Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, kumma juttu, että minunkin kaveri- ja työporukoista on kaikki piikittömätkin hengissä, vaikka töissä hoidetaan myös koronaan sairastuneita vanhuksia. Osa piikilisistä työkavereista sairastaa jo toista kierrosta. Yksi piikitetty työkaveri myös kärsii vakavista sydänoireista, eikä yhtään älyä syy-yhteyttä...
Juuri noin, mutta tätä nämä piikkifanittajat eivät ikinä myönnä itselleen (että heitä on cjusetettu)
 
Mun piireissä n. alle 50-vuotiailla (ystäviä, kavereita, pelaajia, valkkuja, asiakkaita, muita tuttuja) on ollut parit veritulppat rokotetuilla ja lisäksi vaikeita sairauksia. En nyt mene takuuseen, mutta vaikuttaa sille, että todella monella, ellei jopa kaikilla?rokotetuilla on ollut korona, toistamiseen. Rokottamattomilla ei mitään tai kevyt flunssa.
Niin isosta joukosta kyse että ei voi ajatella että olisi sattumaa siten, että
just rokottamattomilla olis se paras vastustuskyky jossa korona ei ilmene mitenkään)…
Koko joukko on liikkuvaista sorttia ja käyvöt jatkuvasti isoissa tapahtumissa jossa paljon ihmisiä.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Mun piireissä n. alle 50-vuotiailla (ystäviä, kavereita, pelaajia, valkkuja, asiakkaita, muita tuttuja) on ollut parit veritulppat rokotetuilla ja lisäksi vaikeita sairauksia. En nyt mene takuuseen, mutta vaikuttaa sille, että todella monella, ellei jopa kaikilla?rokotetuilla on ollut korona, toistamiseen. Rokottamattomilla ei mitään tai kevyt flunssa.
Niin isosta joukosta kyse että ei voi ajatella että olisi sattumaa siten, että
just rokottamattomilla olis se paras vastustuskyky jossa korona ei ilmene mitenkään)…
Koko joukko on liikkuvaista sorttia ja käyvöt jatkuvasti isoissa tapahtumissa jossa paljon ihmisiä.
En ihmettele, k-piikkihän alentaa vastustuskykyä
 
En ihmettele, k-piikkihän alentaa vastustuskykyä
Mut luulis, että rokottamattomien joukossa olis ees muutama joilla ei ole luonnostaan hyvä vastustuskyky. Että nämä olisivat saaneet edes kunnon röhät tms. Mutta ei - yksikään rokottamaton ei ole saanut mitään hyvin vähäpätöistä flunssaa vakavampaa, näitäkin siis vain muutamalla!🤔

Taidan alkaa nuolla hissin nappuloita ja portaan kaiteita. Jospa saisi edes jonkun taudin.😬
 
vierailija
Mut luulis, että rokottamattomien joukossa olis ees muutama joilla ei ole luonnostaan hyvä vastustuskyky. Että nämä olisivat saaneet edes kunnon röhät tms. Mutta ei - yksikään rokottamaton ei ole saanut mitään hyvin vähäpätöistä flunssaa vakavampaa, näitäkin siis vain muutamalla!

Taidan alkaa nuolla hissin nappuloita ja portaan kaiteita. Jospa saisi edes jonkun taudin.
Kansaa on kjusetettu oikein olan taka, tietämäni rokottamattomat sairastuneet on selvinneet lyhyellä sairastelulla, itse en ole saanut tautia

Kiuru alkoi taas paasaamaan rokotuksista, jotka ei estä mitään!!! Voi hyvänen aika nähköön poliitikkojen touhuja :rolleyes:
 
vierailija
Kansaa on kjusetettu oikein olan taka, tietämäni rokottamattomat sairastuneet on selvinneet lyhyellä sairastelulla, itse en ole saanut tautia

