Kuorosota

no tyttären suosikki lienee myös se Joensuun kuoro kun lauleskelee että: minä tahdon pohjois-karjalaa-aaa-aaan.... :D :heart: :heart: :heart:

en oikeen osaa nyt sanoa mikä ois... jos noiden tämäniltasten perusteella pitäis pistää paremmuusjärjestykseen niin Hämeenlinnan kuoro (Sani) ja Helsingin kuoro (Sebastian) jäis sinne viimiseksi ja aivan vaan sen takia etten tykänny kummankaan solistivalinnoista. mie en tajua miksi se Sani hehkutti sen solistinsa ääntä? :eek: sehän oli melkosen kumiaa meininkiä... samoten Hesan kuoron miessolisti veti nuotin vierestä ja kun kyseessä on kuitenki Chris Cornellin biisi niin melekosen isoihin saappaisiin siinä oltiin astumassa :whistle: ois voinu Sebastian ite vetää sen soolon niin ois ehkä onnistunukki :xmas:

mutta noh, alkukankeutta, haluaisin ehottomasti tässä vaiheessa kuulla jokaiselta kuorolta esityksen samasta biisistä niin ois helepompi tehä eroa niien välille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no tyttären suosikki lienee myös se Joensuun kuoro kun lauleskelee että: minä tahdon pohjois-karjalaa-aaa-aaan.... :D :heart: :heart: :heart:

en oikeen osaa nyt sanoa mikä ois... jos noiden tämäniltasten perusteella pitäis pistää paremmuusjärjestykseen niin Hämeenlinnan kuoro (Sani) ja Helsingin kuoro (Sebastian) jäis sinne viimiseksi ja aivan vaan sen takia etten tykänny kummankaan solistivalinnoista. mie en tajua miksi se Sani hehkutti sen solistinsa ääntä? :eek: sehän oli melkosen kumiaa meininkiä... samoten Hesan kuoron miessolisti veti nuotin vierestä ja kun kyseessä on kuitenki Chris Cornellin biisi niin melekosen isoihin saappaisiin siinä oltiin astumassa :whistle: ois voinu Sebastian ite vetää sen soolon niin ois ehkä onnistunukki :xmas:

mutta noh, alkukankeutta, haluaisin ehottomasti tässä vaiheessa kuulla jokaiselta kuorolta esityksen samasta biisistä niin ois helepompi tehä eroa niien välille.
Mun mielestä kans se Sanin kuoron solisti oli aika outo valinta. Sen ääni ei soinut yhtään, tosi kumea just. Ei yhtään väriä eikä sointia. Hesan kuoro oli mun mielestä aika monotoninen, ne lauloi vain oktaavissa ja sit välillä jotain ihan pieniä lisäjuttuja. Kristiina Braskin tavasta johtaa kunnolla kuoroa tykkäsin paljonkin =)
 
Queen osui, oliko se sitten Marcon. Sitten Sebastianin ja Vickyn kuorot jätti suht kylmäksi. Ensimmäinen oli vaisu, eikä se toinen solisti niin kauhian hyvä ollut, ja ABBAsta oli ennakko-odotuksia, jotka eivät sitten täyttyneet.

Se Kristiinan kuoron esitys vähän meni ohi kun jäin miettimään sitä yhtä Diililäistä siellä. Joensuun kuorosta jäi hyvä fiilis. Jos vielä siitä sanin kuorosta jotain, niin loppu paremmin kuin alkoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
mikä joukkue tänään putos??
sanokaa biisi, en muuten tiiä.
Nyt ei pudonnut vielä ketään. Muistaakseni.
mul meni se loppu vähän ohi mut eiks ne sanonu jotain et kuka sai vähiten ääniä? vai kuulinko0 ihan väärin?
Musta ne alussa sanoi että tänään ei vielä kukaan putoa. Sit loppua en katsonut kun 2 nakupelleä joita jotkut väittävät minun lapsikseni juoksivat ympäri asuntoa vaatien vannaan pääsyä. :D
 
4r4
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
mikä joukkue tänään putos??
sanokaa biisi, en muuten tiiä.
Nyt ei pudonnut vielä ketään. Muistaakseni.
mul meni se loppu vähän ohi mut eiks ne sanonu jotain et kuka sai vähiten ääniä? vai kuulinko0 ihan väärin?
Musta ne alussa sanoi että tänään ei vielä kukaan putoa. Sit loppua en katsonut kun 2 nakupelleä joita jotkut väittävät minun lapsikseni juoksivat ympäri asuntoa vaatien vannaan pääsyä. :D
:D ihania!

 
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja 4r4:
mikä joukkue tänään putos??
sanokaa biisi, en muuten tiiä.
Nyt ei pudonnut vielä ketään. Muistaakseni.
mul meni se loppu vähän ohi mut eiks ne sanonu jotain et kuka sai vähiten ääniä? vai kuulinko0 ihan väärin?
Musta ne alussa sanoi että tänään ei vielä kukaan putoa. Sit loppua en katsonut kun 2 nakupelleä joita jotkut väittävät minun lapsikseni juoksivat ympäri asuntoa vaatien vannaan pääsyä. :D
:D ihania!
Ne ottavat pesuhetket vakavasti. :D
 
Vähiten ääniä sai Vicki Rostin ja Sebastianin kuorot, mutta kukaan ei pudonnut tänään. Vasta ens viikolla.

Mun suosikki on Marco Hietala. Kuorosta en tiedä, kun jakso on nauhalla, mutta Hietalan kuoro saisi voittaa!

 
näin se menee
Marcon kuoro oli ehdottomasti paras! Biisvalinta ja solistit ja sovitus kohdillaan. En tykännyt Sebastianin, Vickyn ja Kristiinan kuoroista. Se Sanin kuoron solistityttö oli ihan kamala, liian outo ääni mun makuun ja epävireistäkin oli, hyh. Ilkan kuoro oli aika hyvä myös.
 
heippa !
Äänestin Leppävirran kuoroa, koska olen sieltä kotoisin ja esitys oli HYVÄ !!! Tyttö halusi äänestää Virve Rostia, tykkää hänestä. Joensuun kuoro oli myös hyvä, tuttu kappale ja Ilkka Alanko on söpö !
 
mn
Mun mielestäni (kuorolaulua ajatellen) sen Alangon johtama kuoro oli eilen ehdottomasti paras. Mä itse asiassa inhosin sitä niitten biisiä, mutta ne veti sen todella hyvin! :D Sit se kuoro, joka laulo Queeniä, oli kans jees.
 

Yhteistyössä