Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avullaAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
Tosi hienosti on paino pudonnut, onnea!!!! :flower: :hug:
no itseasiassa en päässyt kuin vasta alkuun tossa painonpudotuksessa kun vauveli ilmoitti tulostaan....mutta kilojen karistus kyllä jatkuu heti kunhan vauveli on ulos maailmassa!! (Tosin ihan varovaisesti)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 12:21 Taru kirjoitti:\Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avullaAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
ja liikuntaa eli kävelyä yritän harrastaa vähintään joka toinen päivä tunnin verran.Nyt kyllä viikkoon en ole päässyt lenkille kun tässä meidän perheessä riehuu joku hiivatin korkealla kuumeella oleva flunssa mutta josko jo tänään kun mies alkaa olla parantunut.
Herkkupäivän pidän sitten kerran viikossa
Mites sinulla,muistelenko lukeneeni että sinä olit pudottanut jo huimasti kiloja?
Syön suurinpiirtein 1500kcl päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 21:35 Tintti1010 kirjoitti:\no itseasiassa en päässyt kuin vasta alkuun tossa painonpudotuksessa kun vauveli ilmoitti tulostaan....mutta kilojen karistus kyllä jatkuu heti kunhan vauveli on ulos maailmassa!! (Tosin ihan varovaisesti)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 12:21 Taru kirjoitti:\Kaloreita laskeskelen tuon virtuaaliravintolan avullaAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 05:56 Tintti1010 kirjoitti:taas sotkeennuin tähän teidän pinoon, mutta kävi kiinnostamaan millä lailla taru laihdutat?? Lasketko kaloreita vai ihan vaan syöt kevyesti ja liikut paljon..???
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
ja liikuntaa eli kävelyä yritän harrastaa vähintään joka toinen päivä tunnin verran.Nyt kyllä viikkoon en ole päässyt lenkille kun tässä meidän perheessä riehuu joku hiivatin korkealla kuumeella oleva flunssa mutta josko jo tänään kun mies alkaa olla parantunut.
Herkkupäivän pidän sitten kerran viikossa
Mites sinulla,muistelenko lukeneeni että sinä olit pudottanut jo huimasti kiloja?
paljonko siun päivittäinen kalorimäärä on? Siis minkä syöt? Itsekkin olen tutustunut virtuaaliravintolaan ja hyvä juttuhan se on!
Tässä teille muuten vielä yksi erittäin hyvä linkki...sinne vaan reksiteröitymään niin saa ihan omat laihutussivut itselleen!!! eli tässä linkki: http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/seurantasivu.html
Onnea teille kaikille oikein paljon pudotuksista ja tsemppiä jatkoon!!!! :hug:
Onko ohje sama vaikka imettää,lisää vain pisteitä 5? Olisi kiva kuulla onko painonpudotus ihan laihdutuskuurilla onnistunu imetyksen aikana maidon tyrehtymättä?Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 09:04 Riitta kirjoitti:olen mennyt painonvartijoiden ohjeiden mukaisesti. imetän vielä tytär nyt 6,5kk. imetyksen vuoksi olen lisännyt 5pistettä en ole uskaltanut vielä jättää lisäpisteitä pois ettei maito tyrehtyis. mutta lisäpisteiden vuoksi minusta tuntuu ettei paino putoa.
miten muut harrastavat liikuntaa? minulla nykyisin on vaunujen kans ulkoilu, joksus olen käynyt sauvakävelemässä kun on ollut aikaa
mutta palaillaan