Kutsu

• Viestiketjun aloittaja Puttepossu
  • Ensimmäinen viesti
vielä piti tulla vilkaisemaan onko muut käyneet saavutuksiaan merkkaamassa.
Ja huomasin että empä päivällä edes älynnyt toivotella tänne tulleita uusia laihduttajia tervetulleiksi....anteeksi ja tervetuloa :D :wave:

Minä aloittelin laihistani 7.2 eli tällä viikolla tulee kaksi kuukautta täyteen.Kiloja lähtenyt siis 9........eli hieno saavutus vaikka tänään ottanutkin hirveesti kotelosta nuo lipsumiseni.

Puttepossu
Helou!

Ehdin vielä maanantain puolella tänne kerholle kuulumisia kertomaan. Aamupissin jälkeen vaaka pyörähti 96kg:aan. Siis kilo vähennystä viikossa. Ja yhteensä 7kg on vähennystä.

Mutta sama tauti riivaa kuin Taruakin: motivaatio on hukassa. Mutta siinähän tämän ketjun juju onkin, että täältä sitä motivaatiota käydäään hakemassa! :hug: Kun on niin lohdullista tietää, että jokaisella tässäkin ketjussa on taatusti yhtä sitkeetä läskiä nahkansa alla. Kaikille tämä on yhtä kova, mutta myös yhtä palkitseva urakka. Niin että kyllähän me siskot jatketaan. Välillä tulee takapakkia, mutta sitten taas jatketaan ruodussa. Ainakin minä ajattelen, että (niinkuin jo tuolla joskus aiemminkin kirjoitin) kiireellä ei hyvää hanketta pidä pilata. Jos tässä rämpiessä oppisi hiukan terveellisempää elämäntyyliä, ja siinä sivussa aina joku kilo tipahtaisi, niin eihän tämä huono hanke olisi! :hug:

Kaikki uudet ovat sydämellisesti tervetulleita minunkin puolesta. :hug:
On mukava, että täällä on kohtalotovereita. Kyllä tämä olisi aika toivotonta yksin, kun tällalailla sakissakin tuntuu välillä niin tahmaselta puuhalta.

Siispä häntä pystyyn taas ja nokka tuulta kohden! :hug: :flower: :flower:

Ps. Ensi maanantaina olen reissussa. Koneelle kyllä pääsen, mutta en omalle vaa'alle. Joten ei ole tulos vertailukelpoinen. Poikkeuksellisesti tuon kiloni tänne siis joskun puolen viikon jälkeen. Siihen asti MOIKKA! :flower:

Tintti1010
Hei! Ajattelin jo nyt (hyvissä ajoin... :whistle: ;) :D :LOL: ) kysellä sellaista että minulla on 4 viikon päästä laskettu aika niin saanko sitten tulla mukaan tähän teidän kerhoonne? Painonvatijoitten romppu minulla on mutta en meinaa sillä laihdutella kuin vasta sitten kun vauva saa lisäruokaa, mutta pyrin aloittamaan sillein että syön ihan riittävästi ja terveelisesti ja jätän vaan herkut pois ja katson miten sillä paino putoaa....kun en halua kuitenkaan että maidontulo vähenee niin aloittelen ihan rauhallisesti...täällä vaan tuntuu olevan niin sydämellistä ja iloista porukka että teidän kanssanne olisi ilo laihdutella!!!

Puttepossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 15:28 Tintti1010 kirjoitti:
Hei! Ajattelin jo nyt (hyvissä ajoin... :whistle: ;) :D :LOL: ) kysellä sellaista että minulla on 4 viikon päästä laskettu aika niin saanko sitten tulla mukaan tähän teidän kerhoonne? Painonvatijoitten romppu minulla on mutta en meinaa sillä laihdutella kuin vasta sitten kun vauva saa lisäruokaa, mutta pyrin aloittamaan sillein että syön ihan riittävästi ja terveelisesti ja jätän vaan herkut pois ja katson miten sillä paino putoaa....kun en halua kuitenkaan että maidontulo vähenee niin aloittelen ihan rauhallisesti...täällä vaan tuntuu olevan niin sydämellistä ja iloista porukka että teidän kanssanne olisi ilo laihdutella!!! Niin ja paino huitelee yli satasessa, mutta voin antaa sitten synnytyksen jälkeen tarkemman luvun kun tiedän mihin suuntaan vaa`an viisari heilahtaa... ;) :)

