Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun piireissä n. alle 50-vuotiailla (ystäviä, kavereita, pelaajia, valkkuja, asiakkaita, muita tuttuja) on ollut parit veritulppat rokotetuilla ja lisäksi vaikeita sairauksia. En nyt mene takuuseen, mutta vaikuttaa sille, että todella monella, ellei jopa kaikilla?rokotetuilla on ollut korona, toistamiseen. Rokottamattomilla ei mitään tai kevyt flunssa.
Niin isosta joukosta kyse että ei voi ajatella että olisi sattumaa siten, että
just rokottamattomilla olis se paras vastustuskyky jossa korona ei ilmene mitenkään)…
Koko joukko on liikkuvaista sorttia ja käyvöt jatkuvasti isoissa tapahtumissa jossa paljon ihmisiä.
Säälittää tuo @m1es kun hän antoi röhönauruhymiön tälle viestillesi, jossa kerrot asiat niinkuin ne on

ei anna ollenkaan fiksua kuvaa itsestään
Luulenkin että hän on lääketeollisuuden palveluksessa, jos ei niin on ainakin hyvin aivopesty 😆
 
vierailija
Mun piireissä n. alle 50-vuotiailla (ystäviä, kavereita, pelaajia, valkkuja, asiakkaita, muita tuttuja) on ollut parit veritulppat rokotetuilla ja lisäksi vaikeita sairauksia. En nyt mene takuuseen, mutta vaikuttaa sille, että todella monella, ellei jopa kaikilla?rokotetuilla on ollut korona, toistamiseen. Rokottamattomilla ei mitään tai kevyt flunssa.
Niin isosta joukosta kyse että ei voi ajatella että olisi sattumaa siten, että
just rokottamattomilla olis se paras vastustuskyky jossa korona ei ilmene mitenkään)…
Koko joukko on liikkuvaista sorttia ja käyvöt jatkuvasti isoissa tapahtumissa jossa paljon ihmisiä.
Säälittää tuo @m1es kun hän antoi röhönauruhymiön tälle viestillesi, jossa kerrot asiat niinkuin ne on

ei anna ollenkaan fiksua kuvaa itsestään
Luulenkin että hän on lääketeollisuuden palveluksessa, jos ei niin on ainakin hyvin aiv0p€sty
 
vierailija
Heh, olet pihalla kuin lumiakka, nythän korona taas jyllää lääkeviranomaisten mukaan ja uutta varianttia pukkaa Kiinassa

eniten mietityttää se että kuinka ihmiset ovatkaan tyhmiä. Iso määrä neljä kertaa rokotetuistakin sairastuu koronaan ja silti ovat varmaan valmiit ottamaan sen viidennen, kuudennen,seitsemännen ja niin edelleen. He kuulevat näistä sairastuneista, mutta eivät silti ymmärrä että rokotteet ovat täysin turhia koska ne eivät auta yhtään mitään, rokoteuskovaisuus on aika pelottava juttu

Mitä itse ajattelisit jos olet saanut neljä poliorokotetta ja silti sairastut polioon, halvaannut loppuelämäksesi? Kerro pls.
Nii, sehän on ihan mahdollista, että poliorokotuksen jälkeen voi saada polion. Eli oletko kaikkia rokotuksia vastaan?
 
vierailija
Nii, sehän on ihan mahdollista, että poliorokotuksen jälkeen voi saada polion. Eli oletko kaikkia rokotuksia vastaan?
Ainakin näitä vaarallisia vastaan, joista toinen lopetettiin pian kamalien sivuvaikutusten takia, eli sikainfluenssapiikitys

Koronapiikeistä on tullut vielä paljon enemmän haittailmoituksia mutta raha ratkaisee ja sitä jatketaan edelleen vaaroista huolimatta. Huippu-urheilijoita esim on kuollut läjäpäin sen takia mutta meno vaan jatkuu
 
vierailija
"Ylilääkäri Hanna Nohynek Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta (THL) sanoo, ettei neljänsistä rokotuksista työikäiselle aikuisväestölle olisi olennaista hyötyä"

