Kutsu

  • Viestiketjun aloittaja Puttepossu
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
Tosi hienosti on paino pudonnut, onnea!!!! :flower: :D :hug:
 
MrsSmith
Minäkin saavun paikalle, tosin vasta tänään kun eilen ei näille sivuille päässyt :'( Mutta eilis aamuinen punnitus näytti 87kg, eli -800g =) Tyytyväinen olen, kaks kiloo oon saanut painoa poiskolmen viikon aikana =)
Ja onnittelut Tarulle minultakin :flower: :hug: Ja onnes muillekin pudottajille myös.
Nyt on hyvä jatkaa painon pudottamista kun oon saanut hyvän alun, vaikkakin vain kaksi kiloa mutta kuitenkin :D Ja ihan ilman painonvartijoiden ohjelmia vaikka ne minulla onkin jossain laatikossa. Kaipa niitä pistetaulukoita jossain vaiheessa tulee katottua ja tarkemmin syömisiä katottua. Mutta nyt poistun taas taka-alalle tekemään kotihommia sillä aikaa kun juniori nukkuu. Hauskaa päivää kaikille =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:
taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
Tosi hienosti on paino pudonnut, onnea!!!! :flower: :D :hug:
Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avulla
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
ja liikuntaa eli kävelyä yritän harrastaa vähintään joka toinen päivä tunnin verran.Nyt kyllä viikkoon en ole päässyt lenkille kun tässä meidän perheessä riehuu joku hiivatin korkealla kuumeella oleva flunssa mutta josko jo tänään kun mies alkaa olla parantunut.
Herkkupäivän pidän sitten kerran viikossa :D
Mites sinulla,muistelenko lukeneeni että sinä olit pudottanut jo huimasti kiloja?
 
Puttepossu
Tarulle ja rva Smithille hatun nosto näääääääääääin korkealle! Huippusuorituksia!! :flower: :flower:

Mutta ei me Tilitantikaan kanssa kehnoja olla: ollaan entisellään! :flower: :flower:

Ei siis ole pudonnut paino, mutta ei ole onneksi noussutkaan. 98kg siis sivistynyttä läskiä täällä koneella istuu ja Tarua aivan erityisesti kadehtii. :ashamed: Tosipuheessa olen tosi onnellinen Tarun puolesta :hug:

Sunnuntaina lähtivät viimeiset talvilomavieraat ja nyt sitten olen taas aivan orjallisesti pitänyt kutini nämä alkuviikon päivät.

Pitää tutustua tuohon Tarun ravintolaan, näyttää mielenkiintoiselta. Minä olen siis pisteitä laskenut ja porkkanoita ja omenoita kipot ja kupit aamuisin täyteen kuorinut ja niitä on koko pesue sitten rouskutellut. Mieskin antoi tunnustusta: on mukavaa, kun on valmiiksi kuorittuja syötäviä koko ajan tarjolla. Jää hänelläkin moni keksi poskeensa nakkaamatta, vaikka hänellä ei kyllä mitään laihdutustarvetta varsinaisesti ole. Mutta eihän se kenellekään pahaa tee porkkanoitten ja omenoitten syönti. Ja parasta mielestäni on, että lapset tykkäävät niitä välipaloiksi rouskutella. Eikö tässä ole jo sellaista koko perheen elämäntaparemontin meininkiä?! :D :D