Kiuru alkoi taas paasaamaan rokotuksista, jotka ei estä mitään!!! Voi hyvänen aika nähköön poliitikkojen touhuja
Joo, odotan kauhulla jatkaako hän siitä mihin ennen lomia jäi.... Mutta töissä ei ole puhuttu enää yhtään mitään korona"passeista", eli meillä on ollut rokottamattomat hoitsut edelleen töissä (yksikään ei ole joutunut pois missään kohtaa), vaikka useimmilla on "lupa" loppunut elokuussa. Sillon alussa oli se kova kohina ja kartoitus, kuka saa korvaavaa työtä ja mitä lopuille tehdään, mutta kun huomattiin, että kolmasosa olis lähteny meiltäkin asiakastyöstä pois, niin tulikin hiljasta... Ei olis pysyny puulaaki pystyssä ilman meitä.
 
Mun piireissä n. alle 50-vuotiailla (ystäviä, kavereita, pelaajia, valkkuja, asiakkaita, muita tuttuja) on ollut parit veritulppat rokotetuilla ja lisäksi vaikeita sairauksia. En nyt mene takuuseen, mutta vaikuttaa sille, että todella monella, ellei jopa kaikilla?rokotetuilla on ollut korona, toistamiseen. Rokottamattomilla ei mitään tai kevyt flunssa.
Niin isosta joukosta kyse että ei voi ajatella että olisi sattumaa siten, että
just rokottamattomilla olis se paras vastustuskyky jossa korona ei ilmene mitenkään)…
Koko joukko on liikkuvaista sorttia ja käyvöt jatkuvasti isoissa tapahtumissa jossa paljon ihmisiä.

Mä heilutan oitis! Ei ole ollut koronaa, ei veritulppaa, eikä mitään muutakaan metkaa. Eikä mun miehelläkään.

Eikä muutakaan yllääripyllärivaivaa.

Eikä kellään meidän tutuillakaan. :) Ei niilläkään, ketkä kävivät meitä moikkaamassa kanarialla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä heilutan oitis! Ei ole ollut koronaa, ei veritulppaa, eikä mitään muutakaan metkaa. Eikä mun miehelläkään.

Eikä muutakaan yllääripyllärivaivaa.

Eikä kellään meidän tutuillakaan. Ei niilläkään, ketkä kävivät meitä moikkaamassa kanarialla.
Sisarukseni ja puolisonsa 3xrokotettuja sairastuivat koronaan ulkomaanmatkalla, samoin kolmas jonka rokotuksista en tiedä, oletettavasti oli rokotettu.
 
vierailija
Mä heilutan oitis! Ei ole ollut koronaa, ei veritulppaa, eikä mitään muutakaan metkaa. Eikä mun miehelläkään.

Eikä muutakaan yllääripyllärivaivaa.

Eikä kellään meidän tutuillakaan. Ei niilläkään, ketkä kävivät meitä moikkaamassa kanarialla.
Aijaa, tunnen 2, jotka halvaantu 2. piikin jälkeen, toinen heistä neliraajahalvaantu. Tila tuli viikon kohdalla ja meni ohi onneksi. Sitten toisella heistä oli jotain tärinöitä kropassa myöhemmin, koko kroppa vatkas.
 
  • Vau!
Reactions: Bell Beaker
vierailija
Huomasin semmosen, että kukaan tutuista ei saaneet koronaa, kunnes rokotukset aloitettiin 3/2021 ja ottivat piikin vuorollaan. Jos olette vähänkään ottaneet selvää asioista, niin rokotteesta on tehty erilaisia rokote-eriä, joko vahingossa tai tahallaan ja se selittää sen miksi jotkut on saaneet eri haittoja kuin toiset, jotkut ovat kuolleet ja jotkut selvinneet ilman minkäänlaista haittaa.
 
vierailija
Itse ei rokotteita, olen syönyt juonut ravintoloissa ja baareissa yli tunnin kerrallaan ilman maskia tietty, kerrankin baari ovelle asti täynnä, 1 muutaman tuhannen yleisötapahtuma, matkoja kaukojunissa, myös epidemianousussa, laivalla buffetissa syömistä ilman maskia tietty, myös epidemianousun aikaan. Eikä yhtään koronaa, piti tarttua helposti.
 
vierailija
Ryhmäläisten ikä 60-70 v.

