Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nämä koronakuolleet on rokotekuolemia. Histologinen tutkimus jätetään tarkoituksella tekemättä, missä näkyisi kuolinsyy rokotteesta.

Rokote-eriä on erilaisia, osa tekee sydän-verisuoniongelman, osa äkkikuoleman, osa allergisen hengitystiereaktion, osa neurologisen tilan ja osa ei mitään.
 
vierailija
Koronarokote on aikojemme suurin lääketieteellinen tutkimus. Erilaisien Pfizerin rokote-erien antaminen eri kohderyhmille on tutkimuksen kohteena ja tutkia heidän reagointiaan eri rokote-erien rokotteisiin ja reaktion ylöskirjaaminen.
 
vierailija
Soiko kellot? Hus, Tyks, Kys infektioylilääkärit kertoivat hesarissa, että pitkään aikaan vanhuksilla ei ole ollut vakavaa koronaa, mistä siis ristiriita, että koronakuolemia aiempaa enemmän?
 
vierailija
Tanskassa on kielletty vastikään alle 51 v. Pfizer-rokottaminen, Briteissä on kielletty alle 11 v. rokottaminen. Onko näistä ollut mitään suomen mediassa, miksiköhän ei?
 
vierailija
Koronarokote on aikojemme suurin lääketieteellinen tutkimus. Erilaisien Pfizerin rokote-erien antaminen eri kohderyhmille on tutkimuksen kohteena ja tutkia heidän reagointiaan eri rokote-erien rokotteisiin ja reaktion ylöskirjaaminen.
Voi hyvänen aika. Tottakai rokotetta kehitetään edelleen ja eri variaatioihin yritetään reagoida. Tottakai erät merkitään muistiin, että mitä on pistetty ja kelle...
 
vierailija
juu tee omat virheesi tai ole tekemättä. Ei mua kiinnosta kenenkään rokotukset. Usko jo: tää aihe on nyt vuoden verran menneessä. Ketään ei enää aikoihin ole painostettu ottamaan rokotetta, joten ihan chill vaan. Teet kato just miten lystäät, mutta aiheena tämä on pahasti eilisessä. Koita keksiä joku uus juttu mistä kiihottua.
Jep, jep. Ei kiinnosta, mut silti tuut haukkumaan ja raivoamaan rokoteketjuun... :D :D :D
 
vierailija
Nämä koronakuolleet on rokotekuolemia. Histologinen tutkimus jätetään tarkoituksella tekemättä, missä näkyisi kuolinsyy rokotteesta.

Rokote-eriä on erilaisia, osa tekee sydän-verisuoniongelman, osa äkkikuoleman, osa allergisen hengitystiereaktion, osa neurologisen tilan ja osa ei mitään.
Mene katsomaan viimeisimmät tilastot kuolinsyistä, jokainen on eritelty ja sieltä näet mihinkä ihmiset todellisuudessa ovat kuolleet.
 
vierailija
Jotenkin hän on kytköksissä rokoteteollisuuteen tai tutkimuksiin, tämä on selvä. Kukaan täällä ei raivotuputa rokotteita paitsi m1es. Tietenkin tähän tulee selittämään, että ihmisiä ympärillä on sairastunut vakavasti tai muuta sönkötystä. Ei mene läpi, se on kukkua. Vanhuksia menee influenssoihin tai muihin sellaisiin niin ei ihmiset pakkotuputa rokotetta ja hauku kaikkia jotka eivät ota.
@m1es paljastui koska on vaiennut asiasta totaalisesti

kylpee nyt ”tutkimuksiin” saamissaan setelikasoissa
 
vierailija
Mikä sinä olet minua haukkumaan? En ole vaahdonnut yhtään mitään. Totesin vain havaintoni ja se tais vähän kolahtaa... Sulla taitaa myös olla pahasti vikaa jossain, kun et ymmärrä, että täällä kirjoittelee "pari" muutakin. Mä en ole valittanut baareista, sillä en niissä käy, eli mulle on ollut ihan sama olisinko päässyt sinne tai en. Eli nyt meni pahasti metsään tuo sun syyttelys ja muka tieto, ketä täällä milloinkin kommentoi. Mutta tälläkin vastauksella vain todistat oman aggressiivisuutesi ja kommenttini paikkansapitävyyden...

Mutta kerropa se, miksi tämä asia on sinulle niin kova paikka, että pitää heti hyökätä ja alkaa haukkumaan? Miten se sinua koskee, jos joku rokottamaton heittää henkensä valintansa tähden? Ihan sama valinta on se, käytänkö turvavyötä vai en. Jos kuolen kolarissa, eikä mulla sitä vyötä ole, niin voi voi. Omapahan on valintani / riskini ja sinuun se ei käsittääkseni liity millään tavalla, joten miksi raivota siitä asiasta? Anna ihmisten olla ja tehdä virheensä.
Asiaa 👍
 
vierailija
Sama.

Mitenköhän kauan noi, jotka eivät uskaltautuneet rokotetta ottaamaan, jaksavat yrittää pelotella meitä

Jotenkin hämmentävän sinnikästä.
Jotenkin hämmentävää kuinka rokotehaittoja ja ilmiselviä tilastoja pyritään vähättelemään sinnikkäästi.

Voit lukea tilastoista montako veritulppaa on merkitty rokotuksen jälkeen, jos tilastoa ei ole spesifioitu niin että veripulpat näkyy niin ehkä osviittaa antaa rokotevalmistajan itse kertoma haittavaikutus?

Minun ystäväpiirissä on valitettavasti veritulppaa tullut rokotteen jälkeen.
 

Yhteistyössä