Näin siskot punnerretaan läpi kevätauringossa tirisevän läskin :kieh: :kieh: Sitten kuurin lopuksi pidetään missikilpailut jonka joka muori voittaa! :hug: :hug:
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 12:21 Taru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:
taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
Tosi hienosti on paino pudonnut, onnea!!!! :flower: :D :hug:
Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avulla
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
ja liikuntaa eli kävelyä yritän harrastaa vähintään joka toinen päivä tunnin verran.Nyt kyllä viikkoon en ole päässyt lenkille kun tässä meidän perheessä riehuu joku hiivatin korkealla kuumeella oleva flunssa mutta josko jo tänään kun mies alkaa olla parantunut.
Herkkupäivän pidän sitten kerran viikossa :D
Mites sinulla,muistelenko lukeneeni että sinä olit pudottanut jo huimasti kiloja?
no itseasiassa en päässyt kuin vasta alkuun tossa painonpudotuksessa kun vauveli ilmoitti tulostaan....mutta kilojen karistus kyllä jatkuu heti kunhan vauveli on ulos maailmassa!! (Tosin ihan varovaisesti)
paljonko siun päivittäinen kalorimäärä on? Siis minkä syöt? Itsekkin olen tutustunut virtuaaliravintolaan ja hyvä juttuhan se on!
Tässä teille muuten vielä yksi erittäin hyvä linkki...sinne vaan reksiteröitymään niin saa ihan omat laihutussivut itselleen!!! eli tässä linkki: http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/seurantasivu.html
Onnea teille kaikille oikein paljon pudotuksista ja tsemppiä jatkoon!!!! :hug: :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 21:35 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 12:21 Taru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:
taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
Tosi hienosti on paino pudonnut, onnea!!!! :flower: :D :hug:
Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avulla
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
ja liikuntaa eli kävelyä yritän harrastaa vähintään joka toinen päivä tunnin verran.Nyt kyllä viikkoon en ole päässyt lenkille kun tässä meidän perheessä riehuu joku hiivatin korkealla kuumeella oleva flunssa mutta josko jo tänään kun mies alkaa olla parantunut.
Herkkupäivän pidän sitten kerran viikossa :D
Mites sinulla,muistelenko lukeneeni että sinä olit pudottanut jo huimasti kiloja?
no itseasiassa en päässyt kuin vasta alkuun tossa painonpudotuksessa kun vauveli ilmoitti tulostaan....mutta kilojen karistus kyllä jatkuu heti kunhan vauveli on ulos maailmassa!! (Tosin ihan varovaisesti)
paljonko siun päivittäinen kalorimäärä on? Siis minkä syöt? Itsekkin olen tutustunut virtuaaliravintolaan ja hyvä juttuhan se on!
Tässä teille muuten vielä yksi erittäin hyvä linkki...sinne vaan reksiteröitymään niin saa ihan omat laihutussivut itselleen!!! eli tässä linkki: http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/seurantasivu.html
Onnea teille kaikille oikein paljon pudotuksista ja tsemppiä jatkoon!!!! :hug: :)
Syön suurinpiirtein 1500kcl päivässä.
Mutta tää on minulla sillai suuntaa antava juttu.Nimittäin joinain päivinä on mennyt reippaasti ylikin mutta sitten toisaalta joskus syömiset jää paljon allekkin.
Pikkuhiljaa alkaa aivokopassa selvitä että ruokavalinnat vaikuttaa hirveästi siihen minkä verran määrällisesti saa syödä päivässä. :)
Jos syön kahvileipää niin taatusti joudun sitten pihistämään muusta ruuasta :whistle:
 
gloria80
WAUTSI WAU, TARU ja muutkin pudottajat!!! :flower:

Itse en taida uskaltautua vaa'alle ollenkaan tällä viikolla... (matti myöhäinen minä) Ainakin olo tuntuu todella "raskaalta" jotenkin, plös! Johtuneeko "naisten vaivoista" vaiko mistä lie, ken ties... :whistle: Mökillä tuli ulkoilun ja kaiken muun lomassa kyllä napsittua muutama ylimääräinen herkkupala, eikä ne saunasidukatkaan mitään laihduttajan tuotteita ole! HMM. Mutta enköhän minäkin tästä vielä nouse!?! B)

TSEMPPIÄ vaan kaikille tovereille! :hug:

"G"
 
Kiitoksia kaikille onnittelijoille :D
Onnittelut vaan kaikille muillekkin ja se että paino ei ainakaan nouse on jo minusta iso saavutus!!

Itsellä nyt ilmeisesti menkat tulossa...hirvittävä syömisvimma päällä ja suklaata tekee ihan sairaasti mieli.
Eli maanataina tulee taatusti minun hyvin alkaneeseen pudotukseen plussaa :ashamed:
Mutta nyt lueskelen muiden tsemppaus viestejä ja koetan saada itseni kuriin ;)
 
Huomenta!

Tää onkin sitten nöyristely viikko .....paino samassa kun viime maanantaina mutta pääasia kun ei tullut plussaa.Syömiset meni useasti aivan överiksi kun on mieliala ollut maassa-olen sellainen tunnesyöppö. :\|
Mukavaa viikonalkua kaikille!
 
Puttepossu
Huomenta siskot!

Hirveällä työllä ja tuskalla on yksi kilo tippunut: nyt siis 97kg. Ei ole ollut ollenkaan sellainen "keikkuen kevääseen" -fiilis laihdutuksessa tällä viikolla. Olen tässä ajatellut, että täytyy ikäänkuin aloittaa alusta tämä urakka. Nimittäin tuo talvilomakausi sotki minun laihdutusrutiinit ja en ole saanut niistä enää tiukasti kiinni. Alusta aloittaminen tarkoittaa minun tapauksessa sitä, että alan taas merkitsemään jokaisen suupalan ylös ja lasken tiukasti pisteet joka päivä. Olen tässä ottanut homman vähän niinkuin näppituntumalla :whistle: :whistle: :D

Mutta onneksi nämä eivät ole maailman vakavimpia asioita, joten häntä pystyyn taas sisukkaasti porkkanoiden kimppuun! Olen muuten varmaan syönyt 20kg porkkanoita tässä viime viikkoina ja onneksi ei vielä yhtään kyllästytä. Lähdenkin kuorimaan taas kilon porkkanapussia kippoon pöydälle.