Ja täällä mesotaan, että yhdeksän piikkiä on kaikille tarkoitus laittaa :D
 
vierailija
"Ylilääkäri Hanna Nohynek Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta (THL) sanoo, ettei neljänsistä rokotuksista työikäiselle aikuisväestölle olisi olennaista hyötyä"

Ja täällä mesotaan, että yhdeksän piikkiä on kaikille tarkoitus laittaa
Mutta Kiuru is back ja oli heti vissiin ekana työpäivänään vaatimassa hoitsuille lisää piikkiä hihaan...
 
vierailija
Mitä itse ajattelisit jos olet saanut neljä poliorokotetta ja silti sairastut polioon, halvaannut loppuelämäksesi? Kerro pls.
Mitä itse ajattelet jos käytät aina turvavyötä ja autokolariin jouduttuasi saat silti vakavat vammat? Ajatteletko, että turvavyö oli siis kusetusta? Ajatteletko, että ehkä turvavyö pelasti ettei käynyt vieläkin pahemmin? Ajatteletko, että täysin turha se turvavyö oli, mutta olinpahan ainakin yrittänyt varautua? Tai mitä jos luet lehdestä, että autokolarin yhteydessä joku olikin kuollut nimenomaan turvavyöhön tukehtumalla auton käännyttyä katolleen? Ajatteletko, että tästä lähin on parasta siis ajaa ilman turvavyötä?

Koska kaltaisesi rokoterunkkaaja ajattelee juuri niin. Ensin se kuulee jonkun loukkaantuneen turvavyöstä huolimatta -> rokote ei suojaakaan. Sitten se lukee jonkun tukehtuneen turvavyöhön -> rokote on vaarallinen. Sitten se ajelee iloisesti autolla ilman turvavyötä, koska turvavöiden tekijät tekevät vain businesta ja ei mulle koskaan ennenkään ole kolari kohdalle sattunut.
 
vierailija
Mitä itse ajattelet jos käytät aina turvavyötä ja autokolariin jouduttuasi saat silti vakavat vammat? Ajatteletko, että turvavyö oli siis kusetusta? Ajatteletko, että ehkä turvavyö pelasti ettei käynyt vieläkin pahemmin? Ajatteletko, että täysin turha se turvavyö oli, mutta olinpahan ainakin yrittänyt varautua? Tai mitä jos luet lehdestä, että autokolarin yhteydessä joku olikin kuollut nimenomaan turvavyöhön tukehtumalla auton käännyttyä katolleen? Ajatteletko, että tästä lähin on parasta siis ajaa ilman turvavyötä?

Koska kaltaisesi rokoterunkkaaja ajattelee juuri niin. Ensin se kuulee jonkun loukkaantuneen turvavyöstä huolimatta -> rokote ei suojaakaan. Sitten se lukee jonkun tukehtuneen turvavyöhön -> rokote on vaarallinen. Sitten se ajelee iloisesti autolla ilman turvavyötä, koska turvavöiden tekijät tekevät vain businesta ja ei mulle koskaan ennenkään ole kolari kohdalle sattunut.
Voi luoja teidän rokoteuskovaisten vertauksia... :D :D :D Mut en ymmärrä, mitä hittoo te vaahtootte rokotteen ottamattomille? Jos he eivät sitä ota syystä tai toisesta ja sit pahimmassa tapauksessa kuolee tautiin, niin ei se nyt teidän pe*ttä kaivele millään tavalla. Ei rokottamattomatkaan tule teille raivoamaan, että miksi otat piikin tai sitä ei saa ottaa. Jostain kumman syystä rokotetut on paljon aggressiivisempia tän asian kanssa kun rokottamattomat. En ole yhdenkään rokottamattoman nähnyt tai kuullut "käyvän kenenkään kimppuun" (vertauskuvallisesti) valintansa takia, mutta toisinpäin monestikin.
 
