Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinähän tässä vaahtoat ja rageet. Ketään edes kiinnosta koko rokotus. Nyt uutisissa on sota, kuten jo kerroin. Mutta sulla on joku aivovamma, mikä estää pääsemistä rokotusasian yli. Jankutat täällä samaa vanhaa mitä silloin joskus, kun baariin ei päässyt ilman rokotetta. No nyt pääsee ja pääsee uimahalliinkin. Sinä et vain pääse - asian yli nimittäin
Ei vaan sinä käyt kuumana

me älykkäät ollaan kiinnostuneita siitä että miksi suuret massat antavat piikittää itseensä ilmeisiä myrkkyjä joista eivät tiedä mitään ja jotka eivät auta yhtään mitään. Kyllä se aivovamma on sillä teidän suunnalla

Ja olen muuten eri henkilö jolle vastasit mutta näköjään samanhenkisiä onneksi täältä löytyy, eli meitä älykköjä
 
vierailija
Sinähän tässä vaahtoat ja rageet. Ketään edes kiinnosta koko rokotus. Nyt uutisissa on sota, kuten jo kerroin. Mutta sulla on joku aivovamma, mikä estää pääsemistä rokotusasian yli. Jankutat täällä samaa vanhaa mitä silloin joskus, kun baariin ei päässyt ilman rokotetta. No nyt pääsee ja pääsee uimahalliinkin. Sinä et vain pääse - asian yli nimittäin
Just näin. Kauhea angsti päällä ja sama levy, jota tyyppi pyörittää.
 
vierailija
Voi luoja teidän rokoteuskovaisten vertauksia... :D :D :D Mut en ymmärrä, mitä hittoo te vaahtootte rokotteen ottamattomille? Jos he eivät sitä ota syystä tai toisesta ja sit pahimmassa tapauksessa kuolee tautiin, niin ei se nyt teidän pe*ttä kaivele millään tavalla. Ei rokottamattomatkaan tule teille raivoamaan, että miksi otat piikin tai sitä ei saa ottaa. Jostain kumman syystä rokotetut on paljon aggressiivisempia tän asian kanssa kun rokottamattomat. En ole yhdenkään rokottamattoman nähnyt tai kuullut "käyvän kenenkään kimppuun" (vertauskuvallisesti) valintansa takia, mutta toisinpäin monestikin.
Hyvä huomio😰
 
vierailija
Tätä asiaa ei kannata vatvoa enempää. Korona jyrää olipa rokotettu tai ei. Tällaiset ketjut vain kylvävät ikävää eripuraa kuolevaisten keskuuteen. Pitäköön siis itse kukin mielipiteensä.
 
vierailija
Sinähän tässä vaahtoat ja rageet. Ketään edes kiinnosta koko rokotus. Nyt uutisissa on sota, kuten jo kerroin. Mutta sulla on joku aivovamma, mikä estää pääsemistä rokotusasian yli. Jankutat täällä samaa vanhaa mitä silloin joskus, kun baariin ei päässyt ilman rokotetta. No nyt pääsee ja pääsee uimahalliinkin. Sinä et vain pääse - asian yli nimittäin
Mikä sinä olet minua haukkumaan? En ole vaahdonnut yhtään mitään. Totesin vain havaintoni ja se tais vähän kolahtaa... Sulla taitaa myös olla pahasti vikaa jossain, kun et ymmärrä, että täällä kirjoittelee "pari" muutakin. Mä en ole valittanut baareista, sillä en niissä käy, eli mulle on ollut ihan sama olisinko päässyt sinne tai en. Eli nyt meni pahasti metsään tuo sun syyttelys ja muka tieto, ketä täällä milloinkin kommentoi. Mutta tälläkin vastauksella vain todistat oman aggressiivisuutesi ja kommenttini paikkansapitävyyden... ;)