Nähdään taas! :hug: :flower:
 
Tilitantti
Hellöy!

No ei se auttanut vaikka vaaálla vedin masua sisäänpäin, silti se näytti 91,5 B)

No, oli miinusta sentäs yhden voipaketin verran.

TAru: mä olen kanssa ihan samanlainen tunnesyöppö kuin sinäkin. Jos masentaa tai muuten suruttaa, niin matka käypi jääkaapille.

Omituista tässä on se, että ennen herkuttelin suolasella naposteltavalla, mutta nyt laihiksella ollessa tekee mieli kaikkea makeeta, msitä en ennen välittänyt. Suo siellä, vetelä täällä...

Puttepossu: 20 kg porkkanaa :) Wau! Mulla alkais tulemaan jo korvista ulos. Mä oon syöny varmaan kymmenkunta riisikakkupakettia täs vähän ajan sisällä, ja alkaa jo maistumaan aaltopahville.

Jatketaan tästä :)
 
MrsSmith
Hyvää päivää sisaret!
Minäkin hivutin itseni paikalle =) Aamulla vaaka näytti 87,4kg, johtunee viime viikon menkoista. Tuli viime viikolla hieman herkuteltua niinku aina menkkojen aikana :whistle: :whistle: Mutta onneks painoo ei oo paljo lisäntyny ja nyt on taas uusi viikko ja uudet kujeet. Jospa saisin ens punnitukseen taas vähän puotettua =)
Ulkoilu varmaankin lisääntyy kun aurinko näyttäytyy entistä useammin ja päivät pitenee joten siinähän niitä kiloja karisee, toivottavasti. Mutta nyt jatkan kotihommia. Ihanaa kevätpäivää kaikille :D
 
monaka
Heippa pitkästä aikaa!!!Ajattelin jo jättää tämän palstan,koska olen ollut laaaiiissska mato!!!!Mutta kummakseni kun kävin aamulla punnitsemassa itseni,olikin painoa lähtenyt 1,5 kg!Vaikka olen herkutellut,enkä liikkunut senkään vertaa.Voi varmaan johtua siintä,että olen syönnyt liian vähän ja nyt annoin keholle shokki hoitoa.Huomenna kuntosali ohjaukseen ja 3,5 viikkoa lomaa edessä.
Rinteessä oloa ja sisäkengät jo laukussa,jotta käyn punttiksella AINAKIN kolme kertaa viikossa.Toivotan teille kaikille oikein aurinkoista kevättä ja ilmouittelen itsestäni ensi kuun puolivälin jälkeen :wave:
 
Juanita
No niin Lapin loma on vietetty ja nautittu. Hiihtokilometrejä kertyi mukavasti ja aurinkoisesta ilmasta tuli nautiskeltua lisäks vaunutellen, Syömiset sen sijaan oli vähän sitä sun tätä. Iltaisin tuli syötyö tuhdisti, kun muutkin teki niin... Lähdinkin lomaileen sillä mentaliteetilla, että en laske pisteitä tai kaloreita. Mukava loma oli!
Aamulla puntari sitten näytti 75,8 kg, eli reilussa viikossa on lähtenyt 800 g. Hyvä niin, ettei ainakaan lisää ole tullut. Nyt yritän palata arkeen - hirmuinen pyykkivuori odottaa.
 
Huomenta kaikille!

Motivaatio todella hukassa.
Olen laskeskellut tämän viikkoa syömisiäni ja päivän kalorit menee jatkuvasti aivan liian vähäisinä.
Joten nyt sitten aloitettu LISÄÄMÄÄN syömisiäni ettei jäisi tuo vaje hirveän paljon alle 500 kcl.
Sehän tietää muuten elimistön säästöliekillä olemista... jolloin palaa lihasta vaan ei rasvaa.
Tässähän oppii koko ajan uutta.
No joka tapauksessa paino viime viikosta -1,0kg.
Paino nyt 94 kg :whistle:
 
Puttepossu
Päivää täältäkin!!

Tahmasta on täälläkin laihdutus. Paino ennallaan, siis 97kg. Onneksi on kuitenkin ennallaan eikä ole noussut.