vierailija
Mitä itse ajattelet jos käytät aina turvavyötä ja autokolariin jouduttuasi saat silti vakavat vammat? Ajatteletko, että turvavyö oli siis kusetusta? Ajatteletko, että ehkä turvavyö pelasti ettei käynyt vieläkin pahemmin? Ajatteletko, että täysin turha se turvavyö oli, mutta olinpahan ainakin yrittänyt varautua? Tai mitä jos luet lehdestä, että autokolarin yhteydessä joku olikin kuollut nimenomaan turvavyöhön tukehtumalla auton käännyttyä katolleen? Ajatteletko, että tästä lähin on parasta siis ajaa ilman turvavyötä?

Koska kaltaisesi rokoterunkkaaja ajattelee juuri niin. Ensin se kuulee jonkun loukkaantuneen turvavyöstä huolimatta -> rokote ei suojaakaan. Sitten se lukee jonkun tukehtuneen turvavyöhön -> rokote on vaarallinen. Sitten se ajelee iloisesti autolla ilman turvavyötä, koska turvavöiden tekijät tekevät vain businesta ja ei mulle koskaan ennenkään ole kolari kohdalle sattunut.
Olen se jolle vastasit ja huom olen paljon älykkäämpi kuin sinä!

vertauksensi on kerrassaan naurettava, kaikki tietävät että turvavyöt auttavat ja suojaavat tiettyyn rajaan saakka. Kun se ylitetään niin silloin käy todella huonosti.

me älykkäät käytetään turvavyötä kaikesta huolimatta vaikka nyt joku sattuisi joskus tukehtumaan siihen niin silloin kyseessä oli vaan huono tuuri kun auto sattui kääntymään sellaiseen asentoon. Ja me älykkäät pidetään veistä autossa jolla voi katkaista turvavyön, joko oman tai autettavan

Eikä me älykkäät oteta riskejä liikenteessä, sinun sietäisi ottaa mallia meistä
 
vierailija
Voi luoja teidän rokoteuskovaisten vertauksia... Mut en ymmärrä, mitä hittoo te vaahtootte rokotteen ottamattomille? Jos he eivät sitä ota syystä tai toisesta ja sit pahimmassa tapauksessa kuolee tautiin, niin ei se nyt teidän pe*ttä kaivele millään tavalla. Ei rokottamattomatkaan tule teille raivoamaan, että miksi otat piikin tai sitä ei saa ottaa. Jostain kumman syystä rokotetut on paljon aggressiivisempia tän asian kanssa kun rokottamattomat. En ole yhdenkään rokottamattoman nähnyt tai kuullut "käyvän kenenkään kimppuun" (vertauskuvallisesti) valintansa takia, mutta toisinpäin monestikin.
Monet Peukut sulle hyvästä vastauksestasi

#96
 
vierailija
Voi luoja teidän rokoteuskovaisten vertauksia... Mut en ymmärrä, mitä hittoo te vaahtootte rokotteen ottamattomille? Jos he eivät sitä ota syystä tai toisesta ja sit pahimmassa tapauksessa kuolee tautiin, niin ei se nyt teidän pe*ttä kaivele millään tavalla. Ei rokottamattomatkaan tule teille raivoamaan, että miksi otat piikin tai sitä ei saa ottaa. Jostain kumman syystä rokotetut on paljon aggressiivisempia tän asian kanssa kun rokottamattomat. En ole yhdenkään rokottamattoman nähnyt tai kuullut "käyvän kenenkään kimppuun" (vertauskuvallisesti) valintansa takia, mutta toisinpäin monestikin.
Sinähän tässä vaahtoat ja rageet. Ketään edes kiinnosta koko rokotus. Nyt uutisissa on sota, kuten jo kerroin. Mutta sulla on joku aivovamma, mikä estää pääsemistä rokotusasian yli. Jankutat täällä samaa vanhaa mitä silloin joskus, kun baariin ei päässyt ilman rokotetta. No nyt pääsee ja pääsee uimahalliinkin. Sinä et vain pääse - asian yli nimittäin :D
 

Yhteistyössä