Kutsu

• Viestiketjun aloittaja Puttepossu
  • Ensimmäinen viesti
Tervehdys kaikille!!

Tää pimu lähdössä tänään reissuun...vaakaa en kehtaa mukaani ottaa :whistle:
Mutta koetan käydä katsomassa teidän saavutuksia jos sisko laskee koneelleen :D

Mutta merkkaan nyt painon kuitenkin aamuisen mittauksen perusteella ......paino nyt tasan 90kg :D :D

Paino siis pudonnut vajaaseen viikkoon kaksi kiloa...huh,ei uskoisi syömisteni perusteella :whistle:
No saas nähdä tuleeko sitten ensi viikolla takapakkia kun on hyvää seuraa,ruokaa ja juomaa :p

Taidanpa ottaa kutsun vastaa. :)
Eli painoni oli 74kg ja pituus 161cm nyt muutama päivä sit uskalsin mennä vaa'alle ja olinkin laihtunut 2kg eli nyt olis 72kg haaveena olisi saada itteni 52kg painoseksi mutta katsotaan nytten kun nuo herkut sais pois kokonaan iltaisin.. mut aina kaupassakin ne vetää vaan puoleensa ja sit tulee ostettua jotain illaksi.:(

Mulle voi kirjoitella jos tahtoo Miia82_8@hotmail.com

Jaahas tultiin sitten äskettäin kuitenkin kotiin paria päivää etuajassa ,tyttö kuumeessa joten parempi tulla kotiin sairastamaan.

Pari päivää mennyt syödessä :ashamed:
Olo todella turvonnut ja mieli sen mukainen.Huh...nyt pitäisi saada itseään niskasta kiinni ettei tää syöpöttely jää päälle.
:/

Juanita
Tänä aamuna puntari näytti 71,9 kg, eli miinusta tullut viikossa 1,4 kg. Aamuinen lukema tarkoittaa sitä, että äitiysneuvolan viimeisestä punnituksesta -21 kg (joka oli neljä ja puoli kuukautta sitten) ja ristiäisistä -13 kg (jotka oli kolme kuukautta sitten). Vielä olisi tavoitteeseen kolme kiloa. Mieli ainakin on huippu hyvä - tulin juuri lenkiltä!

Puttepossu
Moro kaikille!

Olin niin onnellinen, kun meillä oli muutaman päivän kone jumissa, mm. eilen. Eipähän tarvinnut tulla tänne kertomaan, että ei grammaakaan ole paino pudonnut \|O \|O \|O ja jos oikein tarkasti puntaria tuijottaa, voi nähdä, että ½kg on tainnut jopa nousta. :ashamed: :ashamed:

Mutta niin se nousen minäkin ja huomenna on päivä uusi (ja itseasiassa jo tänään :whistle: :whistle: ), joten eipä tässä mitään hätää ole. Nyt siis 95kg, jos ei otetan lukuun sitä epämääräistä ½kg:a. Olisi niin ihanat ulkoiluilmatkin, mutta lapset ovat kaikki sairaana, kauhea show noiden talvivaatteiden varastoon siirron kanssa jne. ettei sinne ulos jaksa oikein lähteä. TAAS NIINKUIN JUOPOLLA: SELITYSTÄ SELITYKSEN PERÄÄN \|O \|O \|O \|O, mutta ei olla huomaavinaan, ollaan uskovinaan ;) :whistle: :whistle: :D :D

Jatketaan harjoituksia sitkeästi vain siskot ja palataan koneelle! :hug: :hug: :heart:

Moi!

Vieläkö pääsee laihdutus kimppaan? Kesä tulee ja housut eivät mahdu. Pituutta 161 ja painoa 71kg. Tyydyn 5-10kg pudotukseen, kaksi lasta synnyttäneen ei mielestäni tarvitse painaa vähempää. Enkä pelkästään tyydy vaan olisin iki-onnellinen!

Takapakkia... Oli pojan 6kk poikani neuvola samalla otettiin mun paino ja verenpaine... Enpä ole laihtunut 2kk vaan lihonnu 500g jälkitarkastuksesta eli nyt olis paino 75kg. Täytynee ostaa se digitaalivaaka niin saa ainakin oikeet tulokset eikä huijaavaa tulosta. :(
Edelleen karkit mua vainoo kun menen kauppaan ja erehtyy aina ostamaan jotain hyvää vaikka kieltää itteensä mut ei. :ashamed:
Tänään sit olisi kaupassa käynti täytynee kattoo eteenpäin kun tulee hyviä hyllyjä. :p

No tästä se lähtee...

