MUA harmittaa kun Kristiinan kuoro putos

Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
Niin muakin! Mikin kuoro oli huonoin eilen! :(
Peesi. Musta se Miksin kuoro oli huonoin viimeksikin...tai jaa, tais vetää kyllä tasapelin silloin Irinan kuoron kanssa, kun niillä oli niin huono biisi.

Veeti on kyllä HOT! :whistle: :p Oman "kylän" poikia.
 
Mä kannustan Veetiä mutta eilen meni kyllä aika kehnosti :|

Mutta olin kyllä shokissa kun kertoi että Kristiinan kuoro putos, olin ihan varma et Mikin kuoro olis pudonnut.. Mut kai ne housut pelasti sen :D

Ne pinkit vaatteet ja ne biisit oli musta niin menevät!! Ja Kristiina ite oli kans ihan messissä koko ajan.. =)
 
mikki on kyllä persoonana symppis mut se kuoro ei musta vedä täysillä, ja tosiaan pauhaava sydän kuulosti jotenkin tosi hassulta sovitukselta mun korvaan.. eka kerralla irinan kuoron biisi valinta oli huono.. mutta joo edelleen harmi et kristiinan porukka tippui, olisi pitänyt äänestää, nyt on turha valittaa siinä mielessä... :headwall:
 
musta se mikki on tosi hauska :D onneks ei tippunu :D
musta veetin kuoron esitys oli huonoin, en muutenkaan ymmärrä mitä kaikki siinä näkee?? :$ hirveitä ne sen liivit mitä se aina käyttää ja muutenki kamala ukko :snotty:
irinan kuoro oli kans aika surkee eilen... muutenkaan en jotenki tykkää siitä irinasta :/
 

Yhteistyössä