vierailija
Kotona vai sairaalassa?
Lopuksi joutuivat teholle.Kotona vai sairaalassa?
Kotona vai sairaalassa?
Lopuksi joutuivat teholle.Kotona vai sairaalassa?
Mitenkäs selität sitten nämä, joilla ei ole syntyessäänkään kuin yksi munuainen tai henkilö, joka luovuttaa munuaisensa toiselle tai toinen munuainen on poistettu vaikka kasvaimen vuoksi? Elävät kyllä siinä missä kahden munuaisen omistavatkin.lysti?
Yhdellä munuaisella ei selviä hengissä monta viikkoa
Olivat kumpikin eronneet.Mitä muita vaivoja heillä oli?
Kuinka monella on vain yksi munuainen?
Ihan elävästä elämästä nämä on. Mikset mitään tiedä?Taas sä höpiset omiasi
147 on kuollut rokotteeseen ja kuinkahan monta miljoonaa rokotettua ei?Rokottamattomana voit:
1. sairastua koronaan
2. levittää virusta
3. kuolla koronaan
Rokotettuna voit:
1. sairastua koronaan
2. levittää virusta
3. kuolla koronaan
4. kuolla rokotteeseen
Hei sinä sinisilmä, tietoja pimitetään rajusti ja keksitään piikin aiheuttamille muita kuolinsyitä ettei synny hysteriaa147 on kuollut rokotteeseen ja kuinkahan monta miljoonaa rokotettua ei?
Missä ne nukutetaan?Ei tietenkään kun yli 8-kymppiset nukutetaan
Tietysti tiedän kun olen hoitaja. Sinä tiedät vaan kahden sukulaisen jututMitä tarkoitat?
sinähän tunnet vanhusten lääkityksiä
on tietysti jos paranee koronasta ja saa apua kuten ennenkinSiinä mielessä oikeassa, että tuota lääkettä käytetään vaikean ja keskivaikean Alzheimerin hoidossa. Heillä ei se elinennuste muutenkaan enää kaksinen ole
muuttuu saattohoidossa kun lääkäri määrääMissä ne nukutetaan?
Siis et tunne vaikka pitäisi?Mitä tarkoitat?
sinähän tunnet vanhusten lääkityksiä
Eikun olen lukenut paljon mut huomaan aina ettei edes ylilääkäri tiedä asioista, joita määrää muiden tehtäväksi. Kai se viranhoito vie koko ajan kun ei kiinnosta?Tietysti tiedän kun olen hoitaja. Sinä tiedät vaan kahden sukulaisen jutut
Ei kai?Otos on tietysti pieni, mutta kuitenkin
Ei saattohoidossa ketään nukutetamuuttuu saattohoidossa kun lääkäri määrää
Ai että kun meitä nauratti kaverin kanssa
Hänen sukuun naitu aikuinen mies oli sanonut äidilleen ettei hän saa nähdä lapsenlapsiakaan, ellei kaikki rokotukset ole otettu
Tuo tyyppi on joku erikoistapaus kai kun hänellä on jo 4 koronapiikitystä.
Mutta arvaatteko mitä? Tyyppi on sairastunut koronaan nyt
On ihan armoton piikkisaarnaaja, ja pässinpää kuten huomaatte
Aivan oikein, piilee tilastodatassa jolla ei ole mitään tekemistä käytännön elämän kanssa = ei vaan suojaa kuten on luvattu korkeita prosentteja, jotka laskevat nopeasti ajan kanssaEi kai?
Rokotussuoja piilee siellä tilastodatassa kuten yleensäkin. Voi tulla Konstalle yllätyksenä, mutta sinun ja naapurin seikkailut eivät sitten loppupeleissä kuitenkaan ole yleistettävissä populaatiotasolle.
Mutta sinänsä hassu ylläri, että joku vielä jaksaa tätä koronaöyhötystä. Tuossa välissä oli sellainen jakso, että ärsytti kun koronasta vielä jaksettiin jauhaa. Mutta nyt tässä on sellainen kiva retro fiilis. Vähän kuin joku ihmettelisi sähköautojen toimintaa tai sitä ettei ravintolassa saa polttaa tupakkaa.
OkTiedän 10:iä ja taas 10:iä rokotevastaisia ryhmässämme, jotka kaikki ovat edelleen hengissä
Juurikin noin, asiallinen VAROITUSRokottamattomana voit:
1. sairastua koronaan
2. levittää virusta
3. kuolla koronaan
Rokotettuna voit:
1. sairastua koronaan
2. levittää virusta
3. kuolla koronaan
4. kuolla rokotteeseen
Moni muukin asia on sitä mut niihin ei ole tehty mallinnuksiaSe on se sattuman sanelema juttu.
Siis mummo on vanha, tää koronahysteerikko mies on jtn 40 v jolla JO 4 piikitystäErikoistapaus? Kaikki vanhukset ja ne joilla on jokin perussairaus ovat jo saaneet neljännen rokotteen. Pari kuukautta sitten.
Esmes mun äiti sisaruksineen. Eikä ole korona silti heihin iskenyt.
Ei ne ole edes sukulaisia mutta itsellä ja miehellä oli lievä korona keväällä, ei kipuja eikä lääkkeitä eikä yhtään piikkiä.Tietysti tiedän kun olen hoitaja. Sinä tiedät vaan kahden sukulaisen jutut