mirator
Mahtuuko mukaan joukkoon laihtuvaan?
Olen ollut nyt pari viikkoa Painonvartijoiden kirjekurssilainen, eli siis itsenäisesti laskeskelen pisteitä, en lähettele mihinkään mitään enkä käy kokouksissa!
Lähtöpaino oli 77,5 kg ja nyt painoa n. 74,5 kg, eli hyvin on lähtenyt alkuun. Välillä tulee "repsahduksia", mutta en ota niistä stressiä :) .
Pituuteni on 169 cm ja tavoite olis että tuonne 65-67 kg pääsis. Pienempikin paino käy, mutta tämä nyt ainakin alkuun olisi saatava pois!
Tsemppiä kaikille laihduttajille!!! Kyllä me yhdessä onnistutaan!!!! :wave:

Puttepossu
Moikka kaikille!

Ja kaikki uudet ystävät ovat lämpimästi tervetulleita kerhoon! :hug: :hug:

Minulla sama laulu kuin Tarulla: ei kestänyt vappua minunkaan dieetti ja nyt oli sitten maanantaina paino 96kg \|O \|O \|O . Tämä juhlasta juhlaan rämpiminen on ihan kamalaa!!!! Meillä kun on aina ollut tapana juhlia tuon syöminkipuolen osalta oikein pitkän kaavan mukaan. Täytyy vaan yrittää takoa kankeaan kalloonsa kohtuullisuutta. :ashamed: :ashamed: Ja taas sitten sunnuntaina äitienpäivä.... :whistle: Perinteisesti mies on äitienpäiväaamuna käynyt hakemassa äitienpäiväruusut sellaisesta kukkakaupasta, joka myy myös äitienpäioväkakkuja. No nyt ollaan menossa mökille ja siellä ei ole kukka- eikä kakkukauppoja lähettyvillä. Niimpä ajattelin, että taidan jättää väliin koko äp-kakun. Kun nimittäin seuraavalla viikolla on taas puolsestaan lapsen synttärit JA TAAS ON KAKKUA OLTAVA TARJOLLA MYÖS ÄITILLE!!!!

Ja kohtahan ne alkaakin jo lähestyä lakkiaiset ja kesän juhlakausi! \|O \|O \|O

Niin että kyllä minä teitä tarvitsen tässä kun yritän pysyä kohtuuden rajoissa \|O \|O :D :D :D

Siis jatkamme urheasti siskot! :hug: :hug: :flower:

Huomenta!

Se on taas maanantai,pelonsekaisin tuntein käyty puntarissa.
Tulos 88,5 :D :D
Jessös kun tuntuu hyvältä kun paino alkaa jo kasilla.Toivonmukaan en enää koskaan nää ysillä alkavia lukuja meidän vaakassa...saatikka ykkösellä alkavia.
Tsemppiä kaikille!! :hug:

Puttepossu
Huomenta siskot! :hug:

Tänä maanantaina olen näköjään ensimmäisenä hypännyt vaa'alta koneelle. Ja kiloa keveämpänä hyppäsin. Onneksi! =) Mulla alkoi jo usko loppua laihtumiseen, kun oli tuossa niin nihkeä kausi. Nyt on siis 95kg ja tästä huimasta pudotuksesta intoontuneena teen tänään sitten itselleni omat kaali-kasviswokit, kun muu perhe syö makaroonilaatikkoa. Ihme juttu, että heti herää sellainen kunnon taistelutahto, kun suunta on oikea vaa'alla.

Niin että kyllä meillä ilo seuraa pitkästä itkusta!!! (ihan itse keksin :whistle: ) :D :D

Tapaamisiin! :hug: :hug: :flower:

Puttepossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 08:57 Taru kirjoitti:
Huomenta!

Se on taas maanantai,pelonsekaisin tuntein käyty puntarissa.
Tulos 88,5 :D :D
Jessös kun tuntuu hyvältä kun paino alkaa jo kasilla.Toivonmukaan en enää koskaan nää ysillä alkavia lukuja meidän vaakassa...saatikka ykkösellä alkavia.
Tsemppiä kaikille!! :hug:

Onnea Taru!! :hug: :hug: Aivan huippujuttu! :flower: :flower: :flower: Täällä me perässä lyllerretään. :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 09:01 Puttepossu kirjoitti:
Huomenta siskot! :hug:

Tänä maanantaina olen näköjään ensimmäisenä hypännyt vaa'alta koneelle. Ja kiloa keveämpänä hyppäsin. Onneksi! =) Mulla alkoi jo usko loppua laihtumiseen, kun oli tuossa niin nihkeä kausi. Nyt on siis 95kg ja tästä huimasta pudotuksesta intoontuneena teen tänään sitten itselleni omat kaali-kasviswokit, kun muu perhe syö makaroonilaatikkoa. Ihme juttu, että heti herää sellainen kunnon taistelutahto, kun suunta on oikea vaa'alla.

