse sellaisia ja rakennekynsiä en aio edes kokeilla, näyttävät niin rumilta.
Eiks noi ala oleen jotenkin out, samoin kuin suihkurusketukset.

Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28998130:
Ei kuulu. Eikö niihin uppoo sikana rahaa ja työläitä pitää yllä?
Mun hiuksiin menee n. 100e per vuosi ja kerran ku kihartaa omiin luonnonkiharoihin sopiviksi, tarvii tehdä sekin operaatio vasta pesun jälkeen. Ja n. kerran viikossa pesen. Aamulla menee päähän naputtelemiseen alle minuutti. Klipsit siis on.

Noihin kynsiin ja ripsiin saaki sit uppoomaan.. Yksi hyvä syy pysyä niistä erossa.

Yhteistyössä