Kuulutko palstan tyylittömiin, jotka hankkivat huonekalut sieltä mistä halvalla saavat, kuten Sotka, Masku tai joku vastaava

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minun on todettava että kuulun näihin, joita aina haukutaan tyylittömiksi, kun hankkivat tuollaista roskaa. Eilen haettiin Sotkasta mun uusi sohva, lastulevyähän tuo pitkälti on ja maksoikin vain 299?, mutta meille aivan passeli, eikä tällä hetkellä varaa muuhunkaan ole :)
Joutuhan tässä melkein 2 kuukautta ilman sohvaa olemaankin.
 
Joo olen, myös Jysk, Asko ja Isku(tosin kalliimpi, minusta)
Mutta lastulevyä en enää halua tänne. Enkä varsinkaan melamiinia...
Sitten kun on oma asunto niin hankitaan pikkuhiljaa oman lainen sisustus.
 
ei aina tajua
No mun mielestä hinnalla ja tyylillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa :D Me aina naurettiin exän mun ja exän äitiä. Exän äiti oli sellainen, että osti itelleen kaikki vaatteet jostain "hienostoliikkeistä" ja maksoi niistä useampia tuhansia. Ja näytti sekametelisopalta... Mun äiti tekee vaatteita paljon esim itse ja näyttää aina tyylikkäältä ja hyvältä...

Mutta siis, mun koti on sit palstan mukaan varmaan tosi tyylitön, kun iso osa kalusteista on käytettyjä ja vanhoja :D Ostettu huutokaupoista ja kirppareilta, koluttu sukulaisten nurkkia ja entisöity. Halvalla on päästy eli tyylitönhän tämä sitten on :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mistäs ne huonekalut pitäs ostaa? :D
No ei ne ainakaan mitään halpoja lastulevyjuttuja saa olla, vaan kunnon puuta. Toki itsekin ostaisin kunnon puusta valmistettuja huonekaluja, mutta rahapussi vaan ei sellaiseen riitä.
 
*
No niin -koko aloitus huokuu sitä tyylittömyyttä! Merkki tai ostopaikka ei ole tyylin tae! Tämän TOSI moni unohtaa (varsinkin epävarmast sisustajat/pukeutujat) ja kuvittelevat, että kallis tuote on AINA jotenkin parempi/tyylikkäämpi kuin halpa. Yhdistely on ainsana. Toisinaan kannattaa valita se "rumempi/halvenpi" tuote, mikäli se passaa jo olemassa olevaan paremmin kuin se kaikkein kallein. KOKONAISUUS ON ENEMMÄN KUIN OSIENSA SUMMA -jos ymmärrätte, mitä tarkoitan!
 
hopsula
Mä ostan vanhantavaran kaupoista, kirppiksiltä ja huutokaupoista puoli-ilmaiseksi vanhoja ja huonokuntoisia mutta massiivipuisia huonekaluja, jotka sitten kunnostan. Uniikkia, ekologista eikä tule tekemisestä puute :D
 
vieras
Omasta mielestäni meillä on tyylikästä ja kodikasta samaan aikaan. Kaikki kalusteet sopivat yhteen, ei ole mitään lastulevyä tms hirvityksiä. Kestävää ja ajatonta. Silti en näistä ole maltaita maksanut, vaikka osa on mittatilaustyönä teetettyäkin. Pitää vaan osata etsiä hyvä ja palvelualtis kauppias. :D
 

Yhteistyössä