Niin että kyllä meillä ilo seuraa pitkästä itkusta!!! (ihan itse keksin :whistle: ) :D :D

Tapaamisiin! :hug: :hug: :flower:
Onnea vaan itsellesikin painon pudotuksesta :flower:
Mulla kanssa sellaista painon junnaamista pitkän aikaa ja meinasin tosiaan heittää hanskat tiskiin.Mutta kyllä me tähän pystytään!!

tanttatallukka
Hyvää maanantaita!
Olen seurannut mielenkiinnolla tätä teidän kirjoittelua. Itse olen ikuinen laihduttaja. Haluaisin liittyä joukkoonne. Tarkka paino ei nyt ole tiedossa, mutta huomenaamulla meinaan alasti käydä vaa'alla. Huitelee tuolla 83 kg tietämissä ja pituutta 160. Siis ylipainoa on ja runsaasti. Otin painonvartijoiden ohjeet esille ja meinaan kokeilla pisteillä, koska se on aina ollut idioottivarma systeemi.
Masentavaa tämä on ku vähän saa pudotettua painoa ja sitte hetkeksi unohtaa, niin heti paino nousee. Ei muuta kuin yritetään yhdessä. Terveisiä Puttepossulle ja onnea, kun kiloa keveämpi olet.

Puttepossu
[quote title="09.05.2005 klo 11:31 tanttatallukka kirjoitti"]
Hyvää maanantaita!
Olen seurannut mielenkiinnolla tätä teidän kirjoittelua. Itse olen ikuinen laihduttaja. Haluaisin liittyä joukkoonne. Tarkka paino ei nyt ole tiedossa, mutta huomenaamulla meinaan alasti käydä vaa'alla. Huitelee tuolla 83 kg tietämissä ja pituutta 160. Siis ylipainoa on ja runsaasti. Otin painonvartijoiden ohjeet esille ja meinaan kokeilla pisteillä, koska se on aina ollut idioottivarma systeemi.
Masentavaa tämä on ku vähän saa pudotettua painoa ja sitte hetkeksi unohtaa, niin heti paino nousee. Ei muuta kuin yritetään yhdessä. Terveisiä Puttepossulle ja onnea, kun kiloa keveämpi olet.

[/quote]

No ompa hauska nähdä täällä tuttuja! Tervetuloa vaan Tanttatallukka mukaan nuorekkaaseen, hoikentavaan kerhoon! Tämä on sellainen inhimillinen ja miellyttävä tapa yrittää pistää painoasiaa järjestykseen. Tämä on hiukan niinkuin sellainen elämäntapakerho. Niin että pisteille vaan Tanttatallukka! :hug: :flower:

Puttepossu
Moro kaikille! :heart:

Viikko on vierähtänyt ihan huomaamatta! Painon kanssa tilanne sikäli hallinnassa, että ei ole noussut, ei tosin laskenutkaan! \|O \|O Siis 95kg. Täytyy vaan lohduttautua sillä, että ei ole kuitenkaan noussut vaikka laihdutuspuoli onkin mennyt päin peetä :ashamed: :ashamed:

Ei passaa hätäillä. Ottaa nämä tällaiset suvantovaiheet siltä kannalta, että opettelee aina välillä pitämään painonsa saavutetussa painossa. :whistle: Ja sitten taas yrittää pudottaa lisää. Sellainen asia kuitenkin on positiivisena kerrottavana, että olen kaivellut lenkkarit naftaliinista ja käynyt pitkähkön lenkin rattaiden kanssa kävelemässä. :attn: :attn: Itselle tuossa nostan hattua :whistle: :D Käveleminen on kyllä mukavaa. Mikä ihme siinä on, että se lähteminen on niin sitkeätä???? \|O \|O

No niin, häntä pystyyn taas! Ja jatketaan! :hug: :hug: :flower:

tanttatallukka
Maanantaita arvoisat laihduttajat!

Minähän sanoin, että pointsit tehoavat aina. Lähtöpainoni oli 82,5 aamulla ja alasti. Tänään vaaka näytti 80,5. Siis 2 kg pudonnut viikon aikana. JIPPIIII! Nälkääkin olen kyllä ehtinyt näkemään. Valion makeuttamaton mehukeitto on ollut hyvää suurimpaan hätään ( ei mene yhtään pistettä).
Lenkillä en ole käynyt viime viikolla, koska talvella vaikka liikuin joka päivä tunnin, ei paino pudonnut. Saattohan sitä kiinteytyä ja lihas painaa enempi kuin läski.
Tästä on hyvä jatkaa. Varaudun kuitenkin siihen, että paino ei tätä vauhtia putoa, saattaapa tyssäytyäki. Lauantaina häihin meno.....
Terv. kaikille.