Selvä....merkitään hakemus vastaanotetuksi......Tintille kerhopaikka varattu alkaen touko-kesäkuun vaihde....hmmmm....ainoa haittapuoli on se, että Tintin uusi vauva tulee ainakin minussa herättämään ihan hillitöntä kateutta...mutta eihän se Tintin vika ole, että mulla käy kateeksi

JOTEN TINTTI ON SYDÄMELLISESTI TERVETULLUT VAHVITAMAAN "KESÄKSI BIKINIKUNTOON" -KERHON RIVEJÄ. (ja sehän on sitten jokaisen oma asia, että tulevaksiko kesäksi vaiko sitten joksikin muuksi kesäksi... :whistle: :whistle: ) :flower: :flower: :hug: :flower:

gloria80
TERVEHDYS!
(pitkästä aikaa :ashamed: )

Meillä on sairastettu taas niin maan mahdottamasti, etten oo pahemmin koneelle ehtinyt taikka jaksanut "raahautua". Nyt sujahdin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu... :wave:
Itselläni laihis sen kun kiristyy. Nyt on jätetty kaikki herkut pois! Siis ettei vähään aikaan saa napostella yhtään mitään, vaan pelkästään kunnon ruokaa ja välipalaksi hedelmiä. Leipääkin yritän välttää... Sitä kun on tullut "naposteltua" hieman liikaa... :whistle:
Mutta katsotaan mitä tapahtuu. TERKKUJA kaikille gloooorialta... =)

Juanita
Täällä on ollut hieman motivaatio-ongelmia. pääsiäisenä tuli vedettyä urakalla suklaamunia ja muita herkkuja, ja sitten lopahtikin innostus laihduttamisesta. ajatus laihtumisesta kuitenkin säilyi mielessä ja tällä viikolla olen päässyt takaisin ruotuun... olenkin saavuttanut mielestäni mukavan rajapyykin. nimittäin puntari näyttää nyt -10 kg sitten juniorin ristiäisten. em. juhlat olivat tammikuun viimeinen viikonloppu. nyt alkaa lopputsemppi - kesäkausi lähestyy uhkaavasti. tavoitteena olis vielä -6 kg.

MrsSmith
Minäkin pitkästä aikaa oon paikalla, aiemmin en päässy jostain syystä lähes kolmeen viikkoon ollenkaan kaksplussan sivuille :'( Mutta nyt taas pääsen kun asensin uuden selaimen ja ihan ite :D vaikken mikään tietokone nero ookkaan :whistle:
Juu, maanantaina puntari näytti 87kg, eli tilanne on plus-miinus-nolla :/ Nooh, jospa se taas alkaa pudota, mutta tuskin kuitenkaan ensi viikolla kun on taas naisten vaivat :headwall: Elikkä taidan palailla taas sitten parin viikon päästö kun "tulpanvaihto" on ohi =)

Tintti1010
HEI! mites muuten on kutsu-kerholaiset, pidättekö te ollenkaan karkkipäiviä?
Meillä sovittiin eilen koko perheen yhteiset pelisäännöt ja meille ostetaan ainoastaan lauantaisin karkkia jne. hyvää ja viikolla syödään tavallista kotiruokaa salaatilla höystettynä! Kiva kun koko perhe on tässä yhtenä rintamana niin itselläkin on paljon helpompi sitten aloittaa laihdutus! Eikä tästä karkkipäivän rajoittamisesta ole kyllä mitään haittaa myöskään näin raskausaikana! (Jos ei vaikka paino enää hirveesti nousisi...) :)
Muut perheen jäsenet on kyllä hoikkia, mutta ei se pahaa tee heilleekkään vaikkei herkkuja joka päivä syödä!
Joo, noh eipä tässä muuta kuin tsemppiä kaikille ja pian minäkin sitten tulen teidän kerhoonne!!! (laskettuun aikaan 3 viikkoa... B) )

Juanita
Meillä on kerran viikossa "herkkupäivä", joka sattuu olemaan kans lauantaisin. Yleensä syödään illalla ns. saunasyömistä (pannaria, pizzaa, lämpöisiä leipiä, yms.) ja karkitkin kuuluu herkutteluun. Itse olen yrittänyt herkutella kohtuudella, mutta sallin kuitenkin herkuttelun. Sitten jaksaa viikon syödä ja elää säntillisesti.

