Kuulutko palstan tyylittömiin, jotka hankkivat huonekalut sieltä mistä halvalla saavat, kuten Sotka, Masku tai joku vastaava

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Näemmä kuulun, tosin mun mielestä tyylitöntä on mennä ostamaan jotain sikakallista ja yleensä myös sikarumaa vain liikkeestä jolla mukamas on "nimeä". Mieluummin mä jatkan tällä samalla valitsemallani hyväksi näkemälläni ja kokemallani linjalla - eikä muuten sitten niin harmitakaan, jos täytyis muutaman vuoden kuluttua ostaa uusi huonekalu. Sitä paitsi - edullisuus ei todellakaan tarkoita tyylittömyyttä :).
 
vieras
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saa :D
Eikä meillä silti ole rumia huonekaluja, ainakaan mun mielestä.

Ja kyllä se pistäis vituttaan jos ostais kalliin sohvan, jossa sitten jo ekana päivä olis kissan kynsistä jälkiä..
 
Mä aina mietin että minkälaisia kalusteita Vepsäläinen valmistaa? Kun mä en tiedä niitä kyllä.
:xmas:
Merkkejä mä tiedän mitä se myy mutta tuotevalmistusta en. Kun yleensä näissä ketjuissa mulle tulee se olo että sieltä ei tarvitse ostaessa tietää kenen valmiste on kyseessä kunhan kuitissa lukee Vepsäläinen..."Ostakaa sohva Vepsäläiseltä, se on paras"...Niin kenen sohva?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MariSkol:
Huonekalujen toimittajien luotettavuutta vertaillaan näköjään sivulla http://www.huonekalureklamaatio.com/
Hyvä!
Tää sivusto nyt ei ole luotettavaa nähnytkään. Jollain (mahdollisesti Suomi-Soffan entisellä työntekijällä?!) on pahasti hirttänyt kiinni ja hän purkaa patoutumiaan ja ahdistustaan netissä eri keskustelupalstoilla. Nähtävästi on nyt aloittanut ihan oman bloginkin aiheesta...
 
Emmi
Meillä on huonekaluja ainakin Vepsäläiseltä, Ikeasta, Maskusta, Stemmasta ja Askosta. Lastenhuone on lähes pelkkää Ikeaa, koska lapset kuitenkin naarmuttavat ja piirtelevät ja liimailevat tarroja huonekaluihin kun silmä välttää. Mun ja miehen sänky ostettiin Vepsäläiseltä, koska sieltä sattui löytymään just sen näköinen ja laadukas sänky joka haluttiin. Halpaa sänkyä ei haluttu ostaa, jottei tarvitsisi ostaa uutta jo kymmenen vuoden jälkeen. Sohvan pitää olla myös kestävä, joten siihen on satsattu. Se ostettiin Maskusta, josta todellakin saa myös hyvää tavaraa jos ei juokse niiden tarjoustuotteiden perässä. Eli vähän riippuu huonekalusta tarvitseeko olla kuinka kestävää laatua, ja sen mukaan sitten ollaan valmiita maksamaan huonekalusta. Joskus vähemmän ja joskus aika tavalla enemmän.
 
vierailija
Miksi lastulevystä tehty on hirvitys, ei tuosta sohvasta päälle päin näe, että se on osittain lastulevystä tehty. Tuo sohva sopii tuonne olkkariin värinsä ja tyylinsä puolesta ihan hyvin ja tuskin olisin mittatilaustyönä saanut alle 300 eurolla täyspuista sohvaa. Mulle tärkeintä tällä hetkellä oli saada sohva, sillä sen puute aiheutti jo nyt pieniä ongelmia ja syksyllä olisi aiheuttanut vielä enemmän.
Masku myy sovia missä käytetään lastulevyä karmea haju ihan suuta kirvelee.
 

Yhteistyössä