Mutta kerropa se, miksi tämä asia on sinulle niin kova paikka, että pitää heti hyökätä ja alkaa haukkumaan? Miten se sinua koskee, jos joku rokottamaton heittää henkensä valintansa tähden? Ihan sama valinta on se, käytänkö turvavyötä vai en. Jos kuolen kolarissa, eikä mulla sitä vyötä ole, niin voi voi. Omapahan on valintani / riskini ja sinuun se ei käsittääkseni liity millään tavalla, joten miksi raivota siitä asiasta? Anna ihmisten olla ja tehdä virheensä.
 
vierailija
Ja te uupelot otatte vaikka kymmenennen rokotuksen ja silti sairastutte, ettekä osaa kyseenalaistaa edelleenkään yhtään mitään. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, se on erinomainen sananlasku
Ihan sama vaikka sata rokotetta otettu. Ketä kiinnostaa. Rauhotu nyt vähän! Kukaan ei jaksa välittää näistä rokotteista. Otat tai olet ottamatta. Ootko kuullut uusista aiheista? Sota Ukrainassa, energiakriisi, todella kova inflaatio ja ruotsidemokraattien nousu. Siinä sulle vähän freesimpiä juttuja jatkoon.
 
vierailija
Mikä sinä olet minua haukkumaan? En ole vaahdonnut yhtään mitään. Totesin vain havaintoni ja se tais vähän kolahtaa... Sulla taitaa myös olla pahasti vikaa jossain, kun et ymmärrä, että täällä kirjoittelee "pari" muutakin. Mä en ole valittanut baareista, sillä en niissä käy, eli mulle on ollut ihan sama olisinko päässyt sinne tai en. Eli nyt meni pahasti metsään tuo sun syyttelys ja muka tieto, ketä täällä milloinkin kommentoi. Mutta tälläkin vastauksella vain todistat oman aggressiivisuutesi ja kommenttini paikkansapitävyyden...

Mutta kerropa se, miksi tämä asia on sinulle niin kova paikka, että pitää heti hyökätä ja alkaa haukkumaan? Miten se sinua koskee, jos joku rokottamaton heittää henkensä valintansa tähden? Ihan sama valinta on se, käytänkö turvavyötä vai en. Jos kuolen kolarissa, eikä mulla sitä vyötä ole, niin voi voi. Omapahan on valintani / riskini ja sinuun se ei käsittääkseni liity millään tavalla, joten miksi raivota siitä asiasta? Anna ihmisten olla ja tehdä virheensä.
juu tee omat virheesi tai ole tekemättä. Ei mua kiinnosta kenenkään rokotukset. Usko jo: tää aihe on nyt vuoden verran menneessä. Ketään ei enää aikoihin ole painostettu ottamaan rokotetta, joten ihan chill vaan. Teet kato just miten lystäät, mutta aiheena tämä on pahasti eilisessä. Koita keksiä joku uus juttu mistä kiihottua. :)
 
vierailija
@m1es on takuulla lääketeollisuuden palveluksessa
Jotenkin hän on kytköksissä rokoteteollisuuteen tai tutkimuksiin, tämä on selvä. Kukaan täällä ei raivotuputa rokotteita paitsi m1es. Tietenkin tähän tulee selittämään, että ihmisiä ympärillä on sairastunut vakavasti tai muuta sönkötystä. Ei mene läpi, se on kukkua. Vanhuksia menee influenssoihin tai muihin sellaisiin niin ei ihmiset pakkotuputa rokotetta ja hauku kaikkia jotka eivät ota.
 
vierailija
Minä tiedän syöpäsairaan, joka oli sytostaateilla eli immuunivajeisena koko korona-ajan, ei saanut kertaakaan koronaa. Sitten sai 2 koronarokotetta, joista toisen jälkeen sellaset 3 kuukautta rokotuksesta syöpä levisi äkisti ja hän kuoli.
 
vierailija
Pfizeriin kuolee nut porukkaa, nuoremmatkin äkkikuolemiin, julkastaan koronakuolemina, histologinen tutkimus jätetään tekemättä tarkoituksella, sillä se paljastaisi rokotteen aiheuttaman kuoleman.

Rokote-eriä on erilaisia, osa tekee sydän ja verenkierto-ongelman, osa neurologisen tilan, osa äkkikuoleman, osa allergisen reaktion ja osa ei mitään.
 

Yhteistyössä