Huomenta!

Juu kyllä täälläkin herkkupäivää vietetään,mutta se sitten tahtoo jäädä päälle.Minulla varmaan sama suhde tuohon suklaaseen kun alkoholistilla viinaan :headwall:
Painosta en oikein osaa varmaa sanoa,nimittäin vaaka jälleen näytteli mitä sattuu.Mittasin kolme kertaa kun ensimmäistä tulosta en uskonut ja jokainen tulos oli erinlainen.Olenkin jo aikaisemmin kertonut että sitten ostan uuden puntarin kunhan lukemat ovat armollisemmat.Mutta uskoakseni kuitenkin näinkin on hyvä kunhan lukemat ovat välillä alenevia :whistle:

Juanita
Herkkupäivä tuntui jäävän päälle koko viikonlopuksi. Vielä eilen illallakin iski hirmuinen makeanhimo, joka ei laantunut millään. Silti aamulla puntari oli suht armollinen. Tämän aamun lukema 74,6 kg.

En olekaan ennemmin huomannut/ehtinyt/jaksanut tätä ketjua lukea pidemmälle... Minäkin siis mielelläni hyppäisin yhdeksi lenkiksi. Tällä hetkellä olen vielä hyvinkin pyöreä rengas, mutta tavoitteena olisi kaventaa hoikemmalsi lenkuraksi itseäni.

Mekin yritetään pitää yksi herkkupäivä viikossa, että pysyy suupielet pääasiassa ylöspäin.

Ja koska laihduttaminen alkaa tästä, on lähtöpaino 84,1kg ja tavoitteena 60kg. Matkaa on... Tällä kertaa aion onnistua!

Minäkin tahtoisin tulla mukaan!Vieläkö iloiseen,kiloiseen joukkoonne mahtuu? =)
Olen 158cm ja 78,5kg.Tyttö on vajaat 3kk ja imetän häntä.Ulkoilemme koiran kanssa päivittäin,suurinta herkkuani on ruisleipä ja juon vain sokeritonta mehua.Silti paino ei värähdäkään alaspäin.Yritin kahdesti noudattaa painonvartijoiden ohjeita,mutta tuloksena sain kamalan hengenahdistuskohtauksen.(kuuluuko tuo kaikki kirjoittaa yhteen?)
Ongelmani on ruoka-aineallergiat.Eli kaikki hedelmät,vihannekset ja kasvikset,ylipäänsä terveellinen on ehdottomasti kiellettyä!Sen vuoksi joudun aina tyytymään karkkeihin ja muihin herkkuihin. :ashamed: Tiivistettynä: AUTTAKAA MUA!!! Häihin enää 4,5kk ja tahtoisin ainakin 5kg pois... :attn: Miten tästä etenen?Te olette saavuttaneet MAHTAVIA tuloksia!Olen todella ylpeä teistä!

Tervetuloa vaan kaikki uudet mukaan.
Kovasti huutelevat tuohon kilopinoonkin kaikkia mukaan mutta itse on ole sinne painoani ilmoittanut hyvin itsekkäistä syistä B)
Ymmärtääkseni tuo kilopino ja sitten viikon numero vastaa sitä milloin siellä olevat ovat aloittaneet laihiksen.
Eli itse aloittanut tuossa helmikuun alkupuolella ja minua masentaisi nähdä nuo viikkomäärät suhteessa pudotttuihin kiloihin :whistle: :kieh:

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 15:57 Häjy kirjoitti:
Se numero tarkoittaa tätä meneillään olevaa viikkoa, ei siis paineita laihdutuksen kestosta/ pudotetuista kiloista! :)
juu, näin on....aion itsekkin käydä ilmoittamassa painoni myös kilopinoon, kunhan siis kykenen... :D
Olin jo viime kesänä kilopinoilemassa, mutta se lysti loppui siihen kun tulin raskaaksi...mutta nyt aloitetaan uudella innolla!!! =)

möhkäle
uusi laihduttaja tulossa mukaan...kunhan saan toimivan vaakan taloon,että voin ruveta kilojani numeroissa syynäämään...ei varaa pv:ssa laihduttamiseen,mutta kokeilen kuinka kilot tippuu ruokavalion muutoksella ja liikunnan lisäämisellä...ollaan kuulolla! =)

Puttepossu
Päivää kaikille, vanhoille ja uusille!