En tehnyt ollenkaan pashaa pääsiäiseksi, tein vain kevytvispistä ja rahkasta hedelmärahkan. Tuolta toiselta osastolta luin, että joku oli tehnyt rahkaa niin,että oli sekoittanut rahkaan valion vanilijajugurttia. Kuulosti hyvältä ja ajattelin kokeilla heti, kun käyn kaupassa ja saan ainekset siihen. Erilaisia karkkiherkkuja olen lapsille ostanut pääsiäiseksi ja nakannut aina mennen tullen niitä omaankin naamaan. Mutta olen myös sisukkaasti kuorinut kilon porkkanoita kippoon ja sen syomiseen on nyt pyhinä mennyt aina kaksi päivää, joten herkuista huolimatta on porkkanoita mennyt puoli kiloa päivässä. Muutenkin olen joka ruoalle laittanut paljon kasviksia, joten niillä eväillä olen saanut painoni pysymään edes ennallaan.

Tiedostan varsin kirkkaasti että jotain tarttis tehrä motivaation kohottamiseksi. Liikuntaharrastusta en vieläkään ole saanut alkuun. Miten muut. liikutteko kuinka aktiivisesti?

No taistelua täytyy jatkaa, enkä kuitenkaan ole aikeissa heittää kirvestä kaivoon. Ettehän te toisetkaan?! Eihän sen painon nopeasti tarvitse pudota. Voimme ottaa tavoitteeksi, että jatkamme nyt aluksi tämän Kutsu-kerhon pitoa vaikkapa ensi pääsiäiseen. Mitäs sanotte?

Kaikille aurinkoisia kevätpäiviä! :hug: :hug: :flower:
 
Puttepossu
Moro!

No niin, tein eilen sen vanilijajogurtti-rahkan ja laitoin siihen puolukkaa ja sokeria. Mitenhän sen oikein sanoisi, no menettelee. Mutta onhan se asia niin, että yksi laihduttava ominaisuus tuollaisilla eväillä on se, ettei niitä yksinkertaisesti saata syödä noin niinkuin herkkuna. Sellaisia jälkiruokia syödään hillitysti :kieh: :kieh: Mieskin otti rahkaa jälkiruoaksi ja totesi, että ei tätä ainakaan ähkyyn asti tule itseensä ahdettua!

Hankalia kysymyksiä ratkaistaviksi nämä herkkukysymykset. :D :D Miten te muut hoidatte nämä herkkujutut?
 
Unelma Anelma
Minä ilmoitaudun mukaan. paino tällä hetkellä 73 ja pituus 164cm. Illalla olis tarkoitus mennä painonvartija kokoukseen ja hakea ne pisteet sieltä ja ruveta niitä laskemaan. Ja TILITANTTI (vai miten se nyt menikään ;) ) Oon kans sipsien "hullu" syöjä. JA niihin jää koukuun!! Oon yritänyt jättää niitä pois mutta kun ei oonistu. Mutta jospa nyt.
 
MOI

Taas ollaan maanantaissa.
Paino ilmeisesti nousussa-vaaka rukkakin sekosi ja näytti yhdeksän kiloa enemmän kun viikko sitten.ehkei kuitenkaan mahdollista tuollainen nousu viikkoon ....
Niitä herkkuja upposi viikonloppuna aivan liikaa :headwall:
Mutta nyt minun on pakko ottaa itsestäni niskasta kiinni vaikkakin motivaatio ihan nollassa.
Suorastaan hävettää tulla edes laihdutuspalstalle kun laihis ei nyt ota onnistuakseen.
 
Moi! Täällä olis kans yks mamma lähdössä innolla porukkaan mukaan, jos vain sopii?!? Olen meinaa itteeni psyykannu jo jonkin aikaa ja saanu jopa 2 kiloo poiskin. Hallelujaa! Mutta kanssasiskoja kaipailisin :wave: Ei meinaa homma pysyä ruodussa kun karkit on niiiiiiiiiin hyviä. :headwall: Tavoittena olis vähintään -10kg. Paljonko paino on teillä tippunu ja missä ajassa? Tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 09:04 Riitta kirjoitti:
olen mennyt painonvartijoiden ohjeiden mukaisesti. imetän vielä tytär nyt 6,5kk. imetyksen vuoksi olen lisännyt 5pistettä en ole uskaltanut vielä jättää lisäpisteitä pois ettei maito tyrehtyis. mutta lisäpisteiden vuoksi minusta tuntuu ettei paino putoa.
miten muut harrastavat liikuntaa? minulla nykyisin on vaunujen kans ulkoilu, joksus olen käynyt sauvakävelemässä kun on ollut aikaa

mutta palaillaan
Onko ohje sama vaikka imettää,lisää vain pisteitä 5? Olisi kiva kuulla onko painonpudotus ihan laihdutuskuurilla onnistunu imetyksen aikana maidon tyrehtymättä?
 

Yhteistyössä