2 sai alkuvuonna taudin, heillä ilmeisesti 2 piikkiä, toiset 2 kun 3 piikkiä oli varmuudella otettu

Otos on tietysti pieni, mutta kuitenkin.

Missä se rokosuoja oikein luuraa?

Kysyy

Pylkkäsen Konsta
Nyt tuoreeltaan varmistui ainakin se että nämä hiljattain sairastuneet kaksi olivat saaneet jo neljä piikkiä ja lisäksi on löytynyt yksi sukulainen jolla on myös neljä piikkiä alla ja silti nämä kaikki saivat koronan ja moni muukin ainakin näiden lähipiireistä

ja kuten arvaatte he ovat nielleet sumutuksen ja toteavat että joo joo, mutta he sairastivat sen lievempänä nyt 🙄😆

Muutama rokottamatta ton tuttuni on sairastuneet mutta ihan lievillä tauti kuvilla, minä ja kumppanini ollaan rokottamatta Mia ja kumpikaan ei ole saanut sitä vielä ainakaan
 
vierailija
Itse ei rokotteita, olen syönyt juonut ravintoloissa ja baareissa yli tunnin kerrallaan ilman maskia tietty, kerrankin baari ovelle asti täynnä, 1 muutaman tuhannen yleisötapahtuma, matkoja kaukojunissa, myös epidemianousussa, laivalla buffetissa syömistä ilman maskia tietty, myös epidemianousun aikaan. Eikä yhtään koronaa, piti tarttua helposti.
Rokotteet tuhoavat vastustuskyvyn niin siksi sinäkin olet selvinnyt mainiosti kuten minäkin. Rokottamaton lähin ystävänikin On selvinnyt terveenä

mutta taas 4x rokotetut on saaneet taudin

että sillälailla ja lykkyä pyttyyn 👍
 
vierailija
Eniten silti mietityttää miten joku jaksaa jauhaa vielä lokakuussa -22 jotain koronarokotuksen juttua :D Eihän näistä enää edes lehdet kirjoita, vaan ukrainan sodasta. Jokainen voi ottaa tai olla ottamatta rokotteen. Ei vittu vähempää jaksa kiinnostaa :D tylsä aihe.
 
vierailija
Eniten silti mietityttää miten joku jaksaa jauhaa vielä lokakuussa -22 jotain koronarokotuksen juttua Eihän näistä enää edes lehdet kirjoita, vaan ukrainan sodasta. Jokainen voi ottaa tai olla ottamatta rokotteen. Ei vittu vähempää jaksa kiinnostaa tylsä aihe.
Heh, olet pihalla kuin lumiakka, nythän korona taas jyllää lääkeviranomaisten mukaan ja uutta varianttia pukkaa Kiinassa

eniten mietityttää se että kuinka ihmiset ovatkaan tyhmiä. Iso määrä neljä kertaa rokotetuistakin sairastuu koronaan ja silti ovat varmaan valmiit ottamaan sen viidennen, kuudennen,seitsemännen ja niin edelleen. He kuulevat näistä sairastuneista, mutta eivät silti ymmärrä että rokotteet ovat täysin turhia koska ne eivät auta yhtään mitään, rokoteuskovaisuus on aika pelottava juttu

Mitä itse ajattelisit jos olet saanut neljä poliorokotetta ja silti sairastut polioon, halvaannut loppuelämäksesi? Kerro pls.
 
vierailija
Palstalla on nykyään tosi paljon vanhuksia. Kaikkien ystävät ja tutut on saanut jo 4 rokotetta, joita ei vielä jaettu kuin vanhuksille ja joillekin riskiryhmille, eikä olla edes jakamassa muille
 

Yhteistyössä