H
harmailee
Vieras
Oon huomannut tuntevani oloni vuosi vuodelta vain yksinäisemmäksi. Luulin, että ympärillä olisi ystäviä, mutta... mitä ne sellaiset ystävät ovat, jotka ei itse koskaan ota yhteyttä tai ehdota jotain menoa/tekemistä? Se olen aina minä, joka soittaa ja kyselee kuulumisia, koska minua ainakin ovat ystäväni tähän asti kiinnostaneet, toisinpäin asia ei näköjään ole samanlailla
ja se olen aina minä joka kysyy että lähdetkö sinne, tehdäänkö niin, suunnitellaanko jotain kivaa yhdessä jne. Enkä ole mikään "vainooja" joka koko ajan ottaa yhteyttä, vaan silloin kun sitä aikaa ystävälle olisi ja aikaa on jo kulunut tovi.
Tuntuu todella pahalta ajatella, ettei se toinen osapuoli ajattele samoin. Viimesin kurja tilanne oli, kun ystävä kertoi saaneensa vauvan. En edes tiennyt, että oli raskaana ja oli itseasiassa sitten myös silloin jo kun viimeksi nähtiin. Luulin, että tuollaiset asiat kerrotaan ystävälle, olisi ollut hienoa onnitella ystävää tulevasta esikoisesta yms. En osannut oikein suhtautua koko tilanteeseen, koska menin niin hämilleni. En ymmärrä mikä mussa on vikana, jos kukaan ei halua viettää aikaa kanssani. Kyllä multa sitä aikaa heruu vaikka kolme lasta onkin hoidettavana, mutta..ikävää. Kiitti kun sai purkaa mieltään
Tuntuu todella pahalta ajatella, ettei se toinen osapuoli ajattele samoin. Viimesin kurja tilanne oli, kun ystävä kertoi saaneensa vauvan. En edes tiennyt, että oli raskaana ja oli itseasiassa sitten myös silloin jo kun viimeksi nähtiin. Luulin, että tuollaiset asiat kerrotaan ystävälle, olisi ollut hienoa onnitella ystävää tulevasta esikoisesta yms. En osannut oikein suhtautua koko tilanteeseen, koska menin niin hämilleni. En ymmärrä mikä mussa on vikana, jos kukaan ei halua viettää aikaa kanssani. Kyllä multa sitä aikaa heruu vaikka kolme lasta onkin hoidettavana, mutta..ikävää. Kiitti kun sai purkaa mieltään