Kadonnut ystävyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko teille käynyt niin, että ystävä ottaa yhteyttä vain silloin kun tarvitsee jotain? Ennen niin hyvä ystäväni on täysin muuttunut. Kun pyydän kylään on aina joku syy miksi ei pääse tulemaan. Jos soitan, ei vastaa. Jos laitan tekstarin, ei vastaa. Jos en ota mitään yhteyttä, tulee tekstari jossa kysyy miksi en koskaan vaivaudu ottamaan yhteyttä. Kun muistutan, että olenhan soittanut jns., niin vastaus on, että on ollut pahassa paikassa ei ole kyennyt vastaamaan. Kun soittaa sanoo miten olisi kiva tavata ja sovitaan treffausaika. Kun sellainen sovitaan, peruu sen hiukan ennen treffaamista. Ystävänpäivänä tulee kortti jossa lukee parhaalle ystävälle. Miksi ihmeessä sitten mitään?
Olen nyt antanut asioiden vaan olla, koska ystävyys ei voi olla vain yksipuolista. Vanhempamme tuntevat toisensa hyvin. "Ysäväni" oli selittänyt omalle äidilleen miten läheisiä olemme jne. Siis tosi läheisiä, ei olla juurikaan tekemisissä.

Täähän on melkein ku mun kirjottamaa, mutta mä en saa edes ystävänpäiväkorttia. Mulle sanoo :" oot mun paras ystävä" toiselle (yhteiselle) kaverille sanoo :" sä oot mun ainot ystävä"
Ei koskaa tullu meille kylään..minä kyläilin..mutta "treffitkin" saatto perua kun olin jo melkein heidän pihassaan. Ei yhtään arvostusta, yhteyttä otti, kun jotain halusi..kyytiä, rahaa..mutta seura ei kelvannu.
Tästä olen hänen kanssa puhunu, ja sanoo tajuavansa, mutta ei tehny asialle mitään.. Ihan eri ihminen ku ennen. Se jaksaa vaan panostaa huonoon parisuhteeseensa, mutta ystävät/perhe unohtuu..mielummin on huonon miehen kanssa. Ei arvostanu mun ystävyyttä ja apua, niin ei kyllä ansaitse mua ystäväksi ennenkuin muuttaa asennettaan.
Tärkeä se on edelleen, mutta ei ystävyys voi olla ykspuolista.

Yhteistyössä