Kuvitellaan, että mulla on laiha sivupersoona, jonka kanssa seisomme rinnatusten ja käytämme yhteistä hattua. Hatussamme lukee: HUOM!

Katsokaapa, mitä teemme hatullemme, kun luemme Tarun mallikasta painonpudotusta:

:attn:

Sitten vielä ojennamme kukkia, kumpikin kimpullisen:

:flower: :flower:

Oma painoni on pudonnut 1kg:n ja siis kahdessa viikossa. Nyt on tasalukema 95kg. Pitäisikohän tehdä täytekakku tasalukeman kunniaksi :whistle: :whistle: :whistle: :D

No niin, pysytäänhän rivissä \|O Lähden tästä kuorimaan päivittäistä porkkana/omenasatsia. Näkemisiin taas, siskot!

:hug: :hug: :heart:

MrsSmith
Jaahas, se taitaa olla taas kerran maanantai ja puntari päivä... :whistle: No tossa aamulla tyhjällä mahalla puntari näytti edelleen 87kg, eli ei oo paino mihinkään puonnu, mutta toisaalta ei oo noussukkaan :D
Viime viikolla jäin vapaaehtosesti pois punnituksesta koska mulla oli "tulpanvaihtoviikot" ja aina sillonhan se vaaka näyttää mitä sattuu :/ Tosin olisinhan minä puntarissa kävästä jos olisin halunnu...
Teinpä viikonloppuna semmosen homman että etein noi painareitten taulukot sun muut tuolta vintistä ja otin ne taas käyttöön, lähinnä sitä pistetaulukkoo ajattelin käyttää. Ja ehkä jotain muutakin jos sille päälle satun
Eipä tässä kai tällä kertaa muuta ihmeitä. Ens viikolla taas tavataan maanantaisessa punnauksessa :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 11:03 Puttepossu kirjoitti:
Päivää kaikille, vanhoille ja uusille!

Kuvitellaan, että mulla on laiha sivupersoona, jonka kanssa seisomme rinnatusten ja käytämme yhteistä hattua. Hatussamme lukee: HUOM!

Katsokaapa, mitä teemme hatullemme, kun luemme Tarun mallikasta painonpudotusta:

:attn:

Sitten vielä ojennamme kukkia, kumpikin kimpullisen:

:flower: :flower:

Oma painoni on pudonnut 1kg:n ja siis kahdessa viikossa. Nyt on tasalukema 95kg. Pitäisikohän tehdä täytekakku tasalukeman kunniaksi :whistle: :whistle: :whistle: :D

No niin, pysytäänhän rivissä \|O Lähden tästä kuorimaan päivittäistä porkkana/omenasatsia. Näkemisiin taas, siskot!

:hug: :hug: :heart:
Hih...kiitos!!
Hyvällä mallilla on itselläsikin painon pudotus.
Päivä kerrallaan mennään eteenpäin! :D

Kävin viime vuonna Painonvartijoissa, lopetin, koska petyin ryhmään ja vetäjään. Jos vetäjänä olisi ollutkin Puttepossun tyylinen, olisin jatkanutkin. Tosi kiva porukka teillä täällä, mielelläni liittyisin mukaan.
Kuun alusta yritin taas aloittaa Pv:n ohjeistuksen mukaan ja 2 viikkoa menikin kivasti, -3kg, sitten tapahtui jotain..jääkaapin saranat taas vonkuivat turhan tiuhaan tahtiin. Kamalaa kun ei voi syödä niinkuin haluaisi ..

Juanita
Jostain syystä en ole saanut pariin päivään auki kaks plussan sivuja. Kävin kuitenkin maanantaina kiltisti puntarilla. Tulin vasta nyt kilojani ilmoittamaan. Maanantaina puntari heilahti kohtaan 73,3 kg. Viikossa miinusta 1,3 kg, mikä ihmetytti itseäni suuresti. Tällä viikolla saattaa tulla hieman kehnompi tulos...
Reipasta viikon jatkoa kaikille!

Yhteistyössä