MrsSmith
Iltoja taas, minäkin paikalla pitkästä aikaa :)
Jos en ihan väärin muista niin tänään taitaa olla punnauspäivä... Eli aamulla puntari näytti tyhjällä mahalla 87,5kg. Saattaa olla jälellä vielä menkkaturvotusta :/ Viime viikolla en punnannu ollenkaan kun oltiin koko perhe kipeenä, ei ois antanu oikeeta lukemaa. Tai punnasin mä keskiviikkona ja näytti 85, valitettavasti ne kadonneet kaks kiloo tuli takas kun paranin ja ruoka rupes taas maistumaan.
Viime viikkoina paino on junnannu tossa samassa, ei vaan jostain syystä oo ollu inspistä laihutella :whistle: . Mut toissa viikolla innostuin ja otin itteeni niskasta kiinni. Oon ruvennu joka kauppareissulla ostamaan enempi vihanneksia, kasviksia ja hedelmiä, varsinkin paprika on kova sana :) Ja muutenkin oon yrittäny ruveta vähentämään makeita, suolasia ja rasvasia ruokia ja elintarvikkeita. Tehtiinpä vielä viime viikolla isännän kans yhteinen päätös sen suhteen =) Ja liikkumaankin pyrin päivittäin poikien kanssa ainakin kerran mikäli ilmat sen sallii. Jospa ne kilot pikkuhiljaa rupee katoomaan...
Eipä tällä kerralla muuta, meen pilkkomaan paprikaa ja kattomaan telkkaa. Hyvää kesän alkua kaikille laihuttajille :flower:

Huomenta!

Paino edelleen samassa :ashamed:
Jotenkin en saa itsestäni taas millään niskasta kiinni....pirhana kun ruoka on niin hyvää.
No nyt mentävä kauppaan ja koetettava etsiä hedelmiä yms.laihis ruokaa joita saa pupeltaa enimpään syömisvimmaansa.

MrsSmith
Päivää että pätkähti!
Ei oo tapahtunu muutosta viime viikosta, yhä 87kg aamulla ennen aamupalaa. Sanoin viimeks että oon tehny päätöksiä jos jonkin moisia. No ainakin jotain oon onnistunu pitämään, nimittäin sen liikkumisen lisäämisen =) Viikonloppuna oltiin melkeen koko aika ulkona ja käytiin kävelemässä kun oli kerrankin tosi ihana aurinkoinen ilma! Nyt kun jatkuis samanlaisena ainakin juhannukseen asti... ;)
Ja syömisiäni oon tarkkaillu vähän tarkemmin ja kirjaan päivittäin aloittamaani ruokapäiväkirjaan mitä suuhuni laitan ja myös liikkumisen. Kaloreita en kylläkään laske.
TIlasin viime kuussa Kunto Plus lehen ja otan siitä talteen hyvät ja minulle ajankohtaiset artikkelit. Kirjasin myös itteni KP:n sivuille ja annoin koneen laatia minulle oman laihariohjelman. Alotin sen tänään, saa nähä miten kauan jaksan sitä noudattaa :whistle: Hyvä puoli siinä on ainaki se et se on ilmanen tilaajille ja siinä on kalorit laskettu valmiiks, ite ei tarvii niitä ruveta laskeskelemaan.
No, ens viikolla palaan taas paikalle. Ihanaa kesän alkua B)
Missäs kaikki muuten on?

MrsSmith
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 09:16 Taru kirjoitti:
Huomenta!

Paino edelleen samassa :ashamed:
Jotenkin en saa itsestäni taas millään niskasta kiinni....pirhana kun ruoka on niin hyvää.
No nyt mentävä kauppaan ja koetettava etsiä hedelmiä yms.laihis ruokaa joita saa pupeltaa enimpään syömisvimmaansa.
Älä välitä, et oo yksin :hug:
Mullakin toi laihari aina välillä töksähtelee syömiseen ja paino joko nousee tai sit pysyy samassa. Ei laihutus yhteen herkuttelupäivään kaadu, alotat seuraavana päivänä taas puhtaalta pöydältä. Kyllä se paino aikanaan laskee =) Ja jos sun rupee tekemään tosi kauheesti mieli jotain makeeta tai suolasta tai rasvasta, ni lähe vaikka kävelylle. Saat ajatukset pois herkuista. Niin minäkii teen :)

